verhuisbedrijf???

Het moet zowieso over land. Iemand heeft verzonnen om Canberra niet aan de kust* te bouwen :eek: Heeft die Hyundai van Tommy niet toevallig een trekhaak? :rolleyes:

* Al heeft het wel legal toegang aan de kust via Jervis Bay Territory (yes yet another territory :confused: )

800px-Murrays_Beach.jpg
 
Weet iemand wat een 20voets container grofweg zou kosten. Naar Brisbane?

Ik heb het niet nodig maar in mijn arbeidscontract staat dat ik recht heb op een 20 voets container naar plaats van
bestemming. Wil eigenlijk zo ongeveer weten wat de baas nu uitspaart. (en wat ik dus mag uitgeven aan meubels)
 
Hi all,

afgelopen zaterdag mijn meubels afgeleverd gekregen. Dit is door Hazeleger uitgevoerd. Alles werkelijke helemaal top gegaan. Voor 14m3 was ik bijna 3900 euo kwijt. Viel mij erg mee. Ik had ook mijn motor meegenomen en deze zat bij de prijs in, inlcusief een goed gefabiceerd krat dat ze voor me geregeld hebben. Toen alles eenmaal aankwam, zag ik pas hoe goed alles ingepakt was.
Een werknemer van Hazeleger was eerst bij mij thuis langsgekomen om het gehele proces rustig uit te leggen en de m3 op te nemen. Vervolgens goede offerte en direct klaar, niet meer verder gezocht, voelde goed. Twee weken later stonden ze voor de deur om alles op te halen. Sommige zaken hebben ze meegenomen en bij hen in de loods kennelijks alsnog ingepakt. Werkelijk alles zat in karton verpakt, tot de strijkplank en wasrek aan toe. Goede paklijst werd opgesteld. Bij het ophalen goede adviezen om sommige zaken nog even extra goed schoon te maken (schoonzolen, tuinmeubels, golfset, er mag geen zand e.d. op zitten).
Ook de communicatie met de verhuizer in Australië (Conroy) was goed. Alles is echt heel soepel verlopen. Ik kan Hazeleger echt aan iedereen aanraden! Het importeren van een motor is lastiger dan je denkt, als iemand daar nog adviezen over wil, stuur mij even een PB.

Rick
 
[ extra goed schoon te maken (schoonzolen, tuinmeubels, golfset, er mag geen zand e.d. op zitten).

Wist niet dat er schoonzonen mee mochten in de container, op voorwaarde dat ze goed schoon zijn.. en misschien droog achter de oren?
oeps: schoenzolen?
Blij voor je dat het allemaal goed gegaan is Rick!
 
Back
Top