-Timeframe- & visa grant visa grant visa grant!!!!!!!!plotselinge progressie!!!

Dus Skippy Downs kan heeft straks gewoon knap bruin brood....misschien moeten we toch maar naar QLD ipv SA....
Veel succes en plezier...

GroetZ GEERJAP
 
Hallo. Gery
zo je bent er nu een paar dagen, even uit puffen?

maar wat een verassing een bakkery in ee andere plaats? [mooiere leuke plaats?]

moest dat snel beslist worden?, [ik hoop een paar foto,s te krijgen]
het is geloof ik een kleinere plaats, ook toeristen?
is het verder van jullie huis?


nu veel succes, ik ben al aan het reclame maken voor jullie[speculaas, banket ook?

groetjes
Jaap      Jaap.dunselman@alice.nl
 
Hi Gerry,

Wanneer gaan jullie beginnen met de franchise "Dutchy's Bakehouse".
Als jullie in Perth (of een beetje ten zuidn daarvan) beginnen met de volgende vestiging, dan draait net lekker tegen de tijd dat wij er zijn.
Succes met de zaken, maar vooral met het leven in OZ.

Bart, Miranda en Boris
 
Heel veel succes en veel plezier daar Gerbrand!
Enne lekker daar blijven zitten, want wij komen ook nog eens die kant op. Die andere zijn gewoon jalours dat ze geen gevuld speculaas en banketstaven kunnen kopen  :wink:

Groetjes Ingrid en Rimko
 
Super!
Bak ze maar bruin!
Jammer dat het niet in Melbourne is, want hier krijgen 2 brood en kaas gekken het moeilijk denk ik  :grin:

voor Franchise heb je in ieder geval een goed forum binnen handgereik!  :up:

Veel succes down under!  :up:
 
[quote author=George Franciska link=topic=8732.msg126027#msg126027 date=1222879319]
Jammer dat het niet in Melbourne is, want hier krijgen 2 brood en kaas gekken het moeilijk denk ik  :grin:[/quote]

Ik zou niet weten waarom! Kaas is er hier echt voldoende in alle soorten te krijgen en lekker brood is als je er wat moeite voor doet ook wel te vinden. Mocht het niet lukken kom maar langs!

En nu weer terug naar het oorspronkelijke doel van het topic....

Hoe was de vlucht? Enne veel succes met alles maar vergeet vooral niet te genieten!!!!

Chantal
 
Nou genieten gaat best, lekker uitslapen, zelf nog een visje gevangen vandaag, stralend zonnetje 27 graden en steaks from the bbq, De overname van de bakkerij die we hebben gekocht zal 23 oktober plaatsvinden we denken een weekje later open te gaan maar dat hangt ook een beetje af van toeleveranciers zoals electriciëns, loodgieters en wat al niet meer, de foto's van de zaak zullen tegen die tijd op m'n space zeker te vinden zijn, maar hou het even kort de wijn wordt lauw..see ya!
 
jajaja, maak ons gek hier.
Veel regen, chago mensen, geen BBQ en winterjas aan :)

Veel plezier Gerbrand en succes uiteraard met de voorbereidingen van de opening.
We zien de foto's graag tegemoet !

Gr,
Johan
 
Hee Gerbrand,net een deel van je blog gelezen na de tip van Jaap over jou topic.
Geweldig hoor  :up: geniet volop en ik hou je blog in de gaten want misschien komen wij ook in de sunshine coast te wonen. :happy:

Gr. Markus
 
Heej marco had al wat van je gehoord via Jaap, ze zijn hier flink aan het bouwen, wat dat berteft net Amsterdam (dat constant over hoop ligt) maar dan wel met het grote verschil dat het hier voornamenlijk woonwijken en wegverbredingen zijn, met minimale hinder t.o.v. maximale hinder  :x.
 
Hi, ik dacht laatst nog: je zal er zo langzamerhand wel zijn... En? Stond de fanfare er? Lag de rode loper uit?
Hubbie is druk aan het studeren is je IELTS boekjes :read: dus dat komt hoop ik ook goed.
Succes met alles :cheer: ben benieuwd hoe het zal gaan!

Groetjes,

Marieke
 
Back
Top