Even een vervolg..
[size=11pt]Sterrenmeisje opgenomen[/size]
KORTRIJK - Het wereldberoemde sterrenmeisje Kimberley Vlaeminck is volledig ingestort en opgenomen in een psychiatrische kliniek... "Ze zei dat ze dood wilde."
Het meisje met 56 getatoeëerde sterren in haar gezicht wordt minstens twee weken opgenomen in de gesloten psychiatrische afdeling van het Sint-Maartensziekenhuis in Kortrijk.
Haar oom Davy en haar oma en opa, bij wie het meisje woont, reageren erg aangeslagen in Het Nieuwsblad. "Dinsdagavond gaf ze ons voor het eerst een signaal dat ze het niet meer zag zitten", aldus haar oom. "Naast mijn bed had ze een briefje gelegd met daarop de pijnlijke woorden 'Ik zie het niet meer zitten, ik wil niet meer leven'. Ik heb toen, samen met haar opa en oma, de hele avond met haar gepraat. We zeiden haar dat ze sterk moest blijven. Dat ze niet mocht opgeven. Kop omhoog, schouders recht."
Maar het mocht niet baten. "Woensdagavond is ze helemaal ingestort en zei ze dat ze dood wilde. We stelden voor dat ze zou worden opgenomen, omdat wij haar niet 24 uur per dag tegen zichzelf kunnen beschermen. Gelukkig ging Kimberley akkoord en mocht haar oma haar donderdagmiddag naar het ziekenhuis brengen."