The K.C's in Pine Rivers (QLD)

[quote author=Koengaroo link=topic=647.msg51575#msg51575 date=1142230671]
Hey KC,

Wens Mrs KC een goed herstel van ons, en beter  laat dan nooit ook van ons gefeliciteerd met je promotie... :up:

Gr.Koen
[/quote]

Daar sluit ik me volledig bij aan!

Sara

Wat leuk om weer wat van jullie te horen zeg! En wat goed dat je promotie hebt gemaakt en bijna 3.5 kg kwijt bent!
Hopelijk gaat het snel allemaal weer beter met Mrs. KC, maar dat zal allemaal we goed komen :)
Succes!!

Lin wilde graag weten hoe het met ons nieuwe huisje gaat, nou, laat ik maar eens een fotootje plaatsen:

P1020307.jpg

Als alles een beetje meezit, wordt het eind van de maand opgeleverd. Volgende week komt de sparkie de lampjes installeren. Dan moet al het sanitair er nog in en dan moet alles nog schoongemaakt worden. We zullen eens zien of dat allemaal nog lukt binnen die tijd. Maar jongens, het is wel een gestress hoor. Je moet alles goed in de gaten houden of alles wel volgens de tekening wordt gebouwd. Ik denk dat de opzichter een beetje gek aan het worden is van ons... Er zijn wel een paar mindere dingen, zo vinden we de douche een beetje aan de kleine kant in de ensuite. En Mrs KC vindt eigenlijk de hele ensuite niks en het huis zelf een beetje hokkerig. Oh well..... dat is het risico als je een huis koopt op tekening. Ik vind het nog steeds een leuk, knus huisje... Volgende grote project wordt de tuin..... Wel of geen zwembad met de waterrestricties. Wel of geen gras..... waar planten we wat..... Misschien is er ook nog ruimte voor een  :tennis:

Mrs KC staat nog steeds op de wachtlijst voor een dagoperatie in de Royal Brisbane. Ze wacht nu al een maand of 2. Het wil allemaal niet zo, maar ja, het is geen urgentie dus moeten we maar blijven 'wachten'......

Emma gaat lekker. Is van de week 4 jaar geworden en vanmorgen ging het heel goed op zwemles. Ze is heel trots op haar 'Dog Paddlers' diploma, volgende week start ze als 'Kicker'. Nederlands praten is er niet meer bij, hoogstens een paar woordjes. Ach, wie weet kan oma er wat aan doen als ze in september voor 6 weekjes overkomt uit NL.

Op zich gaat het dus best wel lekker. Nog helemaal geen last van heimwee gehad. Zit zelfs al uit te zoeken hoe en wanneer ik een Australisch Citizen kan worden!

KC

Hey nog gefeliciteerd met de verjaardag van Emma! :up:

En wat is het rap gegaan met het huis! Ik weet nog dat ik naar de foto van het geraamte zat te kijken :). Ziet er geweldig uit! Wat bedoelt Mrs KC met hokkerig? Geen open-plan living? Het ziet er in ieder geval super uit!

Ik hoop dat jullie nu niet meer te lang op de operatie hoeven te wachten. Fijn dat je geen last van heimwee hebt! Is toch eenmaal per jaar dat men "gehuldigd" wordt als citizen? Heb eigenlijk helemaal geen idee hoe zoiets in zijn werk gaat. Nu moet ik ook zeggen dat ik er nog niet denk om mijn NL paspoort in te ruilen voor een Ozzie paspoort. Ik zou graag beide nationaliteiten beschikken.
Voorlopig eerst maar eens de eerste 2 jaar doorkomen :-D

Groetjes Lin

Ziet er goed KC, dat huis van jullie.
Ik heb ook nog even op jullie www-site gekeken. Leuk met die verschillende stadia van het huis. Dan zie je het echt opschieten.
Gefeliciteerd met Emma's d'r 4de  :congrats: verjaardag.

Thirsa wil geen engels praten, zegt ze nu tenminste. Weet zij veel met haar 3 jaartjes.
Als ze eenmaal op de playgroup zit en de kindy dan gaat het erg snel, dan moet ze wel.

Back