visum is aangevraagd

En dan zeggen ze nog dat apparaten geen 'ziel' hebben  :lol: :lol:

Wij hebben een nieuwe ketel 'mogen' kopen en de wasmachine
had ook stress (gelukkig nog stress die in de garantie viel  :wink:).
Volgens mij ben je er nu ook veel meer bewust van omdat je
in het visumproces 'zit'.

Ik kocht 2 weken terug 2 nieuwe droogloopmatten en dacht
"wel zonde hoor, die kan ik straks toch niet meenemen en
de vorige zijn wel 10 jaar meegegaan', hoezo gek  :lol:

groetjes Miranda  :)

Oh nee, Ik ging net een bakkie zetten en m'n senseo begon hele gekke geluiden te maken.
Dat word straks weer ouderwets een keteltje water koken, hahaha.
Gelukkig doet m'n waterkoker het nog(steeds), ik zal het niet te hard zeggen.

Jolanda  :crazy:

haha ook hier een kapot mobieltje en een droger die het begeeft, het zal toch niet besmettelijk zijn??? Misschien moeten we tot die tijd maar leasen o.i.d.
Wij zitten ook te wachten tot ze met onze aanvraag aan de slag gaan. Op t moment stagneert het allemaal.
Veel sterkte met t wachten!
Martin en Francine

Scary, hier ook. Het huis was net verkocht, begaf de vaatwasser het en de douche begon te lekken, richting huiskamer. Heeft ons nog wat duitjes gekost. Heel de douchecabine eruit en opnieuw moeten storten en 3 reparaties op de vaatwasser. Oja, en het lampje in de koelkast begaf het 1 dag voor oplevering. Wanneer moet je zo'n ding nou vervangen? En dan 1 dag voor vertrek! Maar dat was dan ook alles wat "tegen zat" , de rest van de emigratie verliep geheel vlekkeloos!

Helaas, er was iemand die ons huis graag wilde kopen, maar hij krijgt het financiele plaatje niet rond.  :-(

Dus, nu maar duimen dat er een andere liefhebber langs komt fietsen.  :bike:

Onze buren hebben ondertussen wel verkocht, maar dat was een vriend van zijn zoon. Wat een mazzel.
Het is voor ons wel gunstig dat er "verkocht" op zijn bordje hangt.

We wachten gewoon weer af.  :?

Jolanda

Ik weet hoe jullie voelen, na twee mislukte eerdere pogingen heeft gisteren een koopster getekend voor de woning van mijn vriend, alleen bedenktijd en het is hopelijk zover.

Hopelijk zullen jullie snel goede kopers krijgen.  Ik duim mee  :up:.

Susan

Dank je Susan, ik zal ook voor jullie duimen.

En maar hopen dat die 3 bedenkdagen heel snel voorbij zijn.

Groetjes van Jolanda  :up:

Dat lijkt me ook moeilijk! Ons huis staat nog niet te koop maar dat lijkt me straks erg spannend. Ik wens jullie veel succes met de verkoop en dat het allemaal spoedig en naar jullie zin zal verlopen!
Francine

Hoi Rob en Jolanda, wijzelf denken aan capalaba  of ergens in die regionen, wij hadden ons huis al meteen na 6 weken verkocht met een probleem, we moeten er 1 december uit maar het visum gaat iets van februari maart worden, dus dat word camperen op de camping :) tussen de poolse arbeiders die als vanaf 5 uur smiddags zat zijn, maar ja de zekerheid dat ons huis weg is was ons belangrijker want hier staan ongelofelijk veel huizen te koop en de prijzen zijn allemaal laag omdat de awacs vliegbaan hier ligt, gelukkig heeft een awacs figuur ons huis gekocht  :evil:
misschien kunnen we in australië eens een bakkie doen, wij zijn fred, diana, sander en nathalie, 42,41,16 en 14 jaar.
toedeloe

Lijkt me gezellie, maar waar ligt Capalaba??????

Wel goed dat jullie huis zo snel verkocht is.

En die paar maanden komen jullie ook wel door met zo'n leuk vooruitzicht, toch.

Groetjes van Jolanda

Zaterdag 7 oktober krijgen we open huis.
Dus dat word een cakje bakken, verse bloemetjes op tafel,
en de boel netjes. Dat is makkelijker gezecht dan gedaan met kids.  :lol:
Ik denk dat ze gezellig een dagje naar Oma mogen.
En de hond niet te vergeten, zo'n gestresde Jack Russel, die het liefst iedereen die vreemd is even bij de enkels wil pakken met d'r gebit.

En dan maar hopen dat er iemand op af komt. Het hoeven er niet veel te zijn, als de koper er maar tussen zit.

We zien het wel  :|

Groetjes van Jolanda  :up:

Hai Jolanda,

Verkopen jullie via een makelaar? En zo ja, hebben jullie gewoon de eerste de beste genomen of?

Mariette

Hi Mariette,
Ja we verkopen via een makelaar. Deze makelaar hebben we al vaker gehad, dus was voor ons vanzelfsprekend om hem weer te nemen. Hij heeft ons altijd goed geholpen.

Groetjes van Jolanda

Back