Heyyy, daar ben ik weer!
Bedankt allemaal voor jullie lieve en meelevende berichtjes!
Kep nu eindelijk weer es tijd om even op mn gemak naar mn verslaafde website hier te gaan!
Afscheid viel me niet makkelijk eerlijk gezegd... Toen ik in de (super!!!) lange rij stond voor de douane (50-75 meter) mocht de familie en vrienden niet mee in de rij ivm de drukte, ook niet via de zijkant, dus heb ik ruim 40 min nog ongemakkelijk met tranen in mn ogen staan zwaaien, omkijkend, brullend van verdriet. Heel gek om daar iedereen te zien staan waar je zoveel van houdt en te weten dat je ze heel lang niet meer zal zien en minder/anders betrokken bent met hun leven en zij met t jouwe...
En dat ze daar met zn allen foto's van je staan te knippen alsof je een celeberty bent, haha!
Gelukkig had ik een geweldige zitplek achterin t vliegtuig met maar 2 stoelen en een hele leuke nederlandse meid van mijn leeftijd langs me die ik een beetje mn verhaal kon doen. Heeft heel veel gescheelt! Ook fijne afleiding gehad aangezien SA tv/video schermpje heeft in stoel voor je. Mijn vlucht was direct van Adam naar Singapore en (13 uur geloof ik) en dan nog 5 uur naar Perth, dus vond t eigenlijk heel snel gaan. Alles ging goed door de douane, zelfs mn senseo crema koffie kwam ermee door, MAAAARRR... mn electronische vliegenmepper mocht ab-so-luut niet t land in, helaas pindakaas, was erg fijn geweest hier met al die vliegen hier!
Ben hier nu ruim een week en t bevalt me goed! Liam was een week vrij en we hebben al heel veel rondgesjopt en gekocht (tv, koelkast, stereo, fiets etc etc, de list is endless) maar ook tijd vrijgemaakt om naar t prachtige Kings Park te gaan en t strand dat op 5 min afstand van ons ligt. Zucht... Tis echt super mooi hier! Hebben ook een webcam aangeschaft en skype in huis dus kunnen we gaan kommunieseere met t thuisfront!
Ook vandaag orienteren op werk en nu ook gekeken naar vrijwilligrswerk om me nuttig te maken voor de community en ook zo mensen te leren kennen. Khoud jullie op de hoogte!!! Maar t gaat me allemaal goed! Vind t leuk om er de volgende Perth-meetoing bij te zijn!
Liefs, Marieke