Voor een vakantie naar Nederland vliegen

Zonder dollen, ben benieuwd waar je uiteindelijk boekt, wij zijn namelijk ook van plan om later in 2013 naar Nederland te gaan voor een week of 3. Goedkoopste wat ik nu kan vinden komt neer op: Tiger voor PER-SIN-PER en China Southern voor SIN-AMS (via Guangzhou). In dat geval is het de moeite waard om een paar dagen in Guangzhou te blijven of een paar dagen in Singapore?

Hou wel in de gaten dat je voor China een visum nodig hebt... die je van te voren moet aanvragen en t is niet de gemakkelijkste. Je kan niet zomaar binnen wandelen na aankomst :confused:
 
Hou wel in de gaten dat je voor China een visum nodig hebt... die je van te voren moet aanvragen en t is niet de gemakkelijkste. Je kan niet zomaar binnen wandelen na aankomst :confused:
Ik ben een aantal keer in China geweest en ben op de hoogte van de visa requirements. Kosten zijn ongeveer 50 dollar pp en je hebt wat tijd nodig om het aan te vragen maar onmogelijk is het zeker niet (in Hong Kong kun je een visum voor China binnen een paar uur regelen...)

Ik heb inmiddels geboekt voor een trip naar Nederland. We gaan in april voor 4 weken. Gewoon bij KLM (Malaysia Airlines van Perth naar KL, een uurtje wachten en dan met KLM naar AMS): 1500 AUD voor de volwassenen, 1250 AUD voor de kids:)
 
Als je enkel door china reist kun je bij de douane ter plekke een visum voor een dag aanvragen. Dit is kostenloos! Zorg ervoor dat je het formuliertje hebt ingevult voordat je bij de douane bent.

Ik ben zelf met China Southern van Perth naar Amsterdam gevlogen afgelopen Augustus.
 
Back
Top