Weer een stap, nu komt het wel heel dichtbij! Ik weet van manlief dat hij dit het moeilijkste moment vond; geen spullen meer, (voor ons) geen honden meer, baan opgezegd, huis verkocht en alleen nog maar een koffer met je hele hebben en houden. Maar jullie hebben wel een en heel bescheiden stapeltjedozen moet ik zeggen! Wij kregen de container met moeite dicht!
ING NL en ING AU hebben niets met elkaar, dus daar hoef je je ING rekening niet voor aan te houden.
Doei spulletjes!
Vanmiddag nog even naar de bank om te kijken of er voordelen zijn om bij ING te blijven als we daarheen gaan, want daar hebben ze ook ING en... ons uitschrijven
We kunnen nu niet meer terug, onze spullen gaan daarheen, dus nu moeten wij ook
Ik kan niet ontkennen dat het leven zonder spulletjes wat wennen is. Het huis was geautomatiseerd, dus automatisch lampen aan en veel vanaf de telefoon te schakelen. Nu moet ik zelf lopen. Toch even wennen na een aantal jaar. Of neerploffen op de bank en naar een lege muur staren waar normaal de tv stond.
Tjonge wat weinig spullen. Dat is dan echt 'opnieuw beginnen'. Wanneer vliegen jullie?
Aftellen nu! Nog volop in de afscheidsbezoekjes en feestjes of heb je dat al achter de rug? Uitzwaai committee geregeld voor het vliegveld of wordt het een stil vertrek? Goede vlucht alvast!
Wauw dan is het echt zover!!!!! Zaterdag is al zooooo dichtbij!
Wij wensen jullie een hele goede reis toe en heel succes/geluk in OZ.
Sterkte met het afscheid x
Tot ooit in OZ