Tips voor TV-series

Waarom is dat een probleem?
Omdat die maar doen waar ze zin in hebben.
Ze zijn een aantal weken geleden met de nieuwe serie "Scream Queens" begonnen.
Stoppen ze na 4 afleveringen weer, om het (tijdelijk?) te vervangen door de Simpsons.
Hebben ze al vaker geflikt, met "Scream Queens" & "American Horror Story".
Knettergek wordt ik van die eikels!!
 
Ik heb veel van m'n favorieten voorbij zien komen in de lijst tot nu toe maar ik mis: Love Child & here come the habibi's
 
Ik voeg even twee series toe:
- Upper Middle Bogan
- Rake

Top programma's. Staat allebei op de Australische Netflix.
 
Ben nu 'The Kettering Incident' aan het kijken. (speelt in Tasmania) 8 delige serie. Start langzaam maar is na een uurtje behoorlijk verslavend.

Twin Peaks + X-Files + een Engelse detective.
 
H2O en de spin off Mako Mermaids.
Onze jongste (8-9) was/is er gek van.
Meer nog, toen we vertelden dat we graag naar Australië zouden verhuizen, wilde hij wel mee als we dan maar in de buurt van de zeemeerminnen grot zouden gaan wonen. Ondertussen weet hij wel beter: dat die grot hoogstwaarschijnlijk niet bestaat (en hij heeft door dat het ook naast die grot erg gaaf is om er te gaan wonen); tenzij iemand van jullie nu vertelt dat dat wel zo is....
 
@Thijsvr; Weet je of er meer delen komen dan de 6 die er nu zijn?

Ik heb geen idee om eerlijk te zijn. De persberichten zeggen 6 part series, maar het houdt wel erg gek op als er niet meer komt. Misschien dat ze aan het kijken zijn naar hoe succesvol de serie is om te bepalen of ze meer gaan maken.
 
Ik heb geen idee om eerlijk te zijn. De persberichten zeggen 6 part series, maar het houdt wel erg gek op als er niet meer komt. Misschien dat ze aan het kijken zijn naar hoe succesvol de serie is om te bepalen of ze meer gaan maken.

Ik zeg: Meer!
 
Wij hebben ons TV abonnement eruit gegooid en in plaats daarvan Stan genomen. We hadden al Netflix, maar het leuke aan Stan is dat er veel Australische programmas op staan.

Wij hebben van de week Ronny Chieng - International Student gekeken. Is gefilmd op Melbourne University, dus dat vonden we extra leuk.

En ik heb Rake al eerder genoemd, but it's so nice, I'm just going to bring it up twice ;)
 
Back
Top