Steve Irwin overleden

ik ben bang dat wat ik bedoelde niet helemaal goed over is gekomen.
ik zou mijn kinderen voor alle geld in de wereld niet laten doen waar
ze zelf niet achter zouden staan en geld is voor mij zeker niet belangrijk
wij kunnen ons redden zijn verder gezond en gelukkig dat is het alle belangrijkste.
maar er zijn genoeg andere mensen op deze wereld die anders denken .
en als het gaat over bindi ik denk dat zij ook toen haar vader nog leefde al volop
bezig was met de dingen wat haar vader deed maar dat dat nu in een stroomversnelling
is gekomen of dat goed is ik weet het niet maar het was toch wel gebeurt.
en verder denk ik dat ze heel veel mensen om haar heen heeft die veel van haar houden
er zijn kinderen die niemand meer op deze wereld hebben en zich er moederziel alleen door
moeten slaan.
mischien had ik de zin de wereld draait om geld niet moeten gebruiken maar toch voelt het
zo .
maar het slaat echt niet op ons wij hoeven geen merkkleding hebben ook geen vete banksaldo
en hoeft ook niet wij redden het zo ook wel.
groetjes auktje

Inderdaad zijn er kinderen die niemand hebben, maar ik vind dat zelf niks met de situatie waarin Bindi verkeerd heeft te maken. Ik denk dat Bindi (ondanks dat ze zo wijs is) een kind van 8 is en zelf nog niet alle keuzes kan maken. Zij zal daarin ook beschermd moeten worden door haar omgeving. Bindi lijkt niet op te groeien als kind, maar in een wereld van volwassenen te leven en lijkt daardoor wel veel kindertijd te missen. Vandaar ook dat ze wel ouder over zal komen. Ik ind het zonde van het kind, want wat zij nu doet kan ze altijd nog doen, alleen kind zijn kan ze niet meer inhalen.
Natuurlijk weet ik niet helemaal hoe haar leven eruit ziet, vandaar ook dat ik bovenstaande niet met zekerheid kan zeggen, dit schrijf ik alleen naar aanleiding van hoe zij overkomt en hoeveel werk ze nu al doet.

oke mijn laatste reactie want deze topic ging over het  overlijden van steve
ik heb ook nooit gezegd dat ik het er mee eens ben en ik hoop wel dat het
duidelijk mag zijn dat ik mijn eigen kinderen nooit zou misbruiken of gebruiken
voor geld of wat voor manier dan ook die van mij vliegen straks al uit en hebben
kind mogen zijn ik vind het verschrikkelijk dat mijn reply zo is overgekomen.
door mijn ogen draait de wereld om geld tegenwoordig of ik dat leuk vind nee ik vind
het heel triest en het maakt me heel verdrietig als ik zie wat er allemaal om ons heen
gebeurt ik laat het hierbij  groetjes auktje

hey aukje, sneu dat je je zo rot voelt. Ksnap wel wat je bedoelt. Tis sneu dat een jong kind geexploiteerd wordt maar ik denk dat ze ook van jongs af aan niet beter heeft geweten. Ik was ook een grote fan van Steve! Ook al komt er veel reclame bij kijken, de doelen waar Steve en vele anderen mee bezig waren, zijn grotendeels bereikt hierdoor! Vind ik ook! ik ben in ieder gevl net zoals jij blij dat het werk van Steve wordt voortgezet!

dank je mariekske
ik voelde me gewoon shit omdat ik aangevallen werd op mijn
prive leven dat ik een mening over iets geef wil niet zeggen dat ik daar
thuis ook zo mee omga.
ja ik hoop dat steve zijn werk word voortgezet ik heb de laatste aflevering
zondag op tv gezien dit was echt zijn laatste stuk werk . :cry:
groetjes auktje

Iedereen mag zijn eigen mening hebben toch? Daarom is het ook een discussie. Het is alleen wel vervelend als je je voelt aangevallen, want dat is dan weer net weer niet de bedoeling.

Sorry was ff off topic.

Iedereen heeft recht op zijn mening, maar ik begrijp wel wat Auktje bedoelt. Willem kwam mijn inziens ook wel een beetje kort door de bocht. Ben het ook eens met Auktje dat er menig kind rondloopt op deze wereld die het veel slechter heeft getroffen dan Bindi, maar het is moeilijk vergelijken. Ik vindt Bindi ook een tikje over de top. Maar dat was ze al voordat Steve overleed. Ze zet voort wat haar vader heeft achtergelaten. Ze heeft waarschijnlijk hetzelfde enthousiasme van Steve wat ook door veel mensen werd omschreven als overdreven. Het zit in de genen.  :roll:

Groetjes Lin

Waarom kan zijn vrouw niet zijn werk overnemenen en nonstop in de spotlight staan?. Wellicht een minder groot "aaibaarheids-gehalte" Zoals eerder gezegd, kind hoort kind te zijn, die tijd kan je nooit meer inhalen. Michael Jackson is daar een goed voorbeeld van... Neverland Ranch, kinderen om zich heen.....

Ben het ook eens met Auktje dat er menig kind rondloopt op deze wereld die het veel slechter heeft getroffen dan Bindi
Dat er altijd kinderen zullen zijn die het slechter hebben is een erg slecht excuus. Ik sla mijn kinderen niet de halve dag ook al worden er kinderen ergens op de wereld de hele dag geslagen...

Maar voor een ieder die Bindi prachtig vind, veel kijkplezier, ik kan het (helaas) niet aanzien.

Willem

Back