Update Liam en Marieke

Hey Marieke,

Klinkt goed, die baan van je. Heerlijk dat je aan het eind van de dag tijd hebt om een duik te nemen! Snap best dat je dan weinig post ;-)

Hoop dat jullie toch gauw een eigen stek hebben, is gewoon fijn, toch?

Cheerio,

Ireen

Liam wil zo snel mogelijk examen doen maar er is zoveel aanvraag voor de cursus (die je schijnbaar ECHT nodig hebt voorafgaand het examen) dat hij moet wachten tot min. april, en dan duurt het nog 2 mnd. Hij gaat het op eigen houtje proberen in de tussentijd (het examen, zonder cursus) maar we denken niet dat t haalbaar is als we anderen op zn werk horen. Hij heeft inmiddels wel loonsverhoging aangevraagd en gekregen, dus das al mooi meegenomen.
Niemand gehoord bij ze weej over UNO senseo koffiepads...?
Tis inderdaad een heerlijk leventje hier, wat een heerlijk weer! Nadeel is dat wanneer het hier boven de 25 graden is, het in de school waar ik werk IJSKOUD is, de ozzies houden van Airco, en wel op een hoge stand, boe-hoe...!
Ga er gauw vandoor, plicht roept! Iemand nog tips ivm contactlezen kopen in supermarkt/drogist? Kep geprobeerd om lenzen online te bestellen (zachte, -1,5 maar kan door de bomen t bos niet zien!!!

Marieke,
Vwb contactlenzen (dailies in mijn geval): Ik heb ze gewoon bij OPSM gehaald. Aangezien ik weet welk type ik wil hebben heb ik eerst bij OPSM online gekeken en de winkel was bereid om die prijs te 'matchen' (OPSM is een franchise keten, dus hun eigen prijzen in de winkel zijn in principe onafhankelijk). Ik heb helaas geen idee hoe het zit met lenzen bij drogist of supermarkt ...

Te gek zeg Marieke dat je zo snel een baan hebt gevonden :up:. Die school is vlakbij ons, volgens mij hebben ze daar erg veel sport en spel zo te zien. Vergeet niet af en toe in de rivier te kijken ik spot daar vaak de dolfijnen ,zo gaaf :up:

Wat mooi dat je een baan hebt nu! Klinkt helemaaaal niet gek die 12 weken vakantie! En vanuit je werk zo de zee in kunnen is natuurlijk ook een Walhalla :) Wij zijn inmiddels begonnen met reizen begin deze week. Hopelijk kmen we ook nog in Perth en kunnen we nog een keer wat afspreken. Was erg gezellig de vorige keer in dat koude Ierland ;)

jaaaa kom gezellig langs! Wat goed dat jullie nu in Oz zijn! Hopelijk bevalt t reizen goed!!! Sorrie dak zo weinig in tutsj ben geweest de laatste weken... We zijn vh weekend rond de 16 huizen wezen bekijken, poeh wat een gedoe! Wel 2 hele leuke gezien maar betaalbaar is een ander woord, haha! We zijn op zoek naar een huis dichtbij Coogee in Perth, dus Beeliar of yangebup. Ben benieuwd of iemand van Xpdite hier woont...?!

Dit weekend krijgen we te horen of de bank genoegen neemt met onze financiele achtergrond om een huis in Beeliar te kunnen betalen!!! Met andere woorden; we hebben een bod op een prachtig huis gedaan en het is GEACCEPTEERD!!! Jeueueueueueueueuj!!!!!!!! Nieuws volgt... :up:

Dat is goed nieuws! Ben ook wel benieuwd of de bank jullie lief genoeg vindt om jullie een lening te verstrekken ;)
Ook ben ik wel benieuwd naar dat huis, dus als het doorgaat wel snel een foto plaatsen he? :grin:

Tot nu toe bevalt het reizen prima, maar weet niet of het nog steeds zo leuk is om in een tent te slapen als de winter straks invalt ;) Zitten nu nog steeds in Batemans Bay en gaan daar dinsdag weer weg. Waarschijnlijk dan richting Eden.

Batemans Bay, waar is dat ook alweer? Ah, jullie overleven de winter wel!!! Ben maar niet bang! Komen jullie maar mooi overwinteren in Perth, haha.
We hebben nog geen bericht terug van de bank, ben super benieuwd. Tziet er allemaal wel goed uit hoor, ben niet te ongerust, klaat t horen zodra ik meer weet! Zo, en nu gauw doesje om lekker met mn menneke fisj en sjips te smikkelen op het strand met zons ondergang...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Vandaag ein-de-lijk bericht ontvangen dat onze financien zijn goedgekeurd door de bank en de bank heeft de waarde van het huis goedgekeurd dus... wij gaan verhuizen per 1 Mei!!!
Voor de 1e keer een huis gekocht, voor de 1e keer in 3,5 jaar hebben we een plek voor onszelf, voor de toekomst en hoeven we geen huizen meer te delen met anderen!!!
(Remember... we wonen met 2 andere viespeuken in een huis met een jonge pup die ALLES maar dan ook ALLES wat ze te pakken kan krijgen VERSCHEURD en vernielt)
Nog even uitzoeken hoe t ook alweer werkt om foto's te plaatsen. Hmmm wordt vervolgt! :shock:

Gefeliciteerd, blijft voor ons natuurlijk wel spannend of je een foto geplaatst krijgt :grin: :evil:

Groetjes Wilbert

Super Mariekske.....gefeliciteerd namens ons beiden...

Maluka zet in agenda: na 1 mei in Perth arriveren om huisje van Mariekske en Liam te bewonderen :p

[quote author=Maluka link=topic=5734.msg116193#msg116193 date=1208082154]
Maluka zet in agenda: na 1 mei in Perth arriveren om huisje van Mariekske en Liam te bewonderen :p
[/quote]

Off Topic:
Dat is dus gelukt ... was gezellig jongens!!

On topic:
Maluka geeft nog wel een boodschap(je) door aan je Mariekske ;-)

Hey Marieke,

Gaf zeg. Goed te lezen dat jullie een plekje voor jullie zelf hebben. Succes verder met alles en heel veel geluk en plezier in jullie nieuwe huisje,

Groetjes Femke

Back