[quote author=Biermans link=topic=740.msg19642#msg19642 date=1120160995]
Jerone,
Ze vuren maar los, ik heb toch niets te faken.
Een van mijn redenen zijn dat ik gewoon bij mijn vriendin wil zijn, zij is homesick en wil graag naar haar familie en vrienden toe maar wij willen wel graag bij elkaar blijven. Het is niet omdat ik nederland wil ontvluchten omdat het hier zo "slecht'' is... en ik daar veel meer kans krijg op een betere toekomst. Mijn ,mischien te nuchtere, gedachte is dat het gras (spreekwoordelijk

) niet groener is aan de overkant. Je zult overal moeten werken voor je brood. En natuurlijk wil ik een keer wat anders doen en zien. Australie is absoluut een bijzonder mooi land waar ik graag zou willen wonen.
Mischien denken jullie, als jullie mijn verhaal lezen, dat ik het niet verdien, maar zo denk ik erover.
@Simone; Wij hebben de keuze om naar Berlijn te gaan niet gekregen, in onze brief stond dat ik moest opbellen. Ik had het geen probleem gevonden om naar Berlijn af te reizen. Mischien heeft dit wat te maken met het soort Visa.
Bedankt voor jullie reacties.
[/quote]
Je wist dus niet van de schnell procedure...?

Dan verzamel je alles, vult alles in, doet de medical en police check, maakt een afspraak in Berlijn, en neemt alles mee.
Maar goed, ik denk dat je er zo ook wel komt!!
En Jerone had een lastig persoon aan de telefoon/lastige vragen, maar is er ook doorheen gekomen!
Zo ver ik weet is iedereen die een echte relatie heeft, en het kan bewijzen, er door gekomen.
En volgens mij maakt het niet uit waarom je gaat(en heeft het niks met 'verdienen' te maken), dat hebben ze ons ook helemaal niet gevraagd(wij gingen gewoon voor de lol eigenlijk! Ik heb helemaal geen familie hier(wel nog vrienden, en het voelt wel als thuis, maar goed. Nu komen mijn ouders en broer hier ook wel weer wonen). Ik denk dat Jerone gewoon echt pech had :x Maar ach, zoals ik zei, hij heeft het visum ook wel gekregen!
Succes nogmaals!!