Vandaag, alweer de 3e, open huis verkoop gehad. Dit keer geen al te groot succes qua volk, maar wel in real-time via Facebook. Dat is echt een uitkomst. Na de verkoop fotograferen we alle niet verkochte stukken en plaatsen we die bij in een foto album, daar kunnen de mensen dan op reageren. Werkt super. Alle grote stukken zijn er al uit; diepvries, frigo, kasten, rekken, tuintafel en stoelen, stofzuiger, computer, noem maar op. Nu is het vooral nog klein spul zoals decoratie, potten en pannen, wat speelgoed.
Maar ook heel onverwacht bezoek gekregen...
Vorige week werd mijn vriendin al opgebeld door een reporter van Radio 2
(Vlaanderen) of we niet iets wilde komen vertellen over onze open huis verkoop en dan 1 ding tonen dat we verkopen en 1 ding dat we meepakken Down Under, zodat ze direct een verhaal erachter hebben. Ze hadden namelijk mijn advertentie op kapaza.be gezien en nu het komkommertijd is zoeken ze van die alternatieve dingen voor op de radio. Ons allemaal best, want das mooi extra reclame. Maar deze middag stond er ineens een vriendelijke meneer met fototoestel voor de deur: "hallo, ik ben van Het Nieuwsblad en Radio 2" die kwam dus nog eens extra een interview afnemen over onze verkoop, maar natuurlijk ook onze emigratieplannen, hoe we er toe gekomen zijn enzo. Raar, maar natuurlijk wel super! Ha, wat je al niet moet doen om BV te worden! (helemaal naar de andere kant van de aardkloot verhuizen!)
11-12 augustus is onze laatste en dan de week erop alles wat we echt willen houden mee met de verhuizer (die we nog moeten zoeken
...)