Tattoo

ik zou 56 keer australie in je gezicht laten tatooeren. Je vader vind dat volgens mij niet zo'n probleem hoor en ook niet in slaap vallen onder het tatooeren :artist:.
 
Ik wilde alleen maar tatoo's op mijn lichaam die speciaal voor me waren en echt iets voor mij betekenden, dus niet bv een shop in gaan en maar iets uit een boek opzoeken (met alle respect voor de mensen die het wel doen) . Ik zelf heb bv oa de namen van mijn kinderen op mijn armen staan. Voor mij zijn die tatoo's heel bijzonder, en ja of een ander dat wel of niet mooi vindt intresseerd me eerlijk gezegd geen fluit, het gaat erom of ik het mooi vind.

Cheers sander  :cool:
 
[quote author=M5 link=topic=10124.msg141414#msg141414 date=1245938158]
en ja of een ander dat wel of niet mooi vindt intresseerd me eerlijk gezegd geen fluit, het gaat erom of ik het mooi vind.
[/quote]

Zo is het zeker. Jouw lichaam. Jouw stukje Kunst.
 
Ja, maar wat is mooi! Na mijn reis naar Canada heb ik een beertje op mijn rechterbil laten zetten, maar de helft van het jaar zie ik hem niet. Dan zit ie in zijn holletje!
 
Even een vervolg..

[size=11pt]Sterrenmeisje opgenomen[/size]

KORTRIJK -  Het wereldberoemde sterrenmeisje Kimberley Vlaeminck is volledig ingestort en opgenomen in een psychiatrische kliniek... "Ze zei dat ze dood wilde."

Het meisje met 56 getatoeëerde sterren in haar gezicht wordt minstens twee weken opgenomen in de gesloten psychiatrische afdeling van het Sint-Maartensziekenhuis in Kortrijk.

Haar oom Davy en haar oma en opa, bij wie het meisje woont, reageren erg aangeslagen in Het Nieuwsblad. "Dinsdagavond gaf ze ons voor het eerst een signaal dat ze het niet meer zag zitten", aldus haar oom. "Naast mijn bed had ze een briefje gelegd met daarop de pijnlijke woorden 'Ik zie het niet meer zitten, ik wil niet meer leven'. Ik heb toen, samen met haar opa en oma, de hele avond met haar gepraat. We zeiden haar dat ze sterk moest blijven. Dat ze niet mocht opgeven. Kop omhoog, schouders recht."

Maar het mocht niet baten. "Woensdagavond is ze helemaal ingestort en zei ze dat ze dood wilde. We stelden voor dat ze zou worden opgenomen, omdat wij haar niet 24 uur per dag tegen zichzelf kunnen beschermen. Gelukkig ging Kimberley akkoord en mocht haar oma haar donderdagmiddag naar het ziekenhuis brengen."
 
OMG.... Die heeft een zwaar aandacht tekort.. Zeker een erge psychische aandoening als je het mij vraagt! Dat ze haar maar eens even goed onder handen gaan nemen.
Het hele 'ik ben in slaap gevallen' verhaal gelooft natuurlijk niemand.. Wat een ziek mens zeg
 
Ik vind deze tattoo maar niets eerlijk gezegd. Stel dat Australia nou helemaal niets voor je blijkt te zijn.... :?
 
Haha ik heb hem ook nog niet gezet hoor Joep..
Het is maar een tekening op mijn voet.
Hij lijkt me vet, maar zou hem zowiezo pas laten zetten NA mijn stage.
Maar van anderen kreeg ik ook al de tip om misschien een ander woord te kiezen wat mijn passie voor australie meer omschrijft, ipv het woord zelf. Dat vond ik een goed idee, dus heb ik ook nog over na lopen denken.
Ik wil iig wel een woord op die plek, met van die krullige letters. Dat vind ik gewoon mooi. Ik zat nog te denken aan het woord 'Believe' .. Maar ik heb nog alle tijd om na te denken wat ik nu precies wil.
 
Doe het in ieder geval niet in Chinees/Japans enzovoort want de kans is groot dat het toch wat anders betekent (zie hier). Zo heeft een vrouw een aantal ideogrammen gecombineerd die los inderdaad ''tough bitch" betekend maar die toevallig in combinatie vertaald naar "overjarige hoer". Daar sta je dan met je correcte vertaling en geen kennis van Hong-Kong-slang.  :grin:
 
Wat dacht je dan van de vrouw, die karakters van het lokale chinese restaurant had gekopieerd.

        Lekker en toch goedkoop

groetjes  Johan
 
Hihi, nee dat was ik ook niet echt van plan.
Ik heb helemaal niks met chinese tekens. Doe mij maar gewoon een Engels woord  :up:
 
Wilde al vanaf mijn 16de een tatoo maar mocht uiteraard niet van mijn moeder. Uiteindelijk heb ik het op mijn 32 gezet. Het was toen een moment in mijn leven waar ik altijd aan herinnerd wilde worden wanneer het minder zou gaan. Wel op dezelfde plaats die ik op mijn 16de had gekozen. Met de afbeelding die ik had gevonden en die mij aansprak heb ik 6 maanden mee op zak gelopen en elke keer als ik er naar keek bleef ik het mooi vinden. Zit ook op een plaats waar niet iedereen het kan zien. Het zit op mijn rechterbil richting mijn heup. Met een string kan je het zien met een gewone slip niet.

De argumenten van 'als je oud bent is het helemaal uitgezakt' snap ik niet zo goed. Omdat het er wanneer ik (hopelijk) 70 ben lager zit dan 40 jaar daarvoor, moet ik er maar voor kiezen om het niet te doen. Terwijl ik er 40 jaar plezier van zou hebben....
 
[quote author=Kathren link=topic=10124.msg143250#msg143250 date=1247734056]
De argumenten van 'als je oud bent is het helemaal uitgezakt' snap ik niet zo goed. Omdat het er wanneer ik (hopelijk) 70 ben lager zit dan 40 jaar daarvoor, moet ik er maar voor kiezen om het niet te doen. Terwijl ik er 40 jaar plezier van zou hebben....
[/quote]

Inderdaad.. als je oud bent ben je toch wel uitgezakt.. met of zonder tattoo.. En zoveel mensen hebben voortaan een tattoo dat de bejaardentehuizen over zo'n 30 jaar toch helemaal vol zitten met uitgezakte tattoo's  :wink:
 
[quote author=adrienne link=topic=10124.msg142835#msg142835 date=1247301481]
hahaha.. 2 bami, 1bak foe jong hai.. je zal het maar eens op je lijf hebben staan haha!

[/quote]

Ja of "you bloody Ozzie!"  :rotflmao:
 
[quote author=Gwen link=topic=10124.msg143261#msg143261 date=1247740976]
[quote author=Kathren link=topic=10124.msg143250#msg143250 date=1247734056]
De argumenten van 'als je oud bent is het helemaal uitgezakt' snap ik niet zo goed. Omdat het er wanneer ik (hopelijk) 70 ben lager zit dan 40 jaar daarvoor, moet ik er maar voor kiezen om het niet te doen. Terwijl ik er 40 jaar plezier van zou hebben....
[/quote]

Inderdaad.. als je oud bent ben je toch wel uitgezakt.. met of zonder tattoo.. En zoveel mensen hebben voortaan een tattoo dat de bejaardentehuizen over zo'n 30 jaar toch helemaal vol zitten met uitgezakte tattoo's  :wink:
[/quote]

Lijkt me kei grappig gezicht! Moeten ze eens een groepsfoto van gaan maken tegen die tijd.
Bij mij zit ie precies op dezelfde plek als jij Kathren, dus over 40 jaar zit ie op onze knie  :grin: :lol:
 
Back
Top