Wij hebben hem destijds moeten kopen omdat hij echt niet digitaal te vinden was... Is nu denk ik anderhalf jaar geleden... Ben benieuwd of je hem kunt vindenHeeft iemand The Big Lap toevallig digitaal?
Wij hebben hem destijds moeten kopen omdat hij echt niet digitaal te vinden was... Is nu denk ik anderhalf jaar geleden... Ben benieuwd of je hem kunt vinden
Als DVD bestellen kan nog, maar ik heb echt al in geen 5 jaar meer een DVD speler (of computer die geschikt is)
Is Wentworth hetzelfde als Prisoner Cellblock H? Ik dacht dat Cellblock H op de laatste serie gebaseerd was. De naam is in elk geval bijna hetzelfde en de gevangenis in de laatste serie heet ook Wentworth. Dus het zou dezelfde serie kunnen zijn. Of misschien is Wentworth een nieuwere versie van de oude serie? De hele serie van Prisoner Cellblock H (692 afleveringen) is trouwens nog te zien op YouTube of op http://www.watchprisonercellblockh.comIk vind Wentworth erg leuk. Is de originele serie waar het Nederlandse 'Celblok H' op gebaseerd is.
Net even gekeken naar het overzicht van seizoen 1 van Wentworth. Als je Wentworth leuk vindt, is het echt de moeite waard om naar het origineel Prisoner Cell block H te kijken. Het is wel gedateerd, maar ik vind de karakters authentieker en diverser (minder mooi, meer 'echt'). Ook leuk om te zien dezelfde karakters heel anders worden weergegeven.Ik vind Wentworth erg leuk. Is de originele serie waar het Nederlandse 'Celblok H' op gebaseerd is.
Net even gekeken naar het overzicht van seizoen 1 van Wentworth. Als je Wentworth leuk vindt, is het echt de moeite waard om naar het origineel Prisoner Cell block H te kijken. Het is wel gedateerd, maar ik vind de karakters authentieker en diverser (minder mooi, meer 'echt'). Ook leuk om te zien dezelfde karakters heel anders worden weergegeven.
Secret City
OK... De serie moet nog starten maar een serie met Anna Torv EN Canberra in de hoofdrollen. Dat moet goed komen
Hij komt terug op Ten: http://www.dailytelegraph.com.au/en...s/news-story/0c14e5aae6aa225527827b6c9a8732f7Sowieso is Glenn Robbins wel leuk; "All Aussie Adventures" anyone?
Woohoo!!