Ik zit ook al voor mijn postbus. Maar jullie liepen een paar dagen voor.... Dus ik moet nog even geduld hebben. Welke datum hadden jullie ook alweer de aanvraag bij Mickleham ingediend? (linksom of rechtsom, die beloofde 5 dagen halen ze niet...)
15 september kregen we de bevestigingsmail voor de aanvraag. Toen hebben we er maandag maar eens achteraan gemaild en vanochtend kregen we het akkoord.
15 september kregen we de bevestigingsmail voor de aanvraag. Toen hebben we er maandag maar eens achteraan gemaild en vanochtend kregen we het akkoord.
En hier ook hetzelfde verhaal
Vrijdag middag een mailtje gestuurd. Maandag de bevestiging gekregen voor onze 3 stofnesten.
(met een verontschuldiging dat het langer geduurd had dan gemeld, dat dan weer wel )
Uhm wil niet stoken in een goede relatie met je poezebeesten hoor...............maar weten ze dat je hen stofnesten noemt
Succes met regelen! Kunnen volgend er weekend in Nijmegen hopelijk samen op drinken!
Haha, het is inderdaad erg spannend. Je denkt dat je het redelijk onder controle hebt, maar toch kun je je er nog soort van gek over voelen. Vannacht is bijvoorbeeld de laatste nacht die onze katten ooit in dit huis zullen zijn. Haha.