Tattoo

[quote author=Maluka link=topic=10124.msg143969#msg143969 date=1248558057]
Tis net als met voetbalclubs, ben je in Amsterdam geboren wordt je Ajax fan (mits je van voetbal houdt), ben je in Rotterdam geboren wordt je Feyenoord fan. Heb je in Groningen gewoond wordt je FC Twente fan (nietwaar Joep :) )
[/quote]

nee....dat komt omdat ik in het westen geboren ben.
 
Hai Gwen.De tattoo is in elk geval origineel!Er zullen niet veel mensen rondlopen met zoiets.Goed van je dat je het een tijdje overdenkt, da's nooit verkeerd
natuurlijk.Ik ben persoonlijk niet van de tattoo's maar vind het wel leuk dat het zo'n originele is.Bovendien moet je lekker doen wat jij gaaf vindt!Het ziet er netjes uit Gwen.Succes  :wink:
 
Gwen,

Wij zijn vanavond lid geworden van een duikvereniging hier en toevallig is 1 instructeur een nederlander en is vroeger begonnen bij de NOB. Ik heb hem dus even gevraagd of het een probleem was als je met een NOB brevet hier naartoe kwam en wilde gaan duiken. In principe was dit geen probleem, als ze iets van CMAS kunnen vinden waar de NOB aan gelieerd is. En anders zouden ze altijd nog weer de basis skills door kunnen nemen met je hier...

Wij hopen binnen niet al te lange tijd weer te kunnen plonzen :)
 
Haha wat is de wereld toch klein he Maluka!
Ik hoop voor jullie ook dat jullie snel weer kunnen plonzen  :up:
 
Waar is het dan niet mooi om te duiken?

Zelfs in Nederland in de groene erwtensoep vind ik het geweldig om te duiken :)
 
scuba_7_15_09%20039_jpg.jpg
zoiets dus  :smile:

en 'to stay on subject' ga nooit duiken als je net een tattoo hebt laten zetten  :p :lol:
 
[quote author=tum link=topic=10124.msg144537#msg144537 date=1249266257]
en 'to stay on subject' ga nooit duiken als je net een tattoo hebt laten zetten  :p :lol:
[/quote]

Niet als de tattoo-artist geen watervaste inkt heeft gebruikt :grin:
 
Morgen komt die vriend van mij die mijn 'tattoo' de vorige keer met stift heeft gezet.
Ik heb even henna gehaald, en hij gaat hem morgen proberen te zetten met henna.
Dan kan ik er toch weer even twee weken tegenaankijken, dat het ook echt nog op mijn voet zit, en als het me dan nog steeds bevalt, blijft deze tattoo in de race  :grin:
Ik ben benieuwd of het gaat lukken morgen!
 
[quote author=Gwen link=topic=10124.msg146499#msg146499 date=1252787729]
Morgen komt die vriend van mij die mijn 'tattoo' de vorige keer met stift heeft gezet.
Ik heb even henna gehaald, en hij gaat hem morgen proberen te zetten met henna.
Dan kan ik er toch weer even twee weken tegenaankijken, dat het ook echt nog op mijn voet zit, en als het me dan nog steeds bevalt, blijft deze tattoo in de race  :grin:
Ik ben benieuwd of het gaat lukken morgen!
[/quote]

oew spannend!! maak je er weer een foto van. Ik ben benieuwd!
 
[quote author=Gwen link=topic=10124.msg146499#msg146499 date=1252787729]
Dan kan ik er toch weer even twee weken tegenaankijken,
[/quote]

Dus we kunnen 'm volgende week bezichtigen  :up:
 
[quote author=alieNL link=topic=10124.msg146551#msg146551 date=1252869649]
[quote author=Gwen link=topic=10124.msg146499#msg146499 date=1252787729]
Dan kan ik er toch weer even twee weken tegenaankijken,
[/quote]

Dus we kunnen 'm volgende week bezichtigen  :up:
[/quote]

Jaa als het goed is wel ja!!
Het is nog even kijken of het helemaal gelukt is, want de henna was best wel dun. Altijd afwachten hoe goed de kleur in de huid is getrokken.

Dus ook nog even wachten voor de foto Shuter Street  :wink:

Ik zit al wel te denken dat ik de letters waarschijnlijk toch nog meer sierlijker wil..
 
ik dacht ik ga eens kijken of gwen al een tattoo heeft en ze is op weg!

is het wel rode henna wat je hebt, als het zwart is dan zit er dus verf doorheen, want henna is nou eenmaal rood, en dan moet je dus niet ermee in de zon gaan zitten want dan kunnen er hele vervelende dingen gebeuren met je huid.

maar misschien weet je dat wel en ben ik megamosterd.

je kunt je zeker niet voorstellen dat als je er eentje hebt dat er een 2e komt. :cool:

nou ik kom snel weer kijken.

:up:
 
Haha wat leuk Liz dat je even komt kijken.
De henna was inderdaad rood. Ik weet dat er in Spanje vaak black henna was gebruikt, en dat dat inderdaad helemaal in de huid is gebrand bij mensen.
Toch gaf de henna niet het resultaat dat ik wilde, dus was het nog moeilijk te zien.
Maar ik vind de tattoo nog steeds erg mooi, en ook de plek ben ik nog verliefd op! Weet eigenlijk wel zeker dat ik hem na oz laat zetten.. Of mijn half jaartje meot wel heeel erg tegenvallen, haha.
En ik geloof het meteen hoor, dat je na je eerste een tweede wil  :grin: .. dat komt wel goed  :up:
 
ik heb toen zelf met stift en wenkbrauwpotloden zitten tekenen op plekken waar ik hem misschien wilde hebben.
behalve op mijn rug natuurlijk, zo knap en lenig ben ik niet. :grin:

Om Jack maar even voor te zijn ghe ghe
 
Ik zou gaan voor de tekst "I come from a land down under" :D
Persoonlijk heb ik eigenlijk niks met tatoeages, maar ik vind het lettertype wel mooi. Het is ook een goeie plek imo, not too bad :p
 
Hoe kijken Australiërs eigenlijk tegen tatoeages op? Ik heb namelijk een arm sleeve als mile stone/memorial tattoo in gedachten.

In NL (zo ver ik zie) worden tatoeages nog steeds geassocieerd met crimineel, tenminste als je een baan op hoger niveau hebt.
Als mijn baas weet dat iemand een tattoo zou hebben, had hij die persoon nooit aangenomen of hij wordt er uit gewerkt.

Gewoon in het dagelijks leven is het uiteraard goed geaccepteerd. :cool:

Cheers, Willem
 
Nou Willem maak je maar geen zorgen. Volgens mij heeft bijna elke Australier een of meerdere tatoo's in ieder geval daar lijkt het hier in de country wel op :lol:.
Groetjes,
Moon
 
Back
Top