The Scutchies: Our story so far! (In Brisbane since June 9th!)

Hoi Susan,

veel succes hoor, deze laatste weken! Wat heerlijk, dat je spulletjes nu onderweg zijn.
Ik heb zojuist je topic doorgelezen, erg leuk.
Geniet nog van de laatste weekjes in Nederland!

groetjes, Marja

Bedankt voor de leuke reacties weer  :up:.  Ik zit hier nu bij mijn ouders (maar 10 graden buiten, koud en veel regen - maar ja dat is normaal in Schotland  :grin:), het is nog moeilijk om te geloven dat we over 2 dagen naar Australie vliegen om onze droom waar te maken na bijna 4 jaar bezig te zijn! 

We hebben heel veel zin in en kijken uit om een aantal van jullie te ontmoeten daar.  Annemiek heeft aangeboden om ons op te halen  :up: dus heel leuk om een bekend gezicht gelijk te zien daar aan de andere kant.

Ga er maar heerlijk van genieten. Kan nu uit ervaring zeggen dat er werkelijk niets mooiers is voor een emigrant dan de landing in Australie..... heerlijk!!!! Eindelijk andere zorgen, maar zorgen die in de toekomst gaan en niet meer bezig met het afronden van je verleden.

Veel plezier,

Sacha

:blush:

Kreeg op mijn werk regelmatig te horen "De storthoop heeft gesproken....." Het orakel uit de Freggles  :grin:

hallo susan

heelveel succes maandag met jullie vlucht naar bribane.
en waar gaan jullie wonen in brisbane.

gr bart ilse en de kids

@BartIlse: Dank jullie wel.  We gaan eerst in een Holiday Village in Eight Mile Plains wonen, daarna zullen we op zoek gaan naar een huurwoning.  Mees heeft een interview vrijdag in Coomera ten zuiden van Brisbane, als dat wat wordt zullen we iets in zuid Brisbane zoeken, ik zal waarschijnlijk werk in de City vinden. 
Ik zie dat jullie naar het noorden van Brisbane gaan, niet lang nu en jullie komen ons achteraan  :smile:

Tijd vliegt  :grin: want morgen is de grote dag als ik jullie handtekening even lees. Veel succes met de reis en het afscheid nemen en hopelijk gaat the job interview goed!! Succes!

Morgen begint voor jullie het avontuur, ik wens jullie al het goede toe!
Die laatste dagen lijken mij zo ontzettend bijzonder, vooral omdat je nu
in Schotland bent.

Veel geluk,

Marja

Hoi Scutch,

Bij deze alvast een hele goede reis toegewenst naar het andere eind van de wereld.
Hopelijk gaat jullie vlucht voorspoediger dan bij Sacha.

groetjes heidi

Scutch, ik wens jullie een flinke vertraging met het daarbij horen drama van het missen van je aansluitende vlucht. Ga da nl. vooral enorm genieten in het hotel dat de maatschappij jullie zal aanbieden en kom vast van je eerste jetlag af. Ik had het zelf nooit zo bedacht, we reizen tenslotte met 2 kleine kinderen. Maar als ik het nog een keer moet vliegen (vakantie ofzo..) dan weer met een overnachting erbij, ben nooit eerder zo uitgerust aangekomen!

[quote author=Scutch link=topic=4284.msg139813#msg139813 date=1244283457]
  We gaan eerst in een Holiday Village in Eight Mile Plains wonen
[/quote]

Tijdens onze trip een paar maand terug zijn wij daar ook een paar nachten geweest,leuk en netjes park. :up:
Goede vlucht toegewenst .

Gr.Markus

Welcome to Australia!

( ik zit er zelf nog niet hoor , maar vindt wel dat jullie welkom zijn  :wink: )

Hoe was de vlucht gegaan Scutch family?
Ik wens jullie heel veel plezier in Brissie en succes met het regelen van de 1e dingetjes.
We lezen graag hoe het jullie bevalt.

Groetjes Ingrid

Gday Scutchie Family,

Welkom in Australie  :hi:  :flowers:

Veel succes met alle komende regeldingetjes maar geniet eerst maar eens van de eerste tijd.

Mariette

Heeeee Scutchies!!! You've left us already, and we haven't even said goodbye!!!!! We wish you all the best. I haven't been on XP-dite for ever and now I know why... waaaaaaaaaaaaaaaaah, what have we DONE, LOL. Reading the stories and knowing you're about to head into a wonderfull adventure... well it makes me a little 'Oz-sick' so to speak. Wish we could be there!

Enjoy every minute!!
Love,
Kathleen

He Kathleen... zitten jullie dan niet in Australie? Dacht aan je ondertekening te zien dat je in Sydney zit??

En natuurlijk aan de Scutchies: Welcome to Australia!!! En dat jullie grote avontuur maar een mooi avontuur mag worden!!

Groetjes,
Lela

mmmm, ja. Ik kom bijna niet meer op het forum, vandaar. Wij zitten inderdaad weer in Holland. Yipppieieieie (NOT :))

Back