-Timeframe- & visa grant visa grant visa grant!!!!!!!!plotselinge progressie!!!

Gerbrand

Member
G.H. te Boveldt  Pastrycook (4512-13) op Skilled Occupation List
Heb volgens eigen inzien 125 punten voor Skilled indep. catagories
General Skilled Independet (Class BN 136)

Begin /03/'07  Application naar Trades Recognition Australia verstuurd
      30/04/'07  Pre-migration skills assessment application outcome unsuccessful
Eind  /05/'07   New information for internal review naar TRA verzonden
       7/06/'07   Acknowledgement of migration skills application ontvangen
     21/06/'07   After consideration ,overturned its original opinion, successful
=
     28/08/'07   International English Language Testing in Utrecht
       6/09/'07   Uitslag General training listening ; 6.5
                                                          reading ; 6.0
                                                            writing ; 5.0
                                                         speaking ; 7.5
=
Begin/09/'07   Health requirments geregelt
      13/09/'07   Extract from birth registration
=
      10/09/'07  Electronic application recieved in Adelaide Skilled Processing Centre
      19/09/'07  Send scanned documents
                     (no conformation of receipt ontvangen)
      25/09/'07  Application being processed further
      28/10/'07  Send documents again just to be sure!
      13/11/'07  Health requirments finalised
      20/11/'07  Recieved mail to send scanned documents again at higher resloution
      22/11/'07  And so I did !
      19/12/'07  Refuseletter.pdf van Decisionmaker.
                     No Skills assessment attached,  :blond: only reference number TRA outcome = not sufficient                                   
                     Time of application criteria, Failed to satisfy this requirment?
                     Further enquiries Phone/mail did not help me anymore.
      20/12/'07  Certificate of good conduct binnengekregen.
=
      15/02/'08  Second application send; "recieved-processing commenced"
                     Health requirments zijn nog steeds outstanding?
                     Ze hebben nu wel alle benodigheden, we wachten weer af.........
 
Hoi Gerbrand,

Heb jij dan nu twee keer online je visum moeten aanvragen? Of lees ik dat verkeerd?

Qua tijd zitten wij een beetje in hetzelfde schuitje, wij hebben ons visum (skilled independent 175)
op 28 januari 2008 online aangevraagd.

Succes hoor!

groetjes van Marja
 
Hoi Gerbrand,
Jeetje wat een horror. Goed dat je voor een second opinion gaat. Wat ik me afvraag...hadden ze nu gewild dat je je hele assessment rapport erbij had gedaan? Of hebben ze het over het ontbreken van de officiele brief waarin je assessment positief beoordeeld is?

Heel veel succes, hopelijk hoor je snel goed bericht. Duimen.

Nel
 
Gewoon de 2 copies van TRA outcome! En opnieuw E-visa ingedient! tja geen dure vakantie voor mij dit X.
 
Veel succes verder. Ben heel benieuwd of het the second time gaat lukken. Wij hebben per ongeluk twee maal onze vog en ielts digitaal verzonden. Ik hoop maar dat dat geen vertraging gaat opleveren want daar waarschuwen ze wel voor om dat aub vooral niet te doen.

Groeten Nel
 
Hey Gerbrand,

Ik wil ook mijn visum krijgen en ben daarom pastry cook aan het worden (ben nu in Australie, volg een opleiding en werk in een patisserie). Heb wel een aantal vragen voor je, hopelijk kun je mij iets verder helpen!

Marije
 
:w00t:  :happy:    VISA GRANT DATE: 03 July 2008 

Case Officer: SAMANTHA HOWE-SPELLS TEAM 1

Dear Gerbrand henk TEBOVELDT,

I am pleased to advise that your application for a Class VE, subclass 175 Skilled - Independent

(VE 175) visa was approved on 03 July 2008 and visas granted to the following applicants:

Gerbrand henk TEBOVELDT 15 May 1973

Visa grant number

The visa grant numbers for specific applicants are below:

Gerbrand henk TEBOVELDT 8049552985375

This is the unique number assigned to the visa. The applicant should keep this visa grant number

with them, as they may have to provide it to the department during the life of their visa.

Initial entry date

Now that visas have been granted the visa holders must make their initial entry to Australia as

holders of a Class VE, subclass 175 Skilled - Independent (VE 175) by no later than -
13
November 2008
 
Tja ja bedankt !! heerlijk hoor, moet nog een beetje bezinken maar dan nog heleboel dingetjes regelen natuurlijk !gaan we de boel zo zoetjes aan afsluiten hiero!
 
Gefeliciteerd!  :up:

Tjeempie dat is wel heel snel, lijkt erop dat ze toch je oude aanvraag er nog bij hebben gepakt.
In ieder geval zul je dit weekend een top weekend hebben.

Veel succes met alles!

Chantal
 
Hee, wat fijn voor je. En onverwachts toch nog zo snel gegaan.
Geniet ervan!
 
Gefliciflapperd en dan nu inderdaad de zaken hier netjes afsluiten en het grote vertrek gaan regelen....spannende tijden :up: :up:

GroetZ
JAP van GEERJAP
 
gefeliciteerd Gerbrand, hele goede...........

Zie je in Australia. :up:

Proficiat,

Jack :evil:
 
Back
Top