Verkenning Emigratie

Als Gold Coast een must is dan zou ik er aan het begin iets afhakken (Adelaide bijvoorbeeld)
mensen...mesnen... Adelaide skippen?! Echt niet doen hoor... Wij hebben hier alles! Mooie stranden, mooie heuvels, mooie valleien (met lekkere wijntjes), heul veel kerken, leuke feestjes, etc etc... Daar kun je gerust een week voor uittrekken... Kan wel zijn dat ik inmiddels wat bevooroordeeld ben. Kom nl net terug uit Flinders Ranges & Barossa! :)

Maar binnendoor van Adelaide naar Sydney zou een gemiste kans zijn voor de Great Ocean Road naar Melbourne...

Als je maar 3,5 week hebt kun je idd beter in Sydney beginnen en dan naar boven rijden. Heel veel mensen doen bijvoorbeeld Cairns >>> Sydney in 3 a 4 weken...
 
Oké bedankt voor jullie feedback, we willen idd wat meer zien dus gaan waarschijnlijk van Sydney via beetje binnenland richting brisbane
 
mensen...mesnen... Adelaide skippen?! Echt niet doen hoor... Wij hebben hier alles! Mooie stranden, mooie heuvels, mooie valleien (met lekkere wijntjes), heul veel kerken, leuke feestjes, etc etc... Daar kun je gerust een week voor uittrekken....

Om je gerust te stellen, ik heb @Yolanda zaterdag nog verteld hoe mooi Adelaide en de Hills er achter wel niet zijn :up:
Maar om heel eerlijk te zijn als ze door NSW rijdt komt ze ook nog wel een paar mooie heuvels en wijngebieden tegen (Hunter Valley anyone?)
 
Hunter, Mudgee, Orange....het is overal mooi. Maakt niet uit welke staat, dat maakt het kiezen niet gemakkelijker helaas ;)
 
Fancy a position as SA promoter? :p
Had ik al gezegd dat ik bij de SA Government werk?
P.s. ik vond Adelaide wat minder bijzonder
Helaas kan ik nog niets over Perth zeggen, maar daar kom ik nog op terug... ;-)
@Wazi Hij Hij Hij, hij heeft het gezegd. Ik niet! :p
:) Op jou kan ik nooit boos worden @afterbang :)
Adelaide, is dat niet die plek waar recentelijk na een regenbuitje de complete staat twee dagen zonder stroom zat? :D
Nou... zeg maar gerust de hele staat! Ons verhaal is hier te vinden...
 
Nou... zeg maar gerust de hele staat! Ons verhaal is hier te vinden...

Leuke blog!

Kijkend naar jullie open haard had ik opeens een visioen van stone baked pizza. Heb je dat al eens geprobeerd met een steen in die open haard?:up:

In de jaren 70 was er een black out in New York, waarop 9 maanden later een geboortepiek volgde. Ik ben benieuwd wat er in SA gaat komen :p
 
@Yolanda. User Denniske heeft net gepost over zijn weg naar Australia. Zit goede info in inzake een 'tradie' assessment en license. Waar we het zaterdag over gehad hebben. ;)
 
Om even terug te komen op het gebrek aan bijzonderheid van Adelaide :)P), ik vind steden uberhaupt niet zo snel bijzonder. De botanical gardens van adelaide waren erg mooi en vond ik leuker dan Perth. Alleen de ligging van Kings Park met uitzicht op de stad is weer mooier.

Ik ken Perth uiteraard beter dan Adelaide en ken hier wel leuke/mooie/bijzondere plekken. En dat zal Adelaide vast ook wel hebben. Maar als toerist zijnde voor een paar dagen, vind ik de stukken tussen de steden in vele malen mooier (zoals ik al zei, omgeving mt gambier bijvoorbeeld). Om nog wat extra olie op het vuur te gooien. Melbourne vond ik nog minder indrukwekkend :p
 
Leuk blog :up:

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de eerste keer in Adelaide mijn bedenkingen had over de kwaliteit van het drinkwater of de fall-out van de uranium mijn :confused: Er lopen daar wat types rond zeg :D

Inmiddels mijn beeld best bijgesteld, die types vind je all over Oz.
 
Back
Top