Verkenning Emigratie

Hoi allemaal! Weet iemand een goede betrouwbare camper verhuurder voor onze reis. Ik had travelcars doorgekregen maar die heeft geen Campers meer in januari .
 
Wij hebben totally campers gebruikt. Zijn een nederlands bedrijf. Ik vond het zelf prettig dat er niet mega reclame op de zijkant staat, maar gewoon een lege normale camper.
Heel tevreden over!
 
Totally Campers verhuurt van alles, maar zijn alleen beniddelingsbureau en hebben zelf geen camper. Ik ben echt op zoek naar betrouwbare en goedkoop mogelijke Campers. 150 aud per dag vind ik tamelijk veel of is dit normaal bedrag?
 
Dat lijkt me rijkelijk veel. Voor dat bedrag kun je bij travelcar.com.au een 4x4 camper huren. Heb je veel meer lol van. Kun je nog eens van de gebaande paden voor de echte OZ experience en met een klein beetje moeite gratis kamperen in je eigen bush spot (verdien je nog wat terug ook ;) )

Je hebt wellicht niet mee dat je een beetje in de Australische zomervakantie zit, alles duurder en schaarser. Als je een maandje later gaat wordt het allemaal wat goedkoper en makkelijker denk ik(?)
 
Last edited:
Hahaha, ze zijn in ieder geval herkenbaar:D

Ik had even over betrouwbaar heengelezen Afterbang, Las alleen camper voor weinig :p
 
Wicked campers worden in veel plaatsen ( caravan parks ) niet toegestaan, dit hebben wij van de zomer gemerkt. Wij hadden een campervan met travellers autobarn. Wij mochten niet klagen over de camper die wij hadden, was een oldie, maar wij raakte er overal mee sliepen best goed, het enige wat ik miste was een luifel om eronder te zitten als het regende, nu moesten wij aan de camping kitchen zitten, wat ook geen ramp was, want je hebt alles daar, ook TV. maar af en toe voor je eigen camper zitten terwijl de kleine eigenlijk in bed moest was wel beter geweest.

Wij hebben $1700 betaald voor 23 of 24 dagen, dit was wel zonder de extra verzekering omdat mijn mastercard dit dekt vanaf €250, dus vond ik het overbodig.. Dit was in de maand juli, wat voor Qld eigenlijk hoog seizoen is kwa kamperen. hou rekening mee dat je een stuk tijdens de grote school vakantie gaat reizen en dat veel volzet of niet beschikbaar zal zijn..
 
Oh nooit op gelet of Totally campers zelf campers heeft of niet.
Ik vond het in ieder geval erg goed geregeld. Goede camper die off road mocht, betaalbaar (€2800 voor 42 dagen) en alles wat je nodig hebt zit erin (incl luifel en stoelen voor buiten;) ) en we kregen ophaal en breng service van vliegveld naar camperophaal locatie erbij.
 
150 aud per dag vind ik tamelijk veel of is dit normaal bedrag?

Je zit wel middenin het hoogseizoen en het is niet lang meer dus die periode verbaast me niks. Middenin het hoogseizoen in het Noorden kost een Britz 4WD of grote camper met "the works" zo'n $200- $250 per dag... minder als je langere tijd huurt en afhankelijk van waar je heengaat en je pickup/drop-off punt.

Er zijn veel verhuurbedrijven dus goed Googlen en je moet zeker wat redelijke kunnen vinden.

Wicked campers heeft tegenwoordig ook nieuwe auto's en zelfs busjes etc zonder obscene teksten. Misschien een idee?

Succes ermee!
 
Jeej tickets geboekt & camper geboekt! Oz here we come! Als er nog Nederlanders zitten op route van Sydney- brisbane ( en beetje naar binnenland) die het leuk vinden om te vertellen over hun emigratie! Let us know. Lijkt me leuk info uit te wisselen!
 
Jeej tickets geboekt & camper geboekt! Oz here we come! Als er nog Nederlanders zitten op route van Sydney- brisbane ( en beetje naar binnenland) die het leuk vinden om te vertellen over hun emigratie! Let us know. Lijkt me leuk info uit te wisselen!
Spannend! Kom maar langs! We wonen 40 km ten westen van Brissie, dus een beetje naar het binnenland. Ik stuur je een pm.
 


OFX
Back
Top