Tattoo

[quote author=skippie link=topic=10124.msg140694#msg140694 date=1245263181]

Maar wel een stokje meenemen om op te bijten... da gaat pijn doehoennn    :whip:  :wink:
[/quote]

Ik ben zowieso al geen tattoo-type maar aan mijn voeten moeten ze al helemaal niet komen, met of zonder stokje :grin:
ik kan zelfs nog niet hebben dat een ander bij mij de schoenen aantrekt. Ze moeten me eerst k.o helpen anders ben ik bang dat ik die tattoe-eerder meer pijn doe, dan hij mij.  :evil:


groetjes heidi
 
Misschien is dit ook een idee om te laten zetten:

aussietattoo.jpg


Just kidding.  :grin:
 
de pijn ligt helemaal aan de plek waar je hem zet en waar net veel zenuwen zitten, op je onderrug is het het pijnlijkst, dan heb je ook elke keer een ongewild reflex.

op mijn dij vond ik het hooguit wat onplezierig
op mijn enkel weer iets vervelender, omdat het daar ook botteriger is.

maar op mijn rug vond ik echt een rot plek, en dat heeft heel lang geduurd, moest 4 weken achterelkaar 2 uur liggen.
iets wat je begint moet je afmaken , da was ff jammer dan.
 
[quote author=skippie link=topic=10124.msg140694#msg140694 date=1245263181]
Hai Gwen, eerst wil ik ff zeggen, dat je ALTIJD moet doen wat jij leuk vindt. Wat anderen ook vinden, je hebt er niet zoveel aan, want gelukkig zijn we bijna allemaal verschillend. ( anders zou het ook maar saai zijn he )
Maar dan mijn ervaring : mijn eerste tattoo heb ik laten zetten in Oz. Dat vond ik ook een gaaf idee, ik wilde er al langer een. Ik heb pas daar terplekke besloten wat ( tribal achtig, 10 jaar geleden al ) en ik vind dat ze hem heel mooi gezet hebben! De zaak heb ik gekozen op uiterlijk, en gevoel.Het zag er best netjes uit, en ik heb er ook niks van opgelopen  :wink:
Later heb ik hem nog wel laten uitwerken in NL, omdat ik iets miste. Maar dat had ik beter niet kunnen doen, want hoewel deze meneer goed aangeschreven stond (en tattoo's van zijn hand heb gezien ) is deze echt niet mooier geworden. Je ziet het niet heel goed, maar het lijkt een beetje uitgelopen....
Dus wat dat betreft, lijkt me geen probleem om in Oz een tattoo te laten zetten. Ze zijn daar net zoals hier heel hygienisch en professioneel lijkt mij.

Maar wel een stokje meenemen om op te bijten... da gaat pijn doehoennn    :whip:  :wink:
[/quote]
Leuk om je berichtje te lezen!


[quote author=adrienne link=topic=10124.msg140687#msg140687 date=1245260315]
(en tot morgen;))
[/quote]
Wat is er morgen?? Ik ben morgen niet op school hoor. Vrijdag tentamen.. Dan ben ik er wel! ;)
 
o ja, en doen wat jij geweldig vind, zoveel meningen zoveel smaak , als je je daarmee rekening moet houden komt ie er nooit.

goeie tips en ideeen zijn natuurlijk super, maar commentaar dat iemand nooit letters zou doen, tja, jij wel, das nou zo leuk van jou.Dus.
 
heela!
hihi dat van die reflexjes had ik ook wel in mn voet Liz, nu je het zegt.. zo'n raar trillend voetje, tis maar goed dat meneer de tattoman goede rechte lijntjes kon zetten ;)

Moet jij morgen geen PF's inleveren Gwen? (ik moet slb inleveren en een mondeling tentamen van mn ip doen.. en dat groepsverslag van organisatie..)
Sorry mensen.. lekker offtopic, zal het niet meer doen!
 
[quote author=lizzyhas link=topic=10124.msg140710#msg140710 date=1245265557]
ja maar voetjes zitten natuurlijk ook heel wat zenuwuiteinden he.

wie mooi wil zijn...........
[/quote]

..............moet stil zitten  :grin:
 
Wat misschien ook wel gaaf is is het zuiderkruis bovenop je voet. Die is 'langwerpig' en past perfect op de wreef van je voet. Het is natuurlijk op en top Australië, maar niet het woord zelf. Mocht het nou zo zijn dat, zoals iemand anders al schreef, je passie over Australië toch nog verandert in de toekomst, dan heb je 5 mooie sterretjes (hmm.. gevaarlijk om te zeggen ;) ) op je voet.

Gelukkig wil je er een op je voet en niet op je rug ;)

GoodbyeTattoo.jpg
 
Hoi

Ik vind deze tv commercial goed

http://www.youtube.com/watch?v=jCFnmCNg1Js

Ik vraag me af hoeveel mensen ooit spijt krijgen van een tattoo.

Sidonia
 
Ik denk dat als je iets laat zetten wat echt iets betekend, je er geen spijt van zal krijgen..
Die zuiderster is inderdaad op en top Australië!
Ach we zullen nog wel zien wat ik allemaal tegen kom op mijn reis.
 
Gwen, gevoelsmatig kun je wat pas tatoeeren over Australie als je er een tijdje bent geweest, dan ineens zie je het licht en weet je wat je wilt.
Ik wilde het ook al heel lang , en wist maar niet wat, tot ik aan mijn 2e jeugd begon ghe ghe , op mijn 42e pas mijn eerste gezet, een stel rozen zodat ik voor altijd in bloei sta,  :lol:

voor mij heeft het dus wel betekenis,en volgens sommigen werk he, zei ze met een veer in dr; ......... :|
 
[quote author=lizzyhas link=topic=10124.msg141122#msg141122 date=1245698077]
Gwen, gevoelsmatig kun je wat pas tatoeeren over Australie als je er een tijdje bent geweest, dan ineens zie je het licht en weet je wat je wilt.
[/quote]
Is zeker waar  :up:
 
Ik heb een drakenkop over mijn borstbeen en linkerborst..over mijn hartstreek.. Soort van gatekeeper!
Ook wel gevoelig om te zetten maar prima te doen!
 
[quote author=Senseo link=topic=10124.msg141130#msg141130 date=1245708890]
Soort van gatekeeper!
[/quote]

Mooi idee!!
 
Ik heb eens een man gezien die had een vrouw op zijn hele borst getatoeerd, vond het in het geheel niks, maar zijn humor was wel leuk, hij wreef over de vrouw op zijn borst en zei vol weemoed,; deze loopt nooit weg :lol: :lol: :lol: :lol:
 
De man van mijn nicht heeft op z'n rug een enorme tijger die uit z'n rug lijkt te springen. Op beide schouders komen de voorpoten "uit" z'n rug en in het midden de kop. Vreselijk vond ik die!
Ik vind subtiele tattoo's op subtiele plekken soms wel mooi, maar als er kleur in voorkomt vind ik het vaak al niet mooi meer.
Als je meerdere tattoo's hebt bij elkaar in de buurt vind ik het ook altijd mooier als ze een beetje bij elkaar passen. Die ratjetoe van Amy Winehouse bijvoorbeeld vind ik ook spuuglelijk... En nu heeft ze dat borstzakje op haar borst met 'Blake's' erop... terwijl ze gaan scheiden. En Jan met z'n Yolanthe tattoo.
 
nouwwwww, mijn roosjes zijn wel heel mooi hoor

ik hou niet van louter zwarte en van die schreeuwerige tattoos.

smaken verschillen , gelukkig, anders werd het wel saai
 
Back
Top