Supermarkten in down under!

Nee hoor, hier in The Sutherland Shire staan de karretjes ook overal en nergens...Zag er nog eentje bij de rivier staan, nou, misschien krijg ik nu ook wel een beloning! :lol:

En Sascha, ze bedoelde echt snijbonen, maar dat mens brabbelde dat binnensmonds, vandaar dat ik er geen klap van verstond! Dan kijken ze je aan of je achtelijk bent... Wel blond, niet achtelijk!

Ja Lizzy, overal zijn vervelende mensen, hier dus ook maar dat ik dat nou weer net moest treffen, ben je nog heel erg aan het wennen en probeer je alles heel zonnig te zien en dan krijg je dat...Nu zou ik er om lachen maar als je net hier woont ben je nog een beetje half in Nederland (met je gedachten en gevoelens) en dan is zo een ervaring in een supermarkt niet echt leuk!

Achter de kassa lopen ze wel steeds heen en weer zag ik, om je volle tas op het hoekje te zetten waar je hem kan pakken dus spataderen zullen ze niet krijgen maar het lijkt me super vermoeiend.

Heb net weer een lading boodschappen gedaan maar ze missen je nu al hoor Nikki! Er stonden lange rijen...kom maar snel, werk genoeg!! :up:
 
ik kom eraan! ( i hope so ) nog steeds geen e-mailtje, schoonvader heeft gesproken, en zei:
Het kan ook nog maanden duren hoor voordat dat e-mailtje komt...  :loudcry: :smash: :unsure:
 
Ach Nikki, wat is tijd...die vliegt om en voor je het weet zijn die maanden ook weer om. Je bent nog hartstikke jong dus tijd genoeg!!
 
hahaha, voor een Nikki ben ik een oud gebouw hoor, ( echt niet !!!!!)
o jee, nu heeft iedereen een ouwe heks in zijn hoofd als ie mijn naam ziet hihihihi

jammer maar helaas begrijp ik er geen jousa van hoe je hier een profielfoto moet aanmaken.

dus ik blijf een heks, vrees ik,  :lol1:
 
Hihihihihiihiihihihihihihihi,knibbelknabbel knuisje wie knabbelt eraan me huisje......

[size=7pt]spoken by Lizzahas[/size]
 
tja, gister was ik nog 12, en nu 20  :lol:

Niet zo negatief hoor over jezelf!

je bent zo jong als dat jij je voelt!

enne jack, je bent weer scherp vandaag!  :evil:
 
was een grapje hoor, ik ben altijd heel relativerend en vol zelfspot, intussen doe ik wel een marathon van drie uur spinnen en zie de 20 jarigen schuimbekkend voortijdig weggaan ghe ghe .dus maak je over mij maar geen zorgen.

jack, jij houdt iedereen in de gaten he, woord voor woord,  :roll:
 
was maar aan het geinen.
Kun jij net als Nikki wel hebben...toch?.

Is het zo erg met je leeftijd?.
Mogen we gaan gokken naar hoe je de zinnen maakt...ghe ghe!!.  :smile: :shock:

cheers,

Jack :evil:
 
ik hou van pesten , kom maar op , maar ik pest wel terug.

iig is het voor mijn leeftijd niet handig om dyslectisch te zijn, dan wordt het nog erger, kijk als je 32 bent is het niet zo erg.

maar op mijn leeftijd, nou nee zeg dan ga ik al bijna met pensioen, hou  op schei uit.

nou nu moet je het toch weten.

en anders lekker profielplaatjes kijken op de hyve gna gna :cool:
 
Mmmmmm, effe denken.
De eerste gok????????
Je bent bijna met pensioen gaf je zelf aan...... :roll:    64 jaartjes.

Jack :evil:
 
Back
Top