student visa (en partner visa) + werken + blijven?

Ik studeer hier ook niet Clair en mag (omdat martijn phd doet) fulltime werken. Moet alleen nog een fulltime baan vinden. :D
 
Hi Elzelien,

De antwoord van Rebekka was sneller en beter. Ik heb er zelf niet meer na gekeken, want
skilled visum lukt me niet (De computer nerds zijn weer te streng met hun regels :) )

En yep, Clair, je hebt het al gehoord, Spouse mag mee.
Als hij zou willen werken, liegt het daaran welke opleiding je volgt.
Bachelor = 20 uur per week voor allebij. Hoger = 40 uur per week.

:)
Annemarie
 
'If you are an Australian citizen or have a permanent resident visa and are getting Special Benefit, your immediate family members (partner and dependent children) who are not Australian citizens or permanent residents are also exempt from the two year waiting period'

In mijn situatie ga ik op een Spouse visum naar Australie. Omdat ik wil gaan studeren dacht ik dat ik dus 2 jaar als internationale student zou moeten gaan betalen. Ik weet niet precies wat ze bedoelen met 'Special Benefit'. Mijn partner is een 'Australian Citizen'.  Wanneer krijg je nu deze vrijstelling van deze twee jaar wachttijd??

Verder nog een kleine vraag: Als je een Spouse visa hebt, kun je dan zonder studie visa gaan studeren??
 
Back
Top