Terug naar NL

Heej, Yoog,

Is dit een certificate 3 in aged and health care.
Zo ja deze kan je bij Fast Track doen voor 4weken
en eerlijk waar je kan kiezen waar, wanneer en hoeveel uur
je wilt werken. Heb nog nooit zoveel aanbod gehad als toen
ik deze cursus gedaan heb. In WA dan wel te verstaan,
hier in SA blijven ze achterdochtig en hebben ze veel te veel
agency's.
Wat je keuze dan ook veel succes, Sabine

Het is inderdaad Aged Care Certificate III, een week school - twee weken training - dan betaalde leerling voor 9 negen maanden.

Ik kom Jolande straks tegen in de klas - waarschijnlijk samen op de trein.  Gezellig, heb er veel zin in.  Ik heb veel naar banen gesoliciteerd maar met weinig sukses dus dit is een goede oplossing en lijkt mij erg leuk.  Gelukkig is leeftijd geen probleem (ben 50).

Mijn moeder is vorige week voorgoed terug naar nederland (had de moed niet meer om te blijven) dus ik moet meer om handen hebben, heb Jolande ontmoet, ga beginnen binnenkort met een baan dus 't gaat de goede kant op.

Groetjes, Angela

wouw, wat een verhalen allemaal, het geen een post gemist met lezen! En ja ik kan iedereens punt zeker begrijpen.
Zelf ben ik ban plan naar Aussie te gaan, en interessant om te zien hoe de mensen over de aussies denken, alhoewel je het zelf natuurlijk moet mee maken om er echt een mening over te kunnen vormen.
Als we daar komen te wonen ( wat nog niet zeker is hoor!) heeft mijn vriend al een baan, hij wil de gok niet wagen zonder baan naar aussie te komen en daar sta ik achter!
Verder zal ik als we daar komen, het natuurlijk ook moeilijk hebben met contacten en heimwee, maar dat kan je denk ik als je logisch nadenkt je van te voren ookal bedenken.
En dat zal niet makkelijk worden, zeker niet voor mij, aangezien ik een hele sterke band heb met mijn moeder.
Maar gelukkig gaan mijn 2 katten dan wel mee, dus kan ik daar lekker mee knuffelen, aangezien ze toch eerst een paar weken binnen moeten blijven! Word weer een hoop gemekker :grin:
Maar dat heb ik er voor over, ook ik zal de eerste weken thuis zitten en proberen te settlen enso.
Maar toch ook een baan zoeken( al is het idd eerst vrijwilligers werk)
Want geld is toch wel gewenst natuurlijk, ook om afentoe wat leuke dingen te kunnen doen.
nu hebben we het in Nederland goed, mijn vriend verdiend veel voor zijn leeftijd, en ook ik heb een baan van 40 uur in de week en verdien niet al te onaardig.
Maar mijn vriend wou wat anders als Nl, en zat al een paar jaar in zijn hoofd met Aussie..
Dus vandaar deze stap...

Als je wat meer info wilt over hoe mijn reactie eerst was :  http://nobody-knows.hyves.nl/blog/13021451/Australie/EfFX/

Ik hoop dat dit forum were herleeft!

Groetjes Nikki

Back