Vliegen, bzzzz

Was even dit topic snel aan het doorlezen en ik las het volgende:

Jolanda B had vroeger altijd last van winterpenen en moest daar overheen piesen :D  Heb dat soms wel vaker, dat ik iets lees wat er helemaal niet staat :)

Veel vliegen dus? hmmm.. kan ik m'n lol nog op. Wat betreft muggen en andere steekbeesies. Mark heeft er geen last meer van sinds ik bij hem woon, dus kunnen jullie wel raden hoe ik er 's zomers uitzie ;)
Tea tree oil zeg je Eerainuh? Dat helpt dus?

Over dat gezeik van wintertenen.
Nee hoor, het staat er echt.

:grin: :grin: :lol:

Jack :evil:

[quote author=jolanda b link=topic=7385.msg101774#msg101774 date=1193653156]
Nu we toch bezig zijn..........ik heb vroeger erge last gehad van wintertenen. Daar moest ik overheen piesen. Heeft wel geholpen  :lol:

Groetjes Jolanda
[/quote]

WinterPenen, aah nu ben ik degene die niet kan lezen

Pene, tene, Irene. Zo, zijn we daar weer bij terug. Tea Trea Oil helpt ná het gestoken zijn. Er zijn al veel mengsels genoemd die tégen de stekeldieren kunnen werken ;-)

Citronellakaarsen zijn ook overal te koop (supermarkt, hardware), en die houden het gespuis ook wat uit de buurt. En die lampen waar ik het over had. Dat kan trouwens een lekker geknetter opleveren...

[quote author=Jack link=topic=7385.msg102273#msg102273 date=1194569478]
Over dat gezeik van wintertenen.
Nee hoor, het staat er echt.

:grin: :grin: :lol:

[quote author=jolanda b link=topic=7385.msg101774#msg101774 date=1193653156]
Nu we toch bezig zijn..........ik heb vroeger erge last gehad van wintertenen. Daar moest ik overheen piesen. Heeft wel geholpen  :lol:

Groetjes Jolanda
[/quote]

WinterPenen, aah nu ben ik degene die niet kan lezen
[/quote]

Jaaa... wel scherp blijven he ;)

'Scherp' blijven??? Ehhhmm... dat betekende vroeger in 't Eindhovense iets heeeeeeeel anders... Oeps! (Kan jij ook niets aan doen hoor, die rare Eindhovenaren).

Ehhh... hoe zeg ik het nou netjes. Achterstevoren gespeld is het 'lieg'.

Gut, wat correct van me! LOL
Of het woord nou nog steeds wordt gebruikt, dat weet ik trouwens niet.

ja , dat gaat terug en word gebruikt tot op de basisschool.
Mijn neefje van 9 kwam er al mee aandragen toen hij thuis kwam van school.

Hij had geen fluit idee wat het betekende.
Ik kon hem niet helpen want ik wist het ook niet.

Dus dit weekend even msn-en met Reentje want die kan het tot in de details uitleggen....denk ik

Cheers,

Je hebt groot gelijk,

Die snotaap mot er maar zelf achterkomen.
Dan kan hij het mij uitleggen, ik weet het nog steeds niet.

Jack  [size=18pt]O ..?  :smile: [/size] :evil:

Ja zeker wel, JackO. Beter dan JackY, niet dan?

En als je het nou nóg niet weet, dan kan jij niet achterstevoren lezen. Deuske!

Ireno

[quote author=Eerainuh link=topic=7385.msg102863#msg102863 date=1195375649]
En als je het nou nóg niet weet, dan kan jij niet achterstevoren lezen. Deuske!

Ireno[/quote]

[quote author=Eerainuh link=topic=7385.msg102774#msg102774 date=1195222251]
Ehhh... hoe zeg ik het nou netjes. Achterstevoren gespeld is het 'lieg'.  [size=10pt]= 'GEIL' .... Reentje toch  :shock: ...SLOTJEEEEE... :grin:[/size] [/quote]

ok, weer even on-topic dan.... :lol:
heeft iemand een tip hoe je die vliegen weg kan houden? waar houdt de gemiddelde vlieg nou niet van? behalve de kurkhoeden, netten, etc.
ik loop regelmatig met een tak met blad te zwaaien, dat helpt, maar als je ophoudt met zwaaien zitten ze alweer in je oren, neus en ogen!!!!!!!!!!! gek van worden!!!

Jack toch!!!

Clara, muggen en midges, daar weet ik het wel voor, maar vliegen... nee. Daar hebben we hier gelukkig niet erg veel last van. Misschien een Google er op los laten?

Wij hebben momenteel ook veel last van vliegen. We zijn er achter dat ze dol zijn op bier.  :smile:
Flesje laten staan met een klein laagje erin... en wachten maar(buiten weliswaar). Laatst hadden we een vangst van wel 13 vliegen!  :evil:

[quote author=Lin link=topic=7385.msg102919#msg102919 date=1195431389]
...... Laatst hadden we een vangst van wel 13 vliegen!  :evil:
[/quote]

:grin: 13 van de 13 triljoen..... dat schiet lekker op....  :grin:

Back