Verklaring goed gedrag = Police clearance certificate

Hoi,

Zwolle werkt een stuk makkelijker, als ik dit allemaal zo lees ... het enige wat ik mee had was mijn paspoort en het formulier van justitie.nl, en op deze alleen mijn eigen gegevens op ingevuld.

De rest was allemaal niet belangrijk, en ze wilden er zelfs wel spoed van maken. (ze vroegen het zelf, dus ik dacht: prima)

Binnen 2 werkdagen VOG in huis.

Groeten Sander
 
Ok, verklaring van goed gedrag weten we nu, mar hoe zit het met form 80 wie van jullie heeft deze direkt meegestuurd?

Mariette
 
hoi mensen,

De rest was allemaal niet belangrijk, en ze wilden er zelfs wel spoed van maken. (ze vroegen het zelf, dus ik dacht: prima)

Binnen 2 werkdagen VOG in huis


Het hoeft niet aan spoed te liggen, wij hadden hem ook 2 dagen later binnen zonder spoed.
Ik denk dat ze bij de justitie gewoon weinig te doen hebben.

Bij ons in Deurne deden ze ook een beetje moeilijk gewoon omdat we onze handtekeningen vergeten waren.
Maar verder hadden we niet veel nodig alleen ons paspoort, de formulieren van justitie en we hadden onze acknowledgement letter uitgeprint en dat was voldoende.

En zo als ik al zeg binnen 2 dagen.

Groeten marcel :up:
 
Ik heb onlangs voor mij en mijn dochter een VOG aangevraagd in de gemeente 's-Hertogenbosch.
Het enige wat ik hoefde te laten zien was de pagina waarin gevraagd werd om een police clearance.
Heb samen met gemeente ambtenaar het formulier ingevuld.

Had het VOG binnen 4 dagen in de brievenbus
 
Hoihoi, ik woon nu sinds half nov 06 in Ierland bij mn partner, op zijn skilled indep 136 lift ik mee... Nu hebben we de opdracht tot VOG gekregen, en wie kan mij het volgende zeggen:  Klopt het dat ik het VOG np aanvraagform van de justitie website invul, en opstuur naar australische ambassade. Moet ik hierbij ook een kopie (gecertificeerd?!) van mijn paspoort bij voegen? Alvast hartelijk bedrankt! grts, mriekske
 
ben er al gedeeltelijk uit, hoef geen copie van paspoort mee te geven, alleen als ik mn ouders machtig om mn VOg nadat ie door de ambassade in den haag is ingevuld... Van velen hoor ik dat wanneer je je opdracht van DIAC krijgt voor je VOG dat je t aanvraagformulier voor VOG NIET eerst hoeft op te sturen naar ambassade in den haag en meteen naar de gemeente kunt, en van anderen hoor ik weer anders... Denk dak t maar gewoon eerst naar den haag stuur, zie ik dan wel weer verder!
 
Hi Marieke,

Als je een verzoek van DIAC hebt ontvangen wat betreft je VOG en je medicals heb je al het verzoek om mee te nemen naar de gemeente.
Meer heb je dus niet nodig. Alleen het aanvraagformulier VOG.

Naar de ambassade in Den Haag hoef je alleen te gaan als je wilt frontloaden, dus nog geen oproep hebt ontvangen van DIAC.
Dan kun je dus van de site van het Ministerie van Justitie http://www.justitie.nl/onderwerpen/opsporing_en_handhaving/verklaring_omtrent_het_gedrag/index.aspx een formulier downloaden wat je op kan sturen naar de ambassade in Den Haag die het dan voor je ondertekend.
Daarmee kun je dan naar de gemeente en je VOG aanvragen

De gemeente verlangt nu eenmaal een handtekening van een opdrachtgever.
Enkele gemeenten willen nog wel eens gewoon een VOG aanvraag indienen zonder handtekening van een derde.
Dus Dutchy, je had dus gewoon geluk dat ze je zo wilden helpen.

Groetjes, Mariette
 
oei, en nu heb ik NET de envaloppen klaarliggen om op te sturen naar Den Haag.
Kep nl wel het verzoek om VOG en medicals binnen, maar dat is via een email, en verstuurd naar Liams email (hij is de hoofdaanvrager, ik lift mee). Dus niet voorzien van handtekening en dergelijke. Zou dit hopelijk genoeg zijn dan??? Want dan stuur ik t liever gelijk op naar mn ouders met macgtiging zodat zij dit kunnen afhandelen bij Gemeente. Maar super tenks vor jouw info!!!
 
Back
Top