auktje
XPdite Sponsor
ik ben bang dat wat ik bedoelde niet helemaal goed over is gekomen.
ik zou mijn kinderen voor alle geld in de wereld niet laten doen waar
ze zelf niet achter zouden staan en geld is voor mij zeker niet belangrijk
wij kunnen ons redden zijn verder gezond en gelukkig dat is het alle belangrijkste.
maar er zijn genoeg andere mensen op deze wereld die anders denken .
en als het gaat over bindi ik denk dat zij ook toen haar vader nog leefde al volop
bezig was met de dingen wat haar vader deed maar dat dat nu in een stroomversnelling
is gekomen of dat goed is ik weet het niet maar het was toch wel gebeurt.
en verder denk ik dat ze heel veel mensen om haar heen heeft die veel van haar houden
er zijn kinderen die niemand meer op deze wereld hebben en zich er moederziel alleen door
moeten slaan.
mischien had ik de zin de wereld draait om geld niet moeten gebruiken maar toch voelt het
zo .
maar het slaat echt niet op ons wij hoeven geen merkkleding hebben ook geen vete banksaldo
en hoeft ook niet wij redden het zo ook wel.
groetjes auktje
ik zou mijn kinderen voor alle geld in de wereld niet laten doen waar
ze zelf niet achter zouden staan en geld is voor mij zeker niet belangrijk
wij kunnen ons redden zijn verder gezond en gelukkig dat is het alle belangrijkste.
maar er zijn genoeg andere mensen op deze wereld die anders denken .
en als het gaat over bindi ik denk dat zij ook toen haar vader nog leefde al volop
bezig was met de dingen wat haar vader deed maar dat dat nu in een stroomversnelling
is gekomen of dat goed is ik weet het niet maar het was toch wel gebeurt.
en verder denk ik dat ze heel veel mensen om haar heen heeft die veel van haar houden
er zijn kinderen die niemand meer op deze wereld hebben en zich er moederziel alleen door
moeten slaan.
mischien had ik de zin de wereld draait om geld niet moeten gebruiken maar toch voelt het
zo .
maar het slaat echt niet op ons wij hoeven geen merkkleding hebben ook geen vete banksaldo
en hoeft ook niet wij redden het zo ook wel.
groetjes auktje