Nou, het is dus nu officieel. Sinds afgelopen maandag zijn we (voor NL begrippen) groot-grond bezitters :-D En zitten dan nu dus ook aan een kleine hypotheek :-( Da's wat minder, maar ja... Dat hoort er nu eenmaal bij. De schuld zal straks alleen nog maar groter worden als een huis gebouwd moet worden. Geen zorgen hoor, we gaan niet alleen werken om een huis te kunnen af betalen, we willen ook nog van de leuke dingen in het Australische leven blijven genieten
. Het stuk land is 808 m2 groot. Het ligt in Cashmere, in Pine Rivers. Kijk eens rond op
www.cottagegardenestate.com.au dan kun een beetje van de sfeer proeven. En Annelies, er staan geen gumtrees op ons stukkie land maar wel in de omgeving. De estate ligt aan een zgnd Koala-corridor. Gumtrees en koala's in overvloed
We zijn ook in gesprek met een 'builder'. We kiezen waarschijnlijk huistype 'Claremont 2770' van Planbuild
www.queenslandhouseandland.com We willen wat kleine dingetjes laten aanpassen. Zo willen we de 'living' en de 'master bedroom' omwisselen. Hopelijk horen we zondag meer hierover.
Verder ben ik heelhuids door mijn proeftijd gekomen. Dus ben in nu in vaste dienst. Jippie, weer een zorg minder! Nu Mrs KC nog. Ze werkt via een uitzendbureau en heeft nog werk tot de kerst. Ze vindt het daar helemaal niet leuk maar omdat het toch een aardig zakcentje oplevert blijft ze het contract volmaken. Dan neemt ze een paar weekjes rust en gaat dan weer met volle moed weer aan een nieuwe sollicitatie-ronde beginnen.
En kleine Emma? Die begint langzamerhand in een kleine Aussie te veranderen. Nederlands wil ze niet meer praten. Helaas.... Er komt soms nog wel af en toe een Nederlands woord uit. Zo zei ze van de week op het kinderdagverblijf tegen de leidster: I've got a rok on. De leidster keek haar met grote, verbaasde ogen aan. 'A rok' ??????:-D :-D :-D
Ze wil elke dag wel naar de 'beach' en naar de speeltuin. Dus die geniet wel van het buitenleven!
Tot zo ver weer mijn update van ons avontuur in Oz!
Groetjes!
KC