Tattoo

Val jij in slaap als er:

A: Met naalden in je hoofd wordt gestoken?
B: door deze vent met naalden in je hoofd wordt gestoken (dit schijnt dus de plaatjesprikker te zijn)

toumanian.jpg


Ik moet er persoonlijk niks van hebben van tattoo's, piercing en andere frutself aan mijn lijf. Ik vind het persoonlijk een verminking van een lichaam....maar ja.....who am I
 
ja dat meisje met sterretjes  :evil:

Gwen, de onderrug is de meest pijnlijke plek, voet valt wel mee. ( en natuurlijk nam Lizzy een hele grote op haar onderrug, blond)
maar ik weet het verschil omdat ik ook op mijn enkel wat heb en mijn dij, is minder erg.


als je tzt gaat neem dan druivensuiker mee of genoeg cola, dan blijft je suikerspiegel lekker hoog en is het minder erg.

Je zult er ook verstandig aan doen om een paar shops te bezoeken, je moet je goed voelen in de ruimte en ook bij diegene die je tatoeeert.

iemand waar het niet mee klikt is niet fijn als die ene permanent iets op je lijf gaat zetten, echt heel erg op je gevoel ook afgaan naast wat ie presteert.

dat van dat koala beertje en iets met aboriganals erbij of ipv de naam, vond ik ook een heel leuk idee.


Ik heb wel een keertje ontzettend mijn lach moeten inhouden in de tattoo shop, ik lag daar voor mijn vierde sessie voor mijn rug en das een behoorlijk grote, zat daar een man , met enorme armen en die liet 1 lettertje zetten van echt waar een halve cm, dat was 2 minuutjes werk he, hij stond lijkbleek op en schreeuwde yezzz yezzzzz ik heb er 1!!!!!!!!!!!!


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
[quote author=alieNL link=topic=10124.msg140640#msg140640 date=1245220118]
[quote author=Tommy T link=topic=10124.msg140638#msg140638 date=1245218437]
Sterretjes in je gezicht is misschien ook wel leuk, maar niet in slaap vallen als ze het zetten.

http://www.nu.nl/opmerkelijk/2023136/klacht-tegen-extreme-tatoeeerder-belgie.html
[/quote]

:grin: Grappig bericht, maar het is natuurlijk ook niet slim om dan in slaap te vallen ...


[/quote]

het is ook helemaal niet waar vrees ik, geloof me ,met zo een werkende tattoonaald in je gezicht val je niet van in slaap.( ik denk eerder dat ze het hebben voorzien op een schadevergoeding en in haar omgeving verteld men dat het om een weddenschap ging wie er het snelst in de krant komt, nou zij dus)

bovendien spreek je van te voren een prijs af, nou is het wel een Belg, :wink: maar een prijsverschil van 3 sterretjes en 57 lijkt mij wel duidelijk voorteken dat iets niet goed gaat qua communicatie :|

( ik vind tattoo in je gezicht ook not done, maar wie ben ik)
 
[quote author=Eerainuh link=topic=10124.msg140636#msg140636 date=1245215579]
Hoi Gwen,

Eerst naar Australië gaan, en dan 's zien of je de naam nog graag op je lichaam hebt. Ik vind het zelf een mooie plek en mooi geschreven, maar zou je 'Nederland' op je voet zetten? Neeee, hoor ik je roepen - denk ik, maar als je hier een tijd woont heb je goed kans dat je net zo tegen Australië aankijkt als je nu in NL doet; een heel stuk nuchterder. Kijk, liefde, of eerlijkheid of humor zijn ook dingen waar we passioneel over kunnen zijn, maar die dingen beschrijven je passie, dat is het verschil. Ik zou eerder iets tatoeëren dat dat doet; dat Australië voor mij beschrijft, omdat die eigenschap of dat gevoel zo belangrijk voor me is.

My two cents ;-)
[/quote]

Mooie tekst Eerainuh!!
Zeker iets om over na te denken.


[quote author=lizzyhas link=topic=10124.msg140642#msg140642 date=1245220646]
als je tzt gaat neem dan druivensuiker mee of genoeg cola, dan blijft je suikerspiegel lekker hoog en is het minder erg.
[/quote]
Goede tip!  :up:
 
Oewww mooi lettertype!!!

Ik loop ook al heel lang over een tattoo te denken en toevallig wil ik m ook op mn voet. Persoonlijk zou ik er nog iets bijzetten zoals andere al zeiden. Maar dat is natuurlijk een keuze van je eigen smaak.
 
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap echt niet dat iedereen het een mooi / goed plan vind om Australia op je voet te zetten.
Je bent nog zo jong en misschien heb je over een paar weer een andere passie, moet dat ook weer ergens op geschreven worden.
Echt niet negatief bedoeld hoor.
Ik zou ook eerder over een figuur nadenken.
Succes ermee, laat het vooral niet in Belgie doen he.

Jolanda
 
Mooi land, Belgie.
vriendelijke mensen, maar om nou Belgie op m'n voet te laten tattoeeren, dat gaat me echt te ver.

groetjes  Johan
 
[quote author=jolanda b link=topic=10124.msg140660#msg140660 date=1245236945]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap echt niet dat iedereen het een mooi / goed plan vind om Australia op je voet te zetten.
Je bent nog zo jong en misschien heb je over een paar weer een andere passie, moet dat ook weer ergens op geschreven worden.
Echt niet negatief bedoeld hoor.
Ik zou ook eerder over een figuur nadenken.
Succes ermee, laat het vooral niet in Belgie doen he.

Jolanda
[/quote]

Haha, en zo snap ik niet dat mensen de naam van hun geliefde op hun lichaam laten zetten  :grin: Het is mijn gevoel, en zoals Eerainuh al zei, is het misschien beter om een woord te nemen wat mijn gevoel voor australie beschrijft, ipv de naam zelf. En daar is ook wel iets voor te zeggen ja.

Ps, waarom niet in in België?
 
[quote author=Gwen link=topic=10124.msg140664#msg140664 date=1245242889]

Ps, waarom niet in in België?
[/quote]

http://www.ad.nl/buitenland/3297951/Sterrenmeisje_is_wereldwijde_internethype.html

dan snap je m. Ziet er echt niet uit.....
 
[quote author=Gwen link=topic=10124.msg140664#msg140664 date=1245242889]
[quote author=jolanda b link=topic=10124.msg140660#msg140660 date=1245236945]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap echt niet dat iedereen het een mooi / goed plan vind om Australia op je voet te zetten.
Je bent nog zo jong en misschien heb je over een paar weer een andere passie, moet dat ook weer ergens op geschreven worden.
Echt niet negatief bedoeld hoor.
Ik zou ook eerder over een figuur nadenken.
Succes ermee, laat het vooral niet in Belgie doen he.

Jolanda
[/quote]

Haha, en zo snap ik niet dat mensen de naam van hun geliefde op hun lichaam laten zetten  :grin: Het is mijn gevoel, en zoals Eerainuh al zei, is het misschien beter om een woord te nemen wat mijn gevoel voor australie beschrijft, ipv de naam zelf. En daar is ook wel iets voor te zeggen ja.

Ps, waarom niet in in België?
[/quote]



ik vond dat idee van een aboriginal teken ook heel leuk!
een teken vind ik zelf ook liefelijker staan voor een vrouw.



http://www.tattoo-me.com/funstuff/hennapage8.jpg

linksonder vind ik heel schattig


hier staat er ook eentje met kleurtjes, nog veel leuker

http://images.google.com/imgres?imgurl=http://ll.tattoojohnny.com/images/designs/HSF-00034/HSF-00034_thumb.jpg&imgrefurl=http://www.tattoojohnny.com/search.asp%3Fk%3Dkoala%2520bear&usg=__bD1zAXt6jwwusOqOBud45OyV3zU=&h=126&w=112&sz=8&hl=nl&start=32&um=1&tbnid=vPpKZjeWLGfsbM:&tbnh=90&tbnw=80&prev=/images%3Fq%3Dkoala%2Btattoo%26ndsp%3D18%26hl%3Dnl%26lr%3D%26sa%3DN%26start%3D18%26um%3D1
 
[quote author=Fritsie link=topic=10124.msg140666#msg140666 date=1245243881]
dan krijg je het woord 56 X op je voeten ......, ten minste als je in slaap valt
[/quote]
[quote author=Shuter Street link=topic=10124.msg140668#msg140668 date=1245246452]
[quote author=Gwen link=topic=10124.msg140664#msg140664 date=1245242889]

Ps, waarom niet in in België?
[/quote]

http://www.ad.nl/buitenland/3297951/Sterrenmeisje_is_wereldwijde_internethype.html

dan snap je m. Ziet er echt niet uit.....
[/quote]
Ooh dat sterretjes verhaal.. hmm ja dat had ik gehoord.. Wist niet dat dat in België was.. Bij deze dan.


Die tekens en plaatjes zijn zeker heel mooi!! Maar niet voor de plek waar ik mijn tatoeage wil.. dat is meer mijn probleem..
 
nou op de zijkant van je voet, lijkt het mij een beetje raar als je daar een 'vierkant' plaatje hebt. Mij lijkt alleen iets langs, zoals een woord, mooi op die plek. Bij plaatjes zit je toch weer sneller te denken aan je enkel ofzo. En dat wil ik eigenlijk niet.
Snap je?
 
zo ja, ja snap het,
op je voet zijn idd wat langere modellen mooier,
maar je kunt ook vanaf je voet naar boven gaan en daar dan dat koala beertje whatever plaatsen.

ik zie zo vaak mooie dingen voor boven op de voet ook , brr, maar mijn tattoerder (met puntjes) wilde hem niet zetten, vind dat het snel slijt, maar je ziet er toch genoeg,

misschien had ik er gewoon geen zin in,
nou lekker verder dromen, en veel googlen
 
[quote author=lizzyhas link=topic=10124.msg140680#msg140680 date=1245256637]
ik zie zo vaak mooie dingen voor boven op de voet ook , brr, maar mijn tattoerder (met puntjes) wilde hem niet zetten, vind dat het snel slijt, maar je ziet er toch genoeg,
[/quote]

Hmm.. als dat toch is wat jij wil..
Gaat hij zeker mierenneuken dat hij dan een slechte naam krijgt als mensen een geslijte tatoeage zien ofzo.. Maar die dingen gaan op den duur zowieso slijten.
 
heeela!
Ik vinnum mooi hoor, ik zou er persoonlijk ook nog een plaatje bij doen, maar da's mijn mening..Denk dat het het belangrijkste is dat je het zeker weet als je hem gaat laten zetten, best slim om hem pas tijdens of na aus te laten zetten.
maar dat tatoeages op je voet snel slijten vind ik nog best meevallen.. mijn gekko is er ook nog niet afgewandeld;) nergens last van hihi!
Ik ben echt benieuwd waarmee je uiteindelijk eindigt!
(en tot morgen;))
 
[quote author=Gwen link=topic=10124.msg140685#msg140685 date=1245259870]
[quote author=lizzyhas link=topic=10124.msg140680#msg140680 date=1245256637]
ik zie zo vaak mooie dingen voor boven op de voet ook , brr, maar mijn tattoerder (met puntjes) wilde hem niet zetten, vind dat het snel slijt, maar je ziet er toch genoeg,
[/quote]

Hmm.. als dat toch is wat jij wil..
Gaat hij zeker mierenneuken dat hij dan een slechte naam krijgt als mensen een geslijte tatoeage zien ofzo.. Maar die dingen gaan op den duur zowieso slijten.


[/quote]

denk ook wel dat ie er nog komt , misschien :roll:
 
Hai Gwen, eerst wil ik ff zeggen, dat je ALTIJD moet doen wat jij leuk vindt. Wat anderen ook vinden, je hebt er niet zoveel aan, want gelukkig zijn we bijna allemaal verschillend. ( anders zou het ook maar saai zijn he )
Maar dan mijn ervaring : mijn eerste tattoo heb ik laten zetten in Oz. Dat vond ik ook een gaaf idee, ik wilde er al langer een. Ik heb pas daar terplekke besloten wat ( tribal achtig, 10 jaar geleden al ) en ik vind dat ze hem heel mooi gezet hebben! De zaak heb ik gekozen op uiterlijk, en gevoel.Het zag er best netjes uit, en ik heb er ook niks van opgelopen  :wink:
Later heb ik hem nog wel laten uitwerken in NL, omdat ik iets miste. Maar dat had ik beter niet kunnen doen, want hoewel deze meneer goed aangeschreven stond (en tattoo's van zijn hand heb gezien ) is deze echt niet mooier geworden. Je ziet het niet heel goed, maar het lijkt een beetje uitgelopen....
Dus wat dat betreft, lijkt me geen probleem om in Oz een tattoo te laten zetten. Ze zijn daar net zoals hier heel hygienisch en professioneel lijkt mij.

Maar wel een stokje meenemen om op te bijten... da gaat pijn doehoennn    :whip:  :wink:
 
ik vond de pijn wel meevallen trouwens.. heb een gekko op mijn voet, van vlak onder mijn enkelbot loopt hij schuin naar voren zegmaar. Tuurlijk is het geen heerlijk gevoel, maar om nou te zeggen dat ik heb liggen verrekken van de pijn...
Maarehm, Gwen, als jij hem nou daar gaat zetten ga ik wel met je mee hoor! Kan ik mooi tegelijk mn plumeriaatjes op mn ribbenkast laten zetten ;)
 
Back
Top