The Scutchies: Our story so far! (In Brisbane since June 9th!)

Over het geheel gezien valt dat nog mee, één tafel. en ik neem aan dat je de tafel in Aus ook wil gaan gebruiken? Moet wel een raar idee zijn he, dat er zo tussen je spulletjes wordt gesnuffeld... :|

Jullie mogen allemaal lachen om onze 'ellende', hebben we zelf ook gedaan  :smile:  We hebben wel een begrafenisverzekering maar niet voor onze meubels  :grin:

Wel een raar idee inderdaad dat ze door je spullen snuffelen, maar ze hebben blijkbaar niet te hard gesnuffeld, ik was zeker dat ze andere dingen eruit zouden halen.

Inmiddels hebben we afgesproken dat we volgende week vrijdag de 17de gaan verhuizen als de tafel klaar is, dan is Mees ook thuis het weekend daarna om te helpen uitpakken en alle meubels en speelgoed in elkaar te zetten.  Vandaag krijg ik de sleutel voor onze nieuwe woning.  Morgen worden er een bed, koelkast en wasmachine bezorgd en we gaan alvast schoonmaken.

Dan kunnen we dus na de 17e komen proosten op jullie nieuwe huis :) Wel een geluk inderdaad dat ze niet meer hadden gevonden. Wij hadden een elektrische vliegenmepper, die hier verboden zijn, tussen onze spullen zitten... Hebben ze gelukkig niet gevonden, want zo'n plastic ding helpt niet tegen de hoeveelheid vliegen die we hier 's zomers hebben.

Een tafel begraven... Hoe komen ze er bij :)

[quote author=Sacha link=topic=4284.msg142671#msg142671 date=1247149306]
[quote author=skippie link=topic=4284.msg142646#msg142646 date=1247141932]
ahhh we mogen niet lachen om de ellende van een ander he Sacha  :wink:
[/quote]

Niet te hard lachen, maar een beetje grinniken mag altijd, doen wij zelf ook :smile:
[/quote]

och wat stom van me, ik lachte om Sacha, maar het was niet de tafel van Sacha maar van Scutch of course!
Hopelijk ziet je tafel er nog redelijk goed uit als je hem mag ophalen.
By the way waarom doen ze niet aan cremeren?  :roll: :lol:

Wij hebben geen enkel spoor kunnen ontdekken van een controle. Alles zat nog dicht, zelfs de doos met de cactussen die de verhuizer per ongeluk had ingepakt!!!

[quote author=Sacha link=topic=4284.msg142782#msg142782 date=1247236767]
Wij hebben geen enkel spoor kunnen ontdekken van een controle. Alles zat nog dicht, zelfs de doos met de cactussen die de verhuizer per ongeluk had ingepakt!!!
[/quote]

Ik dacht dat alles wat met aarde, potgrond en planten te maken had australie niet in mocht. Ik neem aan dat een verhuisbedrijf dat toch wel weet. Dat hadden ze dan toch wel moeten laten staan ipv het in te pakken.

groetjes heidi

Ook geen dozen gezien met een andere kleur tape Sacha? Al onze dozen waren dicht getaped met bruine tape, behalve de paar dozen die geopend waren hier. die waren met doorzichtige tape dicht geplakt.

[quote author=Annemiek link=topic=4284.msg142829#msg142829 date=1247296058]
Ook geen dozen gezien met een andere kleur tape Sacha? Al onze dozen waren dicht getaped met bruine tape, behalve de paar dozen die geopend waren hier. die waren met doorzichtige tape dicht geplakt.
[/quote]
Bij ons inderdaad ook een paar dozen met andere tape.

Bart

Wel dozen met een andere kleur tape, maar dat was in Nederland al gebeurd. Er liep iemand rond met doorzichtige tape ipv bruine. Wij snappen er ook niets van. Misschien toch omdat Crown zo ontzettend veel zaken doet met Australie? Heb echt geen idee.

En ook wij zijn verhuisd, sinds afgelopen vrijdag zijn we in onze townhouse in Wakerley, Brisbane.

De verhuizing zelf ging hartstikke goed, 2 mannen waren er om 08:30 en om 10:30 was alles uitgeladen.  We hebben wel nog veel dozen staan in het huis en in de garage om uit te pakken, maar gelukkig hebben we wel gelijk de duvets gevonden  :smile:  Er was 1 kleine ongeluk, een kast met veel ruiten heeft de reis overleefd, maar toen de verhuizers naar boven gingen, is 1 van hun door een ruit gegaan met zijn elleboog!  Gelukkig is hij niet gewond geraakt.  Tot nu toe geen andere schade ontdenkt, ook onze tafel ziet er super uit na de 'gamma' behandeling.

Wat waren de kinderen blij  :dancing: om hun speelgoed weer te zien.  De vloeren liggen vol met speelgoed, ze willen met alles tegelijkertijd spelen, maar dat is niet erg, het is heel leuk om te zien hoe gelukkig ze zijn.

Zaterdag hebben we onze eerste bezoek gehad, Annemiek en Mark.  Annemiek heeft heerlijke  meat pies gemaakt :Cooking:, en we hebben ook een leuke schaal met kaarsen gekregen, om gelijk onze huis op te vrolijken.  Bedankt Annemiek en Mark  :up:.

We hebben al kennis gemaakt met een aantal van onze buren, een buurvrouw gaat mij alles vertellen over de scholen en opvang hier in de buurt, dus dat is fijn, we zullen binnkort een school moeten kiezen voor Shea.

Dat klinkt allemaal weer heel goed. Het verhaal van de kinderen was erg herkenbaar :smile:
Ook fijn dat je een buurvrouw hebt die je alles lekker kan vertellen, zo'n onzin om alles zelf uit te zoeken. Het wiel is allang uitgevonden :grin:

Was leuk om even jullie nieuwe huis te zien. Toen Mark en ik weer weg reden zei ik tegen hem. Het is net of we op een vakantiepark rondrijden. Ik kreeg er echt een vakantie gevoel van! :) Ben je inmiddels al wat verder met spullen uitpakken en een plekje geven?

Veel plezier in jullie nieuwe woning!
En succes om jullie nieuwe huis een nieuw thuis te maken.

Groetjes Ingrid

@Annemiek:  De kinderkamers zijn nu ingericht, Mees heeft zondag de Ikea meubel voor Shea haar kamer in elkaar gezet, de kinderkamers waren dus helemaal klaar, speelgoed opgeborgen, maar dat was maar eventjes, gelijk weer speelgoed overal maar dat is niet erg  :smile:

Onze slaapkamer zier er uit als of een bom ontploofd is, zoveel dozen met kleding en schoenen (en ik had al veel weggegoied  :grin:), dat moet even wachten tot het weekend, uitpakken met kleine kinderen in de buurt werkt niet echt, ze willen mama helpen, maar 'helpen' is het niet  :smile:.

We moeten ook nog al de dozen in de garage doornemen omdat we nog wat nuttige dingen missen, dus ook een leuke klus voor dit weekend. 

Vakantiepark gevoel hebben we ook een beetje, zeker als het warmer wordt en we naar het zwembad kunnen.

Die ontplofte bom herken ik wel ja ;) Het zal ook nog wel een tijdje duren voordat je voor al je spullen een goed plekje hebt gegeven.

Wel lief dat ze je willen helpen met uitpakken :)

Back