Tips voor TV-series

The letdown - vooral als je (jonge) kinderen hebt, herkenbaar en lachen. Zijn nu bezig met seizoen 2
 
Wij hebben ons TV abonnement eruit gegooid en in plaats daarvan Stan genomen. We hadden al Netflix, maar het leuke aan Stan is dat er veel Australische programmas op staan.

Wij hebben van de week Ronny Chieng - International Student gekeken. Is gefilmd op Melbourne University, dus dat vonden we extra leuk.

En ik heb Rake al eerder genoemd, but it's so nice, I'm just going to bring it up twice ;)

Wij maken veel gebruik van Netflix en youtube, kijken ook bijna geen tv meer behalve het nieuws. Zitten ook te denken om Stan te nemen, zijn het alleen series of heeft Stan ook films etc net als Netflix?
 
Wij maken veel gebruik van Netflix en youtube, kijken ook bijna geen tv meer behalve het nieuws. Zitten ook te denken om Stan te nemen, zijn het alleen series of heeft Stan ook films etc net als Netflix?

Nee, staan ook een hoop films op. Het is redelijk vergelijkbaar met Netflix in aanbod wat ons betreft, maar er is geen overlap. Je kunt het een maand gratis proberen eventueel.
 
Nee, staan ook een hoop films op. Het is redelijk vergelijkbaar met Netflix in aanbod wat ons betreft, maar er is geen overlap. Je kunt het een maand gratis proberen eventueel.

Klinkt goed, en dat het meer Australische content heeft spreekt ons ook wel aan. We gaan het proberen. Volgens mij houdt Stan de rechten van Better Call Saul hier in Oz in NL is dat Netflix dus al reden genoeg om het te proberen.
 
Klinkt goed, en dat het meer Australische content heeft spreekt ons ook wel aan. We gaan het proberen. Volgens mij houdt Stan de rechten van Better Call Saul hier in Oz in NL is dat Netflix dus al reden genoeg om het te proberen.

Klopt, Better Call Saul en Breaking Bad zijn Stan exclusives. Ik denk dat je het wel kunt waarderen.

Wij hebben zojuist The Letdown geprobeerd, maar na één aflevering is Annelies te bang om verder te kijken. Dan wil ze helemaal nooit meer kinderen zegt ze, haha.
 
Klopt, Better Call Saul en Breaking Bad zijn Stan exclusives. Ik denk dat je het wel kunt waarderen.

Wij hebben zojuist The Letdown geprobeerd, maar na één aflevering is Annelies te bang om verder te kijken. Dan wil ze helemaal nooit meer kinderen zegt ze, haha.

Nooit meer kinderen? Dan moeten wij die serie hier zeker gaan kijken haha, hopen dat dat hier hetzelfde effect heeft. :p
 
Ik kijk op moment naar de Recording Studio opABC over mensen die om bijzondere redenen een song opnemen. Ook de comedy Five Bedrooms op 10 is grappig!
 
Niet echt TV, maar een YouTube serie (8 delen) Hilarisch!
How to talk Australians (nee geen typefout :D)

 
  • Like
Reactions: AJ
Superwog!

 
Ik kijk eigenlijk nooit tv maar heb me wel gebaonneerd op ABC in depth en soortgelijke channels via youtube, ontkom helaas niet aan de MAFS welke het vrouwtje elke avond kijkt. 🤢

We hebben nu abbonementen op Netflix, amazon prime en disney en moet zeggen dat prime echt veel goede series heeft. 7 bucks per maand zeker waard!
 
Ben ook geen echte TV kijker. Maar ABC (iView) is echt wel OK.

We hebben al een tijd geen abonnement(en) meer. Maar huur wel regelmatig films of series via AppleTV. Apple heeft een goed aanbod van Netflix, HBO en dergelijke. Uiteraard later beschikbaar dan op de originele streaming service. Maar zo hoef ik niet -tig abonnementen te hebben en kan ik kijken wat ik wil.

MAFS... als dat aan gaat zet ik mijn noise cancelling headphones op. Werkt perfect!
 


OFX
Back
Top