visum is aangevraagd

Jeetje Jolanda,

Dat is balen, zeg!
Had toch wel op zijn minst iets verwacht, al was het er maar een. (Een goeie koper is tenslotte beter dan twintig potentiele)
Voor ieder woning is tenslotte een liefhebber.
Dus houd de moed erin en ook wij duimen de vellen eraf.

Mariette

Hi Jolanda,

Moet houden hoor!! Ons huis heeft bijna (op een paar dagen na) een jaar te koop gestaan en het is 2 weken geleden verkocht! Nu ga ik er niet vanuit hoor dat het bij jullie ook zo lang gaat duren :up:, zo bedoel ik het niet :), meer om te zeggen dat er maar eentje hoeft te zijn en je huis is verkocht!!

Groetjes,
Lela

Dank je Lela, we houden moet hoor.
Het zal er ooit wel eens van komen. Zal je net zien, krijgen we de visa, verkopen we ons huis  :-D
Afwachten maar, meer kunnen we toch niet doen.

Wel goed dat jullie wel jullie huis hebben verkocht  :up:
Kan je maar weer vanaf zijn.

Groetjes van Jolanda

@ Lela,

Waarom hebben jullie je huis nu al verkocht? (Als ik dat vragen mag)

@ Jolanda,

wij hebben vorig week een makelaar voor een orienterend gesprek gehad en gisteren een, dan nog een op donderdag en dan maar een keuze maken.
Ik moet wel zeggen, je gaat toch weer op een andere manier naar je huis kijken.
Als het aan Erwin lag, zouden we iedere dag maar een makelaar of koper moeten hebben.
Wat zou het dan netjes zijn en blijven, haha!

Mariette

Mariette,
Weet je wat ik een voordeel vind van dat huis verkopen, dan ben je ff met je gedachten van die visa af. Je heb het veel te druk met schoonmaken, opruimen enz......
Even met de gedachten op wat anders.
Het nadeel is, dat het netjes moet blijven, en met drie rommelmakers om me heen loop ik steeds alles achter hun r..t op te ruimen als er weer eens kijkers komen. Op de ochtend van de open dag had ik alles netjes en opgeruimd, zelfs de kinderkamers  :lol:, maar Lola moest nog even wat uit haar barbie mand hebben dus die moest ondersteboven........
Leuk hoor, dus alles er weer in, en ga maar lekker buiten spelen schat  :-D
Rob heeft de kids meegenomen zodat ik alleen thuis kon blijven, ik heb dus geen nagels meer, maar ja dat groeit wel weer aan.
En de cake was trouwens ook heel lekker.

Maar goed, sterkte met de verkoop van jullie huis, ik hoop dat jullie meer geluk hebben.

Groetjes van Jolanda  :up:

Nou ja, ik hoop weer dat het niet te snel zal gaan, ik loop met doodsangsten dat wij ons huis straks hebben verkocht en wij het visum om een of andere reden niet krijgen.
je weet het tenslotte maar nooit.

En meestal als je het niet wilt, krijg je dat juist.

Je zal zien, het gaat altijd anders dan je planning.

Nou tot horens :evil:

Mariette

Hi Mariette, tuurlijk mag je dat vragen  :-D! We hebben ons huis al verkocht omdat het

1. bij onze buren ook vrij lang duurde voordat het was verkocht
2. we eigenlijk al eind dit jaar weg wilden (maar de ACS stak daar een stokje voor :))
3. mochten we onverhoops toch geen visum krijgen (AAAAAHHHH nee toch), dan wilden we hier toch niet blijven wonen...

Jolanda, wat goed, heb je echt nog een cake gebakken! Ik heb daar wel elke keer over nagedacht, maar verder dan denken kwam ik niet :).

Succes!

Groetjes,
Lela

Dat worden een hoop appeltaarten en cakes dan.
Wat zullen de jongens blij zijn. :-D

Mariette

Vrijdag a.s. krijgen we weer kijkers.
Dat word weer duimen  :lol:

Donderdag heb ik een afspraak bij het gemeentehuis voor onze VOG.
Morgen ga ik bellen voor een afspraak voor de medicals.

Word weer een spannende tijd.

Medicals 31 oktober

Ik ben wel geschrokken van de prijzen, ze durven wel wat te vragen zeg.....

Maar goed, komen we ook wel weer overheen.

Waar gaan jullie Jolanda (oh en bedankt voor de felicitaties  :up:)

groetjes Miranda  :)

Hoii,

Wij zijn ook in Amsterdam geweest :) (kun je er meteen een dagje uit van maken), wat een prijs durven ze te vragen he  :x ! En als alles goed zit sta je binnen een half uur weer buiten :-o en heel veel euro'tjes lichter. En als je een tattoo hebt mag je voor het bloed onderzoek ook meer betalen  :-( , maar het is voor een goed doel en het is het laatste wat je voor het visum moet betalen, dus dat scheelt :up:
Succes in iedergeval met de medicals, oh ja en hopelijk gaan die kopers jullie huisje kopen :lol:

Liefs Eutrice

Dat van die tattoo's is me niet helemaal duidelijk hoor. Rob en ik hebben beide meerdere tattoo's en zijn ook in Amsterdam gekeurd. Tegen ons is verder niets gerept over meer te moeten betalen. Naar mijn weten hebben wij dat dan ook niet gedaan  :?

Hgr, Jeanine

Dank je Eurtrice, we hopen ook dat het dit keer raak is met de verkoop van ons huis. Het staat al vanaf januari te koop, dus het word eens tijd.

Jeanine, ik heb gister een afspraak gemaakt voor de medicals, en er werd mij gevraagd of we tattoo's hadden en ze vermelde dat het extra zou kosten, wij hebben er namelijk ook diverse.
Kost toch al genoeg, dat er nog wel bij.

Vandaag ben ik bij ons gemeentehuis geweest voor de aanvraag van VOG. Ze deed er niet moeilijk over, ik had wel de papieren van de DIMA mee. Dus we hoefde het gelukkig niet eerst op te sturen naar Den Haag.

Nou, misschien is dat dan wel een nieuwe regel of zo? Volgens Rob hebben wij er niet extra voor betaald. Of we hebben gewoon mazzel gehad  :-D

Even een update...

Ons huis is nog steeds niet verkocht. De laatste kijkers vonden het te donker, dus we hebben alles wit geschilderd.
We hadden dan ook een donkere keuken en donkere deuren, en nu alles zo licht is ziet het er een stuk ruimer uit.
We hdden het veel eerder moeten doen  :lol:

De makelaar heeft nieuwe foto's gemaakt en we zijn een weekje van funda af geweest, nu weer als nieuw aangemeld.
Nu maar weer afwachten.

En het nieuwe is dat ons hondje wel mee gaat. Ze zou eerst bij vrienden gaan wonen want we waren bang dat ze de reis niet aan zou kunnen.
Ik had er geen vrede mee en ben naar een dierenarts gegaan die wel meer ervaring heeft met dieren die emigreren.
Ze heeft ons hondje helemaal onderzocht en zegt dat we haar zeker mee moeten nemen. Ze is sterk genoeg en die reis en Quarentaine overleeft ze wel. Maar als we haar achterlaten heb je kans dat ze niet meer eet omdat ze ons dan te veel mist.
Dus ze heeft haar entingen gehad en 8 dec. bloed prikken.
We zijn allemaal blij dat we uiteindelijk toch deze keus hebben gemaakt.
Verleden week heb ik alvast een reiskennel voor haar aangeschaft,  kan ze er vast aan wennen. In het begin van je bibber de bibber  :? maar nu gaat ze er zelf steeds in.

De VOG en medicals zijn opgestuurd, en nu maar weer afwachten.

Jee zeg wat balen dat jullie huis ook nog te koop staat. Wij hebben in het laatst ook dingen veranderd/opgeknapt waarvan we zoiets hebben..hadden we veel eerder moeten doen...maar ja. Hopelijk komt er snel een koper zodat die last van jullie schouders is.

Hi Jolanda,

Ja dat zal zeker een verschil maken alles wit geverfd wij hadden een donkerrode muur die we ook wit hebben geverfd en het is zeker een wereld van verschil.
En dat woordje [glow=red,2,300]nieuw[/glow] op Funda zal ook zeker uitmaken.
Veel kijkers letten speciaal op de "nieuwe "woningen.

En natuurlijk helemaal te gek dat jullie hondje toch mee gaat , maakt het net nog meer compleet.

Nou toy, toy, toy,

Mariette

Back