verhuizen: wat kan je makkelijk zelf doen?

Dit is heel bruikbare informatie. Ben er direct mee aan de slag gegaan want we verhuizen eind mei, begin juni naar Perth,

Zeer bedankt,

René.
 
Ik ben zelf met voerman in zee gegaan (haha). Van de negen bedrijven die ik om een offerte heb gevraagd waren er uberhaupt maaar 4 die reageerden. Daarvan was Voerman de enige die zijn offerte nabelde en inderdaad één keer per week contact opnam. Kwam bij mij zeer professioneel over en ook de intake was zeer professioneel. Prijzen maken volgens mij niet heel veel uit, althans de offertes die er lagen maakten elkaar niet veel. Zal jullie op de hoogte houden hoe onze spulletjes zijn overgekomen. ETA ergens in de laatste week van Mei. Vier weken lang in een leeg huis zal wel niet echt lachen worden :x
 
www.vlugo.nl

Wij waren erg tevreden over hun diensten. Erg vriendelijk en goedkoop familiebedrijf. Alles werd heel netjes ingepakt en niks is kapot gegaan tijdens de overtocht!

Doe ze de groeten!
 
Dat is wel heel erg veel info Simone!!!
Heel erg bedankt dat je zo veel moeite hebt gedaan :up:
Geweldig !!

Groetjes,

Albert en Jaquelien
 
Ik heb geen idee of dit het goede onderwerp is, maar ik heb een vraag betreffende het verhuizen. Als het hiet niet goed staat of ergens anders reeds behandeld ism dan hoor ik het graag.
Mijn vraag is het volgende:
Wanneer ga je je huis in de verkoop doen? Als je het visum in je zak hebt of daarvoor?
Wij zitten in dubio wat te doen als het zover is.
Hopelijk zijn er mensen die ons kunnen helpen.

Groeten, Wilco

Iedereen een goed 2006 toegewenst.
 
Wilco,

Het ligt er heel erg aan wat je wilt:

- Stel dat het visum niet lukt, wil je dan persé in je huidige huis blijven ? Dan pas te koop zetten wanneer je het visum hebt.
- Als je alle vertrouwen hebt dat je het visum toch wel gaat krijgen, dan is het ook afhankelijk van hoe courant (niet te duur, goede wijk, etc) je huis is. Ons huis (eur 450.000, niet in de Randstad) heeft ons 1,5 jaar gekost om te verkopen.
- Vindt je het geen probleem om tijdelijk nog wat maanden tot misschien een jaar nog wat te huren, zet dan zsm je huis te koop, na ontvangst van je visum kan je dan meteen vertrekken...

Vast nog meer opties, maar deze zijn het meest voor de hand liggend..

M.vr.gr.

Perthpete
 
Bedankt,

We denken nu dat we het volgende gaan doen.
We wachten het resultaat van IEAust af. Is dit positief en kan de echte aanvraag ingediend worden, dan gaan we met het huis de markt op. Nadat nog enkele kleine dingen opgeknapt zijn, wat schilderwerk enzo.
In de voorwaarden proberen we gewoon wat meet tijd in te zetten. Het voordeel is ook dat je geen haast heb, waardoor de prijs niet gedwongen moet zakken. Alles wat je extra vangt dan het minimum wat je wil hebben is meegenomen. Dat kunnen we dan in Oz wel goed gebruiken.

Groet,
Wilco
 
Back
Top