:grin: :grin: Hoop het van niet...
Wij hadden het over hoe je voorkomt dat die kakkerlakken je mond in en uit kruipen snachts tijdens je slaap.
Lieve Clair geeft een antwoord van [quote author=clair link=topic=10435.msg147276#msg147276 date=1253875091]
Zie regelmatig reclame op tv van Mortein of zo iets,helpt dat??[/quote]
Of gaf ze een antwoord in het algemeen en bedoelde ze niet dat Mortein beter helpt dan die muilkorf die Liz nu elke nacht gebruikt. :smile:
Hoe gaat ie Liz, ben benieuwd of ze al iets gevonden heeft.
Dankzij al ons doorgronde oplossingen ziet Clair met een brede smile uit naar haar 1ste zomer Australia.
Zou ze toch niet Juny t/m Augustus mee bedoelen. :wink:
Die kuisheids gordel..... nee Keessie hij zit toch echt bij die doggy op zijn muil.
Hier moeten we snachts niks aan, veel ste warm mate
Als ik snachts eruit moet om indringers eruit te schieten dan zullen ze nogal opkijken.
Het enigste wat ik draag dan is een geweer..... ik bedoel die van metaal....ik bedoel die je kunt herladen....ik bedoel :? Laat maar. :|
Als ik snachts eruit moet om indringers eruit te schieten dan zullen ze nogal opkijken.
Het enigste wat ik draag dan is een geweer..... ik bedoel die van metaal....ik bedoel die je kunt herladen....ik bedoel :? Laat maar. :|
[quote author=Jack link=topic=10435.msg147319#msg147319 date=1253956790]
Hi Keessie,
Dankzij al ons doorgronde oplossingen ziet Clair met een brede smile uit naar haar 1ste zomer Australia.
Zou ze toch niet Juny t/m Augustus mee bedoelen. :wink:
Die kuisheids gordel..... nee Keessie hij zit toch echt bij die doggy op zijn muil.
Hier moeten we snachts niks aan, veel ste warm mate
Je hebt bij de Woolworths van die zwarte kakkerlakdoosjes die je in je keuken kasten en voorraadkasten stopt. Eens in de 3 maanden vervangen. Werkt heel goed. En eens in de 3 maanden binnen en buiten spuiten. Het valt hier gelukkig erg mee. Ja en die huntsmannen....laat die maar lekker zitten want die eten die andere spinnen weer op. Ze zijn dus ook nog nuttig.
Je hebt bij de Woolworths van die zwarte kakkerlakdoosjes die je in je keuken kasten en voorraadkasten stopt. Eens in de 3 maanden vervangen. Werkt heel goed. En eens in de 3 maanden binnen en buiten spuiten. Het valt hier gelukkig erg mee. Ja en die huntsmannen....laat die maar lekker zitten want die eten die andere spinnen weer op. Ze zijn dus ook nog nuttig.
Groetjes Marga
[/quote]
Zijn dat van die lokdoosjes? Want die heb ik hier in NL ook en de mieren kwamen in nog grotere getalen van buiten naar binnen. Todat ik de doosjes buiten zette... probleem opgelost... :|
[quote author=krokkie link=topic=10435.msg147317#msg147317 date=1253953634]
Jack, die muilkorf waar je het over hebt lijkt mij meer op een kuisheids gordel.
Moet je die hier s'nachts ook al aan dan.
Kees
[/quote]
Weet wel dat je ze in verschillende maten hebt... maar toch.... Wish full thinking Kees?
Groetjes Marga
[/quote]
thnxxx, die waren me nog niet opgevallen!
nou 2 gezien deze week, die lagen op hun rug helemaal stoned.
Gemakkelijk, dan hoef je ze niet achterna te rennen om ze daarna op de bbq te leggen ...mjammie.
Vooral de pootjes zijn heerlijk als je ze uitzuigt, net een garnaal
Wel opletten als je ze op de bbq legt dat je niet te dichtbij staat in het begin.
Ze zwellen op en spatten open.
[quote author=Jack link=topic=10435.msg147783#msg147783 date=1254705931]
Gemakkelijk, dan hoef je ze niet achterna te rennen om ze daarna op de bbq te leggen ...mjammie.
Vooral de pootjes zijn heerlijk als je ze uitzuigt, net een garnaal
Wel opletten als je ze op de bbq legt dat je niet te dichtbij staat in het begin.
Ze zwellen op en spatten open.
Niet als je de huntsman spiest wel opletten dat je spiest door de ogen,
Welke ....de twee buitenste.
Als je ze spiest zoals bij een garnaal of iets groter...varken dan lekken alle heerlijke sappen er al uit voordat ze gaar zijn, vandaar door de buitenste ogen.
Wat zout en kruiden voor de liefhebber en eetsmakelijk.
[quote author=Tinneke link=topic=10435.msg147873#msg147873 date=1254842349]
Hoezo de twee buitenste ogen? :?
[/quote]
Je vraagt om enge plaatjes Tinneke :grin:
ik zal er wat regels tussen laten dan kun je nog zelf bepalen of je het echt wilt zien....
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.