visum is aangevraagd

Ik hoop dat jullie meer succes hebben dan dat wij hadden met ons open huis want bij ons is NIEMAND geweest. Good luck.

Ja, dat hoor je wel van meer mensen. Maar we krijgen nu ook geen kijkers meer en we moeten toch wat doen.
We zien het wel.

Jolanda  :up:

[quote author=rob en jolanda link=topic=5346.msg71254#msg71254 date=1158521729]

Inge, nee we zijn bij Vogel makelaardij in IJmuiden.

Jolanda
[/quote]

Oh oke, wij zouden ook de 7e een open dag kunnen hebben bij onze makelaar maar ik heb het afgeketst. Wij hebben hier nu 3 kijkers gehad waarvan maar 1 via de makelaar dus als ze echt willen komen ze toch wel even denk ik. 300 ex btw zou zon ochtendje kosten dus dat vind ik ook erg veel. (met 1 zijn we trouwens nog druk bezig dus is erg spannend)

Succes in ieder geval. Hopelijk komt er toch wat langs.

Hi Inge, het is inderdaad een hoop geld zo'n open huis en we hebben er ook lang over gedacht en toch maar gedaan. Wij hebben vanaf januari zo'n 8 kijkers gehad gehad waarvan 1tje buiten de makelaar om.

We hadden op een gegeven moment ook een serieuze, maar hij kon het financieel niet rond krijgen, balen hoor.
Nu maar op deze manier proberen.

Voor jullie ook erg spannend, ik zal voor je duimen dat het wat word. Weg is maar weer weg.

Groetjes van Jolanda  :up:

Thanx, we zijn niet in Capalaba zelf geweest, maar er langs gereden. We waren toen van Marcoola naar Byron bay, en zo weinig mogelijk de snelweg genomen maar de kustweg. Onderweg geluncht, en toen weer verder. Was een erg mooie rit, maar wat ik tot nu toe gezien heb van Oz, het was allemaal mooi.

[quote author=rob en jolanda link=topic=5346.msg71254#msg71254 date=1158521729]
Mariette, ons huis staat vanaf januari te koop.

Jolanda
[/quote]

Jeetje Jolanda,

De moed zakt mij in de schoenen, dat is best al lang, wij moeten nog beginnen met een makelaar te kiezen en hebben wel al onze aanvraag ingediend.
Willen toch echt begin volgend jaar wel in oz aankomen.
De planning was in eerste instantie oktober/november maar hebben wat tegenslag gehad met de med keuring.

Nou, ik hoop voor jullie dat ondanks slechte berichten deze open dag een serieuze koper zich zal aandienen, eentje is tenslotte genoeg.
Ook voor jullie maar weer flink duimen.

Succes, Mariette

Bedankt Mariette, je moet mijn duimen eens zien, bijna niks meer van over  :lol:

Ik heb je topic gelezen over je tegenslag. Heel vervelend.
Ik zou als ik jullie was toch maar eens een makelaar in de hand nemen.

Wij hadden besloten iets te gaan huren tot de visa binnen was, maar hoe het er nu uit ziet is de visa er eerder dan dat het huis verkocht is.
Als dat gebeurt baal ik echt enorm, want we willen dolgraag weg. Maar jullie ook natuurlijk!

[quote author=rob en jolanda link=topic=5346.msg71273#msg71273 date=1158570358]
Ik zou als ik jullie was toch maar eens een makelaar in de hand nemen. [/quote]

Hoi,

Wij hebben pas een makelaar in de arm genomen nadat we ons visum hadden. We wilden gewoon niet het risico lopen om straks het huis kwijt te zijn en ook geen visum te hebben  :|. Gelukkig was ons huis binnen drie weken verkocht dus verloopt alles nog steeds als gepland.

In ieder geval veel succes met de verkoop van jullie huis

Dank je Jeanine, wow wat goed dat jullie huis zo snel verkocht was.

Voor jullie schiet het al lekker snel op allemaal, heerlijk hoor.

good luck !!
ben zelf net nieuw in het forum en bezig met het soms frusterend zoeken naar de juiste informatie voor de juiste visa aanvraag.
hebben jullie een migration agent ingezet ? tevreden ?
ik ben bezig om een business visa aan te vragen, vanwege mijn leeftijd, en kan alleen maar op werkervaring en dan het nodige kleingeld meebrengen om in aanmerking te komen, maar iedee keer als een eligible test maak, kom ik niet in aanmerking.
Dus, als je goede ervaringen met een migration agent heb en nog tips, hou ik me aanbevolen.
Hopelijk komt iedereen in dit forum naar Australie dan kunnen we samen BBQ´en.
ronald

Hey Ronald, wij hebben TIG in de hand genomen en onze agent is Ray Brown. We zijn zeer tevreden want hij heeft ons goed geholpen met alles. We zijn voor TRA gegaan en Ray heeft ons geholpen alle puntjes op de i te zetten.
Onze visa is inmiddels aangevraagd(juni) zoals je waarschijnlijk hebt gelezen.

Ik wens je veel succes met het regelen van alles.

En die bbq, wie weet.

Wij zijn ook in zee gegaan met de TIG.
Ik heb er positieve en negatieve opmerkingen bij.
Voor de skills assesment hadden ze mij een oude format gegeven. Toen ik uitgeworsteld had wat ik moest schrijven voor IEAust, bleek dat het verkeerd was.
Dat was in october terwijl in mei dat jaaar een nieuw format ingevoerd was. TIG wist dit niet. Toen ben ik even goed pissig geworden.
Nadien loopt het goed en antwoord Bernadette vrij snel.
Achteraf had ik ze niet nodig gehad, omdat we nu op een gesponsored visa binnen zijn.
Maar de aanvraag is bij de DIMA binnen sinds 28/04/2006, Zijn de medicals gedaan en de VOG's afgegeven.

Suc6, Wilco

Hey Wilco, ik ben blij dat het uiteindelijk wel goed is gekomen voor jullie. Jullie genieten in ieder geval al in Oz.

Gister hebben we dan de openhuis gehad, en........
Ik was er al bang voor, er is niemand op af gekomen.
Weg 300 euri!!!!!!!!!

We hebben gelukkig nog de tijd, omdat we nog niet de visa binnen hebben.
Dus we blijven positief.

Uiteindelijk komt altijd alles goed  :up:

Groetjes van Jolanda

Back