Tips voor TV-series

Ik kijk helemaal geen tv meer, alleen Amazon Prime, Disney+ en Netflix, maar vooral Youtube met alle 400+ channels waar ik op geabonneerd ben.
 
Op Amazon Prime en op SBS on Demand:
ZeroZeroZero

8 delen De wat donkere kanten van de mensheid, zeker zodra er geld en drugs in het spel is. Met wat bezoeken aan Mexico voor mijn werk en daar wat dingen gezien en gehoord te hebben des te indringender.
 
We kijken nu 7 Types of ambiguity. Blijkt al 3 jaar oud maar staat op iView. Eerste 2 afleveringen gezien en het intrigeert me wel.
 
Wij hebben deze week Pine Gap gekeken op Netflix. Is al uit 2018, maar vonden het erg goed. Over de samenwerkende inlichtingendiensten van VS en Australie. Als je van dat soort dingen houdt, zeker een aanrader
 
Wij hebben deze week Pine Gap gekeken op Netflix. Is al uit 2018, maar vonden het erg goed. Over de samenwerkende inlichtingendiensten van VS en Australie. Als je van dat soort dingen houdt, zeker een aanrader
Wat leuk, wij hebben dat bezocht. Nou ja, op 5 km afstand vanaf een heuveltje natuurlijk, als je geen nekschot wil. Bedankt voor de tip!
 
Ik ben inmiddels in het tweede seizoen van Schitts Creek. Je moet even aan de diverse karakters wenen, maar het wordt wel erg grappig.
 
Laatst een enorme stapel DVD's gekocht bij Crash Converters... Ik bedoel Cash Converters. Sommige 50 cent, andere 1 dollar per stuk.
Ben er nog niet van overtuigd dat we in QLD goed en goedkoop internet hebben met voldoende data :eek:
Terug naar de goed old DVD, nu die speler nog eens afblazen!
 
Ik had de serie Baptiste al eens genoemd. Ben nu The Missing aan het kijken met zelfde rechercheur. 8 afleveringen, te vinden op ABC iview.
 


OFX
Back
Top