van CO naar medicals en VOG!

De Belgische VOG's staan ondertussen op "met", de Nederlandse nog niet =-( En de X-ray report & Health examinations staan voor mijn vriendin en ik ook nog altijd op requested... zucht.

De Belgische VOG's staan ondertussen op "met", de Nederlandse nog niet =-( En de X-ray report & Health examinations staan voor mijn vriendin en ik ook nog altijd op requested... zucht.

je bent toch bij een e-health clinic geweest?Bij ons stonden volgens mij de X-rays direct op met of received. (we zagen in elk geval direct een regel 'further medical information received'). Als het resultaat van het bloedonderzoek binnen is moet de dokter ook nog iets doen. Bij ons (in Amsterdam) moesten we er een keer achteraan bellen dat ie het sneller ging doen :).

HIV test is recieved. Voor de rest staat er gewoon nog requiered. Dat is: bij mij en mijn vriendin. Bij ons dochtertje staat het wel al op finalised en "met"...
Ik zal morgen eens bellen ja, maar volgens mij ligt het gewoon op een stapel. We hebben immers geen "priority visa" voor hun hè.

bij ons was het zo dat nadat we de dokter hadden gebeld hij direct wat had gedaan en daarna de status van required op received of met kwam. Doordat je via E-health doet komt het volgens niet op de stapel in Sydney maar wordt het direct verwerkt, maar dat weet ik niet zeker.

Grommel, grommel.
We hadden beter geen E-Health gedaan... Zijn nog altijd aan het wachten totdat alles is doorgesluisd. Uiteindelijk bleek idd dat de radioloog nog niet op "het juiste knopje" had geduwd... Nu dus wel, Mijn vriendin haar gegevens zijn inmiddels ook als recieved en finalised. Maar ja, nu den deze hier nog. Blijkbaar is er iets "vastgelopen" en kan die man nu niet meer bij mijn "file" ofzo.
Het is allemaal erg vervelend ook nog omdat die kliniek in Brussel (bijna) geen Vlaams spreekt. Hij heeft blijkbaar wel zelf al "de ambasade" (zal ie hopelijk wel iemand van de E-Health department bij DIAC mee bedoelen,) gemaild. Maar op dat antwoord wachten we nog altijd.

Allemaal zo jammer hé, dan denk je dat het nu echt snel gaat gaan, zit je nog zo een maand te wachten op niks.

Ik zal mijn duimen aan het werk zetten vanavond! :up: :up:
Die hebben precies goed werk gedaan. Samen met de telefoontjes van Olga van V4Y natuurlijk :)
Mijn Medicals staan eindelijk op recieved! Nu kan het ieder ogenblik gebeuren!

Ook nog even mijn nieuwe nationaliteit doorgegeven. Dit gaat (hopelijk) een feestweekend worden!

En dan zondag nog de 1e verkoopsmiddag van onze inboedel. Drukdrukdruk!

Wow, nu met de vlam in de pijp ...:)
Op die manier zou ik druk weekend zelfs graag zien komen, denk ik! Enjoy!

Fijn feestweekend en fijn om te weten dat mijn duimen het nog steeds doen. ;)
Misschien maar eens voor mezelf gaan gebruiken. :D

phoephoe. Drukke middag geweest. En dan hebben we alleen nog maar alles klaar gezet voor de verkoop. Ben benieuwd wat het gaat opleveren. Nog niet echt heel veel bijzondere dingen, want dit is nog maar de eerste van 4 verkopen. Iedere maand eentje tot aan half augustus. En hopelijk zitten we dan rond begin september op het vliegtuig.
Ik probeer me er van te weerhouden op onze application-status-page te kijken. Zal voor maandag ochtend zijn. Hopelijk dan een fijne morgen?

Nounou, de ambtenarij gaat er op vooruit in Ozzy. Ze werken daar blijkbaar ook op zondag. Vandaag zijn ook mijn medicals "finalised". Nu is alles rond en moet er nog 1 iemand op een knopje "Visa Approved" drukken zeker?

De open huis verkoop viel wat tegen, maar het was vandaag dan ook moederdag. Voor volgende keer gaan we eens wat flyers in de brievenbussen steken hier in het dorp, wie weet helpt dat (kzal het laten weten ;) ).

Ik probeer me er van te weerhouden op onze application-status-page te kijken. Zal voor maandag ochtend zijn. Hopelijk dan een fijne morgen?

Haha, toch de verleiding om even op de status pagina te kijken niet kunnen weerstaan ;-).

Op naar het laatste 'knopje'...

Back