Update Liam en Marieke

Ben ik blij dat ik hier zit ... voorspelling 1e kerst dag 38 graden ;-)

BTW. Back on topic:
Nog een weekje toch, Marieke??

ja Perthpete....maak me maar gek.....ik zou ook willen dat ik nu aan de andere kant van die wereldbol zou zijn.....

Ja, morgen vertrek ik!!!
raar hoor... Heb nu ruim 3 weken bij mn ouders gewoond en vrienden en familie heel veel gezien en al veel afscheid van mensen genomen. De gevoelens naar elkaar toe zijn alleen maar sterker gegroeid. Heb echt kunnen genieten van de kerstdagen thuis, ben toch heel blij dat ik ervoor gekozen heb om zelf in Nederland 3-4 weekjes te bezoeken vanuit Ierland. Vanmorgen nog even voor de zekerheid naar de dokter want had al ruim 12 dagen flinke hoest, blijkt dat ik een longontsteking heb, oei! Maar goed dat ik nu f medicijnen heb en codeine, maakt me wat slaperig int vliegtuig misschien.
Heb nog niet veel traantje gelaten maar denk dat t niet lang meer gaat duren! Wat heb ik een zin om in Oz te zijn (33 graden voorspeld haha) maar kzal t even erg moeilijk krijgen om iedereen los te laten bij Schiphol... Denk dat vele precies weten hoe ik me voel!
Gelukkig heb ik mn manneke staan bij de aankomsthal, nog even door de zure appel heenbijten!
Tot gauw, voor degene die al in Oz (Perth) zitten!!! Here I come!!!
xxx Marieke

Ben blij dat je hie nog zo ontzettend genoten hebt! Heel mooi :) En morgen natuurlijk weer lekker naar Liam!! Geweldig! Succes met de laatste loodjes morgen en je redt het wel. Zodra je in dat vliegtuig zit weet je dat je op weg bent naar Liam en naar een nieuwe toekomst!

Jaaaaaaaaaa! Nog iemand laatste tips voor vertrek...??? Bestaan er bijv. tranenstoppers, haha? Kweet dat ik dolgraag naar Oz wil maar tegelijkertijd net zoals de meesten van jullie schiet ik wel vol als ik zo naar mn familie en vrienden kijk die zo geweldig voor me zijn geweest... Kleg nu spreekwoordelijk meer zout op alle slakken. Hoort er bij zalk maar denken. Als ik jullie de volgende keer weer schjpreek zit ik in OZ!!!!! Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ik heb nog wat oxazepam over en ik neem ze echt wel mee die dag. Wordt je wat rustiger van. Geen idee of je zoiets zou willen, want het zijn best heavy medicijnen. Beïnvloedt het rijgedrag ook enzo... Verder moet je denk ik alles gewoon laten gaan en over je heen laten komen. Tranen niet tegen houden, want die komen er hoe dan ook wel een keer uit. ;)

Hé Marieke,

Helaas geen tips voor je om je tranen te stoppen.
Ik denk dat je niet anders kan dan het over je
heen te laten komen. En straks kan je je mannetje
weer in je armen sluiten, dat is iets om naar uit te
kijken.

Take care,

Miranda XXX

Goede vlucht, enneh.. 33 graden?? Volgende week woensdag verwachten ze er een paar graadjes meer bij (40+ dus) ;-)

Moet goed zijn om die longontsteking sneller te verdampen ;-)

[quote author=perthpete link=topic=5734.msg105843#msg105843 date=1198850237]
Goede vlucht, enneh.. 33 graden?? Volgende week woensdag verwachten ze er een paar graadjes meer bij (40+ dus) ;-)

Moet goed zijn om die longontsteking sneller te verdampen ;-)
[/quote]

Goh, dan kan je lekker makkelijk wennen aan het temperatuurverschil  :lol: :shock:,
vooral rustig aan doen in het begin en je gemak nemen!!

Ik hoop dat de longonsteking zo weer over is...trouwens een extra reden om het rustig
aan te doen en niet gelijk kilometers te gaan joggen of zo  :grin:

Sterkte Marieke!

Hoi Marieke

Misschien gewoon papierenzakdoeken meenemen en lekker laten gaan die tranen.

Goede vlucht en geniet van het weer zien van Liam :smile:

Hele goeie vlucht!!
Afscheid nemen is gewoonweg sh*t, maar als je door het poortje bent, glijdt er gelijk een last van je schouders!

Groetjes Lin

[quote author=Lin link=topic=5734.msg105885#msg105885 date=1198876370]
Hele goeie vlucht!!
Afscheid nemen is gewoonweg sh*t, maar als je door het poortje bent, glijdt er gelijk een last van je schouders!

Groetjes Lin

[/quote]

Zo stel ik het me ook altijd voor Lin, na het poortje kijk je 'vooruit'. Ik heb hetzelfde
gehad in 1987 toen in op mijn 17/18 met mijn oma naar Australië ging voor 7 maanden
(nu zou dat cool zijn, maar ik was toen nog nooit langer dan 1 week van huis geweest).
Na het poortje was het nog een half uurtje slecht en daarna ging het eigenlijk prima (mijn
oma vertelde dat ze al nachtmerries kreeg van tjeeezzzz dat worden 7 laaange maanden,
gelukkig niet, het was heel leuk en daar is mijn verslaving  :up: aan Australië begonnen).

groetjes Miran  :smile:

Hoop dat je een goede vlucht hebt! Laat je nog even weten hoe het afscheid is gegaan? Ben benieuwd.

Ben ook benieuwd maar denk dat Marieke eerst heel erg aan het genieten is van LIam en dan zou ik naar het strand gaan.

Welkom in Perth :up:

Hoop dat je een goede vlucht hebt gehad en dat het weerzien heerlijk was (is natuurlijk)

Welkom in Australie!

Mariette

Alsnog een hele goeie reis toegewenst maar je bent er al/bijna.

Veel geluk in 2008 !

Groetjes Moon en Steef

Back