Tattoo

Niet te gek
afro.gif


Geniet er maar lekker van!!
 
Gaaf!! Filmpje had ik nog niet eens gezien, met BON JOVI!! (krijg ik direct zin in 5 juni!! :lol: )

Echt stoer, ik wil ook al jaren een tattoo, maar dan weet ik nu waar ik hem tzt kan gaan zetten. :up:

Echt mooi!
 
Als je nou maar niet ooit naar Nieuw Zeeland gaat emigreren
wink.gif

Zit ook in de NZ'se vlag (en Braziliaanse, Samoa, Papa Nieuw Gunea, enz.) ... en is zichtbaar vanuit zo'n 50 andere landen. Of te wel genoeg landen waar je heen kan verhuizen...
 
Heeft ongeveer een uur geduurd. Veel langer dan ik verwachtte! Maar Adrienne (die mee was) zei dat de artist echt heel secuur werkte, en er goed de tijd voor nam. Misschien iets langer pijn lijden, maar het is toch wel iets wat je je hele leven met je mee draagt, en dus goed moet gebeuren
wink.gif
 
Zeer netjes hoor Gwen :D ... Rock on :cool:

Wat betreft de prijs, tja het is niet extreem duur, maar dan toch best wel weer als je ziet hoeveel inkt je ervoor krijgt ;).
En dat het pijn doet, vindt je het gek. Die gozer gaat met naalden in je voet :shock: :roll:

Veel plezier ervan :). Toch een grote stap ;)
 
Yes! eindelijk heb je hem dan ^_^ eindelijk heb je australie op je voet staan (maar dan anders ;))

heel mooi en heel vrouwelijk en jij weet wat het voor je betekend. Waar je ook zal zijn je draagt Australie met je mee. :wub:
 
Vind het wel wat hebben. Goeie locatie ook ben ik van mening. Moet zeggen dat ik het idee wat je eerst had ook wel mooi vond, met die letters :)

Voor tattoo liefhebbers, kijk eens naar Miami en LA Ink @ Discovery Travel. Leuk programma!
 
Is inderdaad een leuk programma! Sommige verhalen achter de tatoos zijn echt speciaal. Maar wel een hoop vreemde afbeeldingen worden er gebruikt. :lol:
 
Back
Top