Stefan en Marijn aan de sunnycoast

Blijft altijd emotioneel zo'n afscheidsfeestje.... maar volgens mij wel leuk als je iedereen dan nog even ziet zo vlak voordat je weg gaat!

veel succes (en toch ook wel plezier) met de laatstje zaken regelen en uitzoeken!!

Groeten,

Leon en Chantal

[quote author=stefmar link=topic=10326.msg147801#msg147801 date=1254738326]
Komende zaterdag dan nog een feest(je) bij ons thuis.

We verwachten zo'n man of 130.
[/quote]

euhh feest(je)  :?  130 man bij je thuis, gaat dat wel passen  :lol:

130 man noem ik ook geen feestJE  :wink:  Maar veel plezier en sterkte de komende dagen.. tot aan de overkant!  :up:

Haha,

[quote author=alieNL link=topic=10326.msg147816#msg147816 date=1254753094]
[quote author=stefmar link=topic=10326.msg147801#msg147801 date=1254738326]
Komende zaterdag dan nog een feest(je) bij ons thuis.

We verwachten zo'n man of 130.
[/quote]

euhh feest(je)  :?  130 man bij je thuis, gaat dat wel passen  :lol:
[/quote]

gelukkig hebben we de ruimte thuis (bij mijn ouders thuis dan, we wonen daar namelijk op de bovenverdieping) :up:

We hebben voor iedereen die mee komt eten een hollandse pot geregeld:  :Cooking:

Wortelenstamp, Zuurkoolstamppot, Boerenkool, Andijvie stamp, Gehaktbal, Speklap, Gerookte worst & Rib.

En natuurlijk niet te vergeten veel  :cheers: en  :drink: :drinking: :blahblah: :eat: :coffee: :dancing: :balloons: :flowers: :cake2: :eatdrink: :icecream: :music: :w00t: :drinking: :drink: :cheers: :dancing: :cheer:

En dan als iedereen naar huis gaat wordt het denk ik dit:  :cry2: :cry2: :cry2: :cry2:
en onderweg naar huis dit:  :redcard: :police: :stretcher:
en de volgende ochtend: :dizzy: :wall: :cold: :freezing: :cloud: :error: :gramps: :sleep:

En voor ons zelf zal het wel dit zijn:  :dishes: :dizzy: :error:

:balloons2: :cheer: :dancing:
Veel plezier !
Maak er een knal feest van zou ik zeggen  !
En niet te veel tranen ...er zijn ergere dingen dan naar het land van je dromen te gaan voor een super toekomst !
(er zijn er een hoop die in jullie schoenen zouden willen staan want jullie hebben je visum toch nog lekker op het nippertje gehad !)

Groetjes Annemiek :up:

Klinkt als een lekker feestje Stefan en Marijn![quote author=stefmar link=topic=10326.msg147835#msg147835 date=1254776557]

Wortelenstamp, Zuurkoolstamppot, Boerenkool, Andijvie stamp, Gehaktbal, Speklap, Gerookte worst & Rib.

[/quote]

Suc6 he jongens  :up:

Feest ze vanavond!
(wij hebben ook een (ander) feestje, en gaan er zeker eentje op jullie drinken. :eat:

Succes met de laatste loodjes............

Marie

Hey allemaal.

We hebben ons feestje in Berghem ook overleefd! We hadden het huis, en de tuin vanaf 14.00 uur vol met volk. Om 5 uur lagen we weer in bed. Dat moet dus wel gezellig geweest zijn. En dat was het ook. Echt iedereen die we nog hadden verwacht was langs gekomen, en zelfs nog mensen die we niet hadden verwachten kwamen nog even langs. uiteindelijk dus toch zo'n 137  :up: man op visite gehad!

Maar het is een raar idee dat je veel mensen een lange tijd niet meer live gaat zien. Er is dus al wel een  :cry: weg gepinkt. Maar de grootste tranen zullen nog komen als we donderdag op schiphol zijn. We hebben zo'n vermoeden dat er veel vrienden en familie naar schiphol gaat. Ik denk dat ze zeker willen weten dat we weg zijn  :|

We zien er zo naar uit om straks eindelijk in dat vliegtuig te zitten. Dan staan we er echt zelf voor. eindelijk de grote stap waar we al zo lang op wachten. Eindelijk ons ding doen. Maar ook eindelijk die rotte afscheidsuren achter ons!

We houden jullie via dit draadje weer op de hoogte van onze Nieuwzeelandse reis en natuurlijk ook het australische avontuur. :cool:

Groetjes
S&M

Veel sterkte op Schiphol en de eerste uurtjes in het vliegtuig  :|  En geniet zodra je voet aan wal zet!  :grin:

Laat ons vooral veel horen, want avonturen van anderen zijn altijd geweldig om te volgen.

Groetjes,
Kathren

Nog even doorbijten en dan zit je inderdaad in het vliegtuig!!!!! Geniet nog heel eventje van Nederland en de Nederlanders en veel plezier tijdens de reis!

Dat waren dan eigenlijk zo'n beetje de laatste loodjes. Nog even en dan zijn jullie opweg. Dat zal nog best wat  :cry: kosten, maar daarna ga je vast een geweldige toekomst tegemoed. Veel succes.

Ben zo benieuwd naar jullie avonturen!
Heel veel succes met het afscheid,een hele fijne vlucht gewenst  :plane: en daarna lekker relaxen met z'n tweetjes.
See you next year  :up:

Groetjes Ingrid en Rimko

Nog 1 volle dag NL en dan is het zover.  :cry: :cry: en  :cry: Heel veel succes in OZ en ik denk dathet binnen de kortste keren  :up: :grin: :up: :grin: is!

He jongens, wat een goed verhaal om te lezen een echte succes story. Veel plezier met de reis. EN succes aan de andere kant van de wereld!

Eric :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats:

Zo daar gaan we dan.....  :plane:

Tsja, bijna. nog ff 1 nachtje in ons eigen bed en dan stappen we morgen in het :plane:
De laatste loodjes wegen het zwaarst zegt men altijd. Nou dat is ook zo. iedere dag dichter bij vertrek wordt lastiger.

Af en toe vragen we ons af waar gaan we aan beginnen en wat doen we iedereen aan, inclusief ons zelf.....

morgen dus nog flink wat  :cry:  :cry: en dan zijn we zaterdag in Nieuwzeeland.

Allemaal dank jullie voor je berichtjes en tot snel.

Stefan en Marijn.

Hey,

Kan me voorstellen dat die laatste loodjes het zwaarst wegen. Het wordt nu toch wel erg definitief.
Ik wens jullie een hele goede vlucht toe en heel veel geluk in Nieuw Zeeland en straks natuurlijk in Australie. Ik blijf jullie verhalen volgen. Ben erg benieuwd.
Goede  :plane: !

:bye: :happy: :bye:

Tjeemig, spannend hoor. Ik kan me heel goed voorstellen dat je op het moment van afscheid denkt: waarom willen we dit eigenlijk?
Maar als je dan een tijdje vliegt, op je bestemming uitgeslapen bent en de nieuwe dag begint in je nieuwe wereld, dan weet je het wel weer: avontuur!

Heel veel succes en plezier jullie!

Laurens

Hee guys, hoe is het nu met jullie?

Ik hoop dat jullie een fijne rustige vlucht hebben gehad.
Hoe gaat het met de emoties nu je het afscheid achter de rug hebt?
Geniet maar lekker van jullie vakantie in NZ!

Groetjes  :smile:

We zijn in Christchurch!!!!

De reis is goed gegaan. Lekker naar kuala Lumpur en daar ff de petronas towers bekeken. Na 12 uur rondhangen in KL weer door naar Auckland om daarna naar Christchurch te vliegen.

Hier zitten we ff in een hostel zodat we wat bij kunnen komen van onze reis en dinsdag gaan we naar vrienden om daar op de boerderij wat te helpen met verschillende klusjes.

Lees op onze blog: http://www.marijnenstefan.blogspot.com meer over onze reis.

Groetjes en tot snel.
S&M

Back