Het is al weer meer dan 120 dagen geleden dat er iets op dit topic gebeurd is
Schaam me diep, heb jullie niet op de hoogte gehouden :wink:
Oh man, oh man... wat wordt het nu spannend en wat vliegt de tijd voorbij!! Kom er nu achter dat ik te laat ben met sommige dingen, vooral dingen die nog besteld of geregeld moeten worden..., sorry mw. minimaal drie weken levertijd... tja, da ga nie lukkuh.
We hebben van het weekend een garage sale gehad. Weinig mensen komen opdagen, maar toch zo'n 1/3 van het spul kwijt en counting... blijkbaar konden veel mensen niet ofzo, want ik word nu gebeld of er nog 'wat' is... kom maar kijken, staat in de kelder. Heeft ons toch nog wat opgeleverd, first week rent, zullen we maar zeggen
Verder zijn alle bazen op de hoogte en is de afspraak gemaakt om alles in te leveren en.... last but not least: HET HUIS IS VERKOCHT!!! Even korte samenvatting: wij wonen bij mijn moeder in de tuin en het hele zwikkie stond al 2 jaar te koop... eindelijk het is weg. Dat betekend dat mijn lieve mammala zich kan gaan verheugen op een prachtig appartement in de buurt van zuslief en ze verheugt zich er enorm op. En ik heb een zorg minder... helemaal niks zo'n dame alleen op een 'estate'. Bah! Mooi hoor, als iedereen er is en iedereen leeft en er energie voor heeft... zo niet, dan wordt het ineens een blok aan het been. Enige vervelende hobbel is dat het m'n vaders levenswerk zo'n beetje was, en dat betekent nog een keer afscheid nemen van hem... bah, heb er een brok van in de keel (en meerdere plekken
)
Wat de verhuizing betreft: we hebben afgesproken wanneer ze ons 'kuubje' komen halen, dus nu moeten we wel. Inmiddels 3 dozen...jajajaaaahhhaa we komen er wel.. ingepakt. Maar het komt op gang, evenals de zeer ambivalente gevoelens rondom dit avontuur. De ene dag loop ik weemoedig en huilerig rond in huis en kan ik alleen maar aan het afscheid denken, de volgende dag heb ik zo'n 'hubsakee' gevoel. Zal er wel bijhoren.
Well, that's it for now...
Kath