vriendinnenclubje in Melbourne

Lilygirl

New Member
Hello everybody!!

Nou heb ik gelezen ergens hier over een vriendinnenclubje in Sydney, maar met Lisette had ik het over een clubje in Melbourne en die is er nog niet?!

Bij deze roep ik op, al zitten wij er nog niet (nog 9 weken...!!!!) zullen we wat afspreken ergens in augustus/september? Ik heb al begrepen dat er een aantal gezinnen deze zomer vertrekken richting Melbourne en het lijkt me leuk om als je daar aankomt, je de kans hebt je ervaringen face to face te delen met mede-australia-gangers....

Oké, ik plan nog geen datum, maar ik wil me met liefde opofferen om daar een initiatief te starten. Who'll join us?

greetz Pauline
 
Hoi dames!!!

wij zijn in Melbourne rond half Aug, en dan wel twee weken...
Dan 3 maand reizen, en terug in December.
3 meiden, en mijn Artvark. (maar die moet solliciteren... :wink:)
ehm, die twee weken zijn vast druk, maar ik vind het wel heel erg leuk een bakkie koffie te halen ergens!

aukje
 
Hallo,

lijkt me een goed idee.
Wij hopen aug./sept. naar Melbourne te komen.
Hou ons op de hoogte.

Inge
 
Hier ook een berichtje van Lisette.

Het lijkt me heel erg leuk om op deze manier wat mensen te kennen. Ik weet alleen niet of ik dan al daar zit.

Maar ik blijf alles volgen en als ik me bij jullie in melbourne kan voegen, sluit ik me graag aan.

goh wat ben ik jaloers op al die mensen die al zeker weten dat ze die kant op gaan. wat moet dat een heerlijk gevoel zijn.

en paulien, als ik daar ben, doe ik graag met je mee met het organiseren van leuke dingen.

groetjes lisette
 
Hoi Pauline

Lijkt mij gezellig.......2007 gaan wij alleen niet redden. Maar misschien komt er een heraling in 2008

Groetjes Mariette
 
Nou, zo te zien gaat dat wel lukken, dat clubje in Melbourne!  :up:

Ik hou jullie op de hoogte en zodra wij daar een beetje gesettled zijn, gaan we wat organiseren!
En natuurlijk gaan we in herhaling vallen hoor Mariette!!!

greetz
Pauline
 
ja herhalen moeten we zeker doen want ik weet ook niet wanneer wij australie mogen verblijden met onze komst.

lisette
 
Heeft iedereen eigenlijk al een idee naar welke suburb ze gaan?
Ik zie Box Hill en Lillydale regelmatig passeren in andere topics.
Wijzelf hebben een vaag plan om eerst aan de kust te huren maar dit staat nog niet op vaste schroeven! We zullen wel zien eens we daar zijn.
En jullie?

groetjes,
An
 
Hoi An,

De plannen die wij hebben is om in de buurt van Chelsea of nog daaronder te gaan wonen. De leuke plaatsen waar we postitieve geluiden van hebben gehoord (via Lilygirl) is ook Frankton South en Mount Elize.

Groetjes Lisette
 
Ik zit in Belgrave (bekend van o.a. Puffing Billy), dus als er iemand in de buurt is, kom gerust langs voor een bakkie!
 
hai,

wij willen naar Emerald, dus mooi in de richting!
Shelley, we komen zeker een bakkie doen.

aukej
 
gezellig, ik kom pas in december die kant op, tot dan.  We weten alleen nog niet welke suburb het gaat worden.  We beginnen in Mitcham bij familie, hopelijk gaat dat niet te lang duren.

Groetjes,
Sigrid
 
Gezellig zo'n Melbourne-club. Voor ons is het nog in de toekomst kijken, maar we hopen maart 2008 die kant op te gaan. Tegen die tijd hou ik me aanbevolen voor een kop thee. Wij mogen eerst bij familie in Balwyn komen en van daaruit op zoek naar een huis. Onze belangstelling gaat naar de hoek Lillydale, Mount Dandanong, Ferntree Gully. Het gaat er ook een beetje aan liggen waar Gerrit werk krijgt. Als ik zo het forum lees willen er meer die kant op.

Groeten
Demy
 
Hoi Demy

Tja, Lilydale en omgeving is gewoon een mooi gebied. Wij willen ook die kant op dus wie weet tot ziens.

Groetjes Mariette
 
Hoi Mariette.

Ik lees net dat je waarschijnlijk ook in 2008 gaat. Al een peoriode in gedachte?

Demy
 
Wij vliegen in november richting Melbourne. Moeten dan eerst op zoek naar een plekje. Maar als we gesettled zijn lijkt het me een leuk plan. :up:

Francine
 
Zo te horen moeten we een eerste date in tweede/derde week augustus maken, en een tweede begin December! (Sinterklaasparty??)

leuk! alweer iets om naar uit te kijken in Oz!!
aukje
 
Back
Top