Toewijzing case officers aan visumaanvragen

Rob Breumelhof

Active Member
Hallo allemaal,


Omdat er nogal wat vragen zijn m.b.t. de vraag hoeveel achterstand het ASPC heeft met het toewijzen van case officers aan visumaanvragen laat ik in dit onderwerp weten dat het ASPC vandaag case officers toewijst aan aanvragen die bij hen zijn ingediend op 9 februari 2007.

Zoals jullie weten kun je een email van het ASPC ontvangen waarin staat vermeld welke datum van visumaanvragen men momenteel aan het behandelen is. De praktijk wijst echter uit dat men daar een flink aantal weken op vooruit loopt. Ik hoop hiermee alle wachtenden weer wat moed te hebben gegegeven  :smile:


Met vriendelijke groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
Een paar weken??
In de mail van afgelopen dinsdag werd nog 22-12-06 gemeld ipv 9-02-07, is toch een behoorlijk verschil!
Gelukkig wel in ons voordeel :up:
 
Rob, weet jij of de case officer wordt aangewezen voor dat Sydney de medicals heeft beoordeeld of daarna?
Yolande
 
Hallo Yolande,


Het toewijzen van de case officer gebeurt onafhankelijk van het beoordelen van de medicals in Sydney.


Met vriendelijke groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
Wil dat dan zeggen dat als je gefrontload hebt dat al behandeld is voordat je je co toegewezen krijgt?

Kees
 
Beste Kees,


Inderdaad, ervan uitgaande dat de CO het resultaat tegen die tijd al uit Sydney heeft ontvangen.


Met vriendelijke groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
Hallo allemaal,


Hoewel de email van het ASPC zegt dat ze nu bezig zijn met de aanvragen die zijn ingediend tot 28 december 2006 zijn ze nu al de aanvragen die zijn ingediend tot 28 februari 2007 aan het behandelen.

Goed nieuws dus voor degenen die alleen naar de email van het ASPC kijken  :grin:


Met vriendelijke groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
Dat is 8 maanden..........

:shock: :shock:...... En wij zaten al te mopperen met een achterstand van 4 a 5 maanden.

Jack :evil:

ps; zou er nog jobs open staan en wat zou de labour zijn, niet veel anders werkten er wel meer mensen :up:
 
Rob, dat is weer supernieuws...

Waar je vorige week nog melding maakte dat ze per 19 oktober 2007 (ong.) de visumaanvragen tot 9 februari 2007 aan het behandelen zijn, dat ze per vandaag al bij 28 februari zijn. Het begint op te schieten. Wij hebben onze aanvraag ingestuurd in April..dus alleen de maand maart nog overbruggen en dan komen wij vanzelf ook een keer aan de beurt.....jihaaa!!!!

We hebben alles al gefrontload, maar ik ben bang dat ze toch enkele documenten van ons zijn kwijtgeraakt......
 
Dan zal ik de pret voor het weekend even bederven
Wij staan op 22 februari maar hebben nog NIETS gehoord
Ze zouden ons toch niet vergeten zijn?

Groetjes Kees
 
Wij hebben juist vandaag te horen gekregen dat we een CO hebben.  :smile:

Onze aanvraag is ingediend op 21 feb.
 
[quote author=benneman link=topic=7781.msg101987#msg101987 date=1194009727]
Wij hebben juist vandaag te horen gekregen dat we een CO hebben.  :smile:

Onze aanvraag is ingediend op 21 feb.[/quote]

En nu begint Kees Krokkie te zweten van de spanning....... :grin:
Goodluck :up:

Jack :evil:
 
Hoi Kees heb je al iets gehoord?
wij hebben de 28e de boel ingediend en hebben 2-11 een CO toegewezen gekregen.

grt Louise
 
Ik ben heel benieuwd met welke aanvragen de DIAC op dit moment bezig is? Heb net wel weer een e-mail gestuurd naar aspc.processing@immi.gov.au maar als die achter blijven lopen met de maanden, dan heeft het weinig zin om daar nog langer e-mail naar te versturen...

Wellicht wordt er bij het automatische e-mail adres ingevuld welke visumaanvraag met de oudste datum nog steeds in behandeling is (vanwege het ontbreken van informatie o.i.d.) en dat Rob Breumelhof wel te horen krijgt bij welke nieuwste aanvraag ze nu bezig zijn.

Ik ben benieuwd, want naar verwachting is onze "maand" binnen niet al te lange tijd aan de beurt (16 april)......

Zojuist de mail ontvangen en daarin staat dat ze bezig zijn (voor het 136 visum) met het behandelen van de aanvragen die zijn binnengekomen op 15 januari 2007.. Das toch meer dan een maand eerder dan wat we hier via het forum vernomen hebben. We kunnen de mail dus niet als accuraat beschouwen.
 
Maluka,


Het ASPC is nu bij de eerste week van april aangekomen, dus het zal nu niet lang meer duren voor jullie.


Met vriendelijke groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
Thanks Rob,

Ik heb vanmorgen al een e-mail ontvangen van onze Case Officer (die ik nu dus ook bij naam weet) dat ze de VOG van Annemiek niet hadden ontvangen (terwijl ik die toch echt wel had ingescand en had meegestuurd). Zelfs nog gecontroleerd in mijn Sent Items....

Maar goed..die heb ik vanmorgen al opnieuw verstuurd.....  :up:
 
Hoi Rob,

weet jij misschien ook hoever ze zijn met verwerking van de aknowledgement of receipt?
Wij hebben alles 17-08 in gestuurd en tot op heden niets gehoord cq geen creditcard gedebiteerd, moeten wij ons al zorgen maken dat het niet juist is aangekomen?

Groetjes wilbert
 
Back
Top