ok, maar open retour kan volgens mij alleen via een reisbureau want ik heb die optie nog nooit op een website zien staan. Bij Emirates kost het dan 100 euro om te wijzigen. En volgens mij moet je ook bij een open retour al een einddatum invullen die je nog mag wijzigen.
En Silver member is dat je in de 'lounge' mag in Dubai (DAT is al heel leuk
daar hebben ze restaurants, coffeebars, cafe's, waar je gratis mag eten en drinken, kranten, tijdschriften, internet, douches, lekker stoelen, alles gratis), en dat je meer bagage mee mag (42 kilo), EN dat je als eerste in mag checken en het vliegtuig in mag.
Gold member heeft dan nog meer dingen (zoals sneller sparen voor airmiles, gratis upgrades, etc.). Anyway, de enige reden dat ik het heb is omdat ik voor m'n werk Emirates vlieg.
Ik ga dus eerst op een toeristenvisum van 6 maanden, dan wil ik in OZ een tweede WHV aanvragen, en DAN na een jaar een spouse visum aanvragen.
Het liefst heb ik dus een half jaar ticket, dat ik dan in Australie omzet naar een jaar ticket zodat ik met Kerst naar NL kan. Al hoef ik niet perse naar NL, maar een enkeltje is bijna net zo duur als een retourtje, dus why not. En ik wil ook niet dat ze bij de grens gaan denken dat ik misschien nog wel eens heel lang kan blijven
MAARRRR op sites als vliegtickets.nl zijn de tickets wel goedkoop, maar kun je geen open tickets kopen (dat moet dan weer telefonisch, en is duurder)..
Dus wat ik eigenlijk wil ik jaar ticket of open ticket. Vertrek januari 14-18, Terug juli ook 14-18. Ongeveer 30-40 kilo bagage mee. En fiets. En in Australie de einddatum wijzigen naar December, zonder dat het al te veel kost.
Oh ja, en officieel is het geen emigratievlucht, want ik heb een toeristenvisum....