-Timeframe- & visa grant visa grant visa grant!!!!!!!!plotselinge progressie!!!

Gefeliciteerd.  :up:
En nu snel naar Australie want het is zo 13 november.
Veel succes met alles te regelen hiervoor.

Gerrit
 
Gefeliciteerd! En zo lekker snel ook! Dan nu zelf ook maar met mijn vingertjes gekruisd gaan zitten.....

Sacha
 
Gerbrand (of natuurlijk ieder ander die het antwoord weet..!) Klopt het dat je je visum moet valideren, een jaar nadat je medicals bij het LCU zijn 'finalised'? Ik dacht dat het een jaar na het afnemen van de medicals zou zijn, maar dat is bij jou niet zo?

groetjes, Marja
 
Je moet het visum valideren binnen 1 jaar na afgifte van je medicals of VOG. Ligt er dus aan welke je als eerste hebt ontvangen.

Chantal
 
Ja, dat dacht ik ook. Maar als ik naar Gerbrand kijk, en naar de datum 13 november, dan lijkt het of het een jaar na de 'finalising' moet gebeuren. Gerbrand, heb jij je medicals in september geregeld, en zijn ze door het LCU 13 november behandeld? Dit zou ons een beetje meer lucht geven, omdat het allemaal iets langer duurt dan oorspronkelijk gepland...
Maar ik zal er ongetwijfeld naast zitten, want heb inderdaad ook begrepen dat het een jaar na afgifte moet zijn.

groetjes, en thanks,

Marja
 
Hee fijn voor je Gerbrand!  :congrats:

Wanneer was je van plan te gaan?
Kan niet wachten tot ik het lekkere brood kan komen proeven!

Groetjes Ingrid en Rimko
 
heej (Marijs) op 29/08/07 had ik de x ray en blood laten tappen, en op 11/09/07 bij Dr. Delprat zeg nns Aaaa gezegt e.d. neem aan dat voordat het daar aangekomen en verwerkt is er wel is 1.5 maand tussen kan zitten. VOG pas in dec. gedaan!
 
sja, zie het nu pas, dus een beetje laat;


Gefeliciteerd!!!!!

kom maar gauw lekkere taartjes bakken; daar zijn ze hier dol op!

(hoewel, een echte bruin brood bakker, is hier eigenlijk veel welkomer....)
 
[quote author=Gerbrand link=topic=8732.msg120615#msg120615 date=1215187090]
:w00t:  :happy:    VISA GRANT DATE: 03 July 2008   
[/quote]

Beetje laat, maar toch ook namens ons gefeliciteerd Gerbrand! Nu snel :cake2: gaan bakken down under!

Groeten,
EandE
 
Hello!!toch nog even snel een berichtje...over een paar uur zit ik in de lucht :plane: :applaus: Er is inmiddels ook een bakkerij gekocht,  :congrats:dus...iedereen die met smart op lekkere hollandsche lekkernijen zit te wachten nog een klein maandje gedult en dan zal er te Sippy Downs/Chansellor park Dutchy's Bakehouse los gaan. Tot...later! :up:
 
Goede reis en veel succes met je bakkerszaak. Jammer dat je niet naar Perth komt.

Hartelijke groet, Magda
 
Back
Top