vriendinnenclubje in Melbourne

De container staat NU voor het huis! Dus het gaat echt allemaal gebeuren. Erg spannend en dus moest ik even hier mailen...
MAAR wij komen 1-12 aan dus ik vroeg me af of het sinterklaas feest al vorm heeft gekregen?? Dat zou ik erg leuk vinden.. groetjes Marieke
 
Hi Marieke,

en is die nu propvol en op weg naar de haven?
Of hebben jullie ervoor gekozen hem langer voor je huis te hebben ?
Hoelang blijven jullie nog in je lege huis ?
Sinterklaas willen wij ook , hebben nu nog geen huis maar als we dan wat hebben , misschien bij ons of ergens in een park
ofzo ?

Groetjes Inge
 
tja, die vraag kreeg ik vorige week van de oudste, vieren we wel sinterklaas en hoe? UUUuuhhhh.... misschien inderdaad een leuk idee om het in een park te vieren, bbq en alles er omheen, kun je de ozzies raar zien kijken als wij sinterklaas liedjes zingen.... :grin:
En waar? Genoeg parken, wij gaan ze nog even verkennen de komende weken... Jells park is leuk, maar er zijn er genoeg. En het hangt natuurlijk een beetje af waar iedereen zit....

groetjes Pauline
 
Cool! Sinterklaas Aussie style met een bbq in het park!  :up:
Misschien een park met veel schaduw zodat de goede oude man het niet te warm krijgt?  :smile:

groetjes,
An
 
Maar je weet het nooit in Down Under...............wij hebben ook wel eens kerst gevierd binnen voor de openhaard. Toen was het eind December zoooooo koud!
Maar het klinkt wel gezellig hoor........in een park met de bbq aan.

Groetjes Mariette
 
Toen wij jaren geleden in Australie kerst vierden (de vorige X dat we er waren) hadden we regen, erg Nederlands weer dus met de kerst.  :freezing:

Wij vertrekken zondag 4 november. A.s. maandag 29 oktober krijgen we de container voor de deur. We leven met jullie allen mee (in welke emigratiefase dan ook). Toch wel een fijn idee dat er meer mensen zijn die t zelfde meemaken.

Na aankomst in Melbourne zitten we eerst 2 weken in Geelong en daarna gaan we wat rondreizen. We hebben nu geen idee nog waar we met Sinterklaastijd zitten.

Groetjes!
Francine
 
Hallo Francine,

dan zitten jullie in de zelfde fase als wij. Bij ons komt de container 30 okt. en we vliegen 5 nov. Net elke keer een dagje later.
Wat ik ook leuk vind dat jullie ook eerst aan de west kant gaan zitten. Wij hopen in Hoppers Crossing wat te vinden.
Wij zitten momenteel in een fase van redden we het en past het wel allemaal in de container ?
Verschrikkelijk, nog een paar dagen.

Groetjes Inge
 
Ja dan zitten we heeeeeeeeeeeeeeel erg in dezelfde fase! Ik vind op t moment die container veel spannender dan de rest van de reis. Begin zelfs uit te kijken naar de vliegreis waar ik eerst tegenop zag; lekker 24uur zitten!
Vandaag ga ik de pannen inpakken. Martin heeft zijn laatste werkdag en vanavond gaan we uit eten. Zondag verhuizen we tijdelijk naar een vakantiehuisje. Hoe doen jullie dat? Jullie zitten dus ook een aantal dagen zonder spullen? Wat een geregel he? Ik had al de winterjassen ingepakt brrrrr!
Ik heb meteen Hoppers Crossing maar eens opgezocht. Dan zit je net even buiten de big city, ook vlakbij de baai. Een mooie plek om te starten lijkt me.
Heel veel succes met de laatste loodjes.  (Mocht ik geen tijd meer hebben om te posten. Vanaf zondag hebben we tijdelijk geen computer meer. )
Francine
 
Nog effe een vraagje hoor Inge, ik zit even op je weblog te neuzen (ja ik weet t  ik moet gaan inpakken) en ik ben helemaaaaaaaaal niet nieuwsgierig. Zie dat je ook katten hebt. En kids. Hebben jullie de katten ook weggedaan? Of neem je ze mee? Die van ons hebben gelukkig een goed nieuw onderkomen. En hoeveel kids en hoe oud? (dat lijkt me t lastigste die vliegreis, de kinderen bezig houden) En ik zag een foto van Vlissingen. Daar wonen wij!
Moest het even kwijt haha!
Groetjes!
 
Bij ons is 't nu ook wel scary aan het worden, gisteren laatste werkdag gehad. Ik zou normaal blij moeten zijn,maar ik loop er een beetje verloren bij. 't was dan ook een toffe job en supercollega's die ik achterlaat.
Maar goed, afscheid nemen is het zwaarste wat je moet doen (vind ik toch) en desondanks heb ik nog geen moment spijt van onze beslissing.
Ondertussen zijn alle regeldingen gedaan! Alle dozen zijn ingepakt en klaar om volgende woensdag te gaan. Yes! Ik heb dus vanaf nu een week vrij en ik moet niks meer doen.  :? Ik kan zelf niet goed volgen hoe dat zo gekomen is. Ik ben normaal helemaal niet georganiseerd.

Wij kijken ook enorm uit naar de vliegreis en dan vooral naar het inflight entertainment gedeelte.  :tvhappy:
Met welke maatschappij vliegen jullie ook al weer? Wij met Singapore airlines en op hun site kan je al eens gaan kijken welke films/series/spelletjes ze aanbieden. Wow!  :shock: 't is de moeite! Nu maar hopen dat Tomas hier ook door ge-entertained blijft!

Francine en Inge, nog veel succes en sterkte de laatste week!

groetjes,
An
 
ja, gek gevoel he An, afscheid nemen op je werk.... ik vond het ook jammer, had ook een geweldige baan, maar heb nog geen moment spijt hoor!!
Wij vlogen ook met Singapore, geweldige maatschappij, geniet ervan, ze zijn errug goed. Maar ondanks dat duurde het allemaal wel lang hoor.....éénmaal boven Australia kon het me niet snel genoeg gaan....en dan duurt het nog uuuuuuren.....maar wel een machtig gezicht boven de woestijn....kon er geen genoeg van krijgen... het idee dat we niet weer terug moeten over een aantal weken...
Tot gauw !! En geniet nog van de laatste week!!

greetz Pauline
 
Hoi, Wij vliegen met Malaysian. De vorige keer met Singapore airlines die is inderdaad erg goed. Wat leuk dat je al kunt zien wat ze draaien! We kunnen in het vliegtuig in ieder geval ook:  :eat: en  :read: en  :eatdrink: en  :coffee: en  :whistle: en  :sleep: en  :blahblah:
An, Jij ook succes hoor de laatste week!
Groetjes!
 
Hoi,
wij vliegen met cathay pacifics , geen idee hoe dat is filmen kijken kunnen we ook meer weet ik niet.
De vorige keer met de kinderen was überhaupt geen probleem, toen waren ze natuurlijk wel 4 jaar jonger.
Verder nemen we nog een noodpaket mee met tijdschriften kleurtjes en als topper als het echt niet meer
gaat een nintendo ds. Ik hoop dat ze dat leuk vinden.

An, ook jij sterkte, hebben jullie je dozen al weg ?

Groetjes Inge
 
Als ik het allemaal zo lees zou ik willen dat we ook zo ver waren. Het is nu langzaam al dingen uitzoeken en opruimen en in de tussentijd wachten. En dan wens je dat alles achter de rug was en je ook die richting uit kan. Zoals jullie al begrijpen, geduld is niet mijn sterkste kant.
Dames succes met die laatste dagen/weken. Ik kom gewoon wat later.

Demy
 
Inge, woensdag gaan we de dozen naar Antwerpen wegbrengen.
We komen aan 2,14m³ en aangezien we zoiezo voor de 3de kuub moeten betalen kunnen we nog wel wat meer meenemen. Alleen weten we niet meer wat,  :|  , we hebben te goed geslecteerd en hebben eigenlijk van alles wat er nog staat al afscheid genomen. (eigenlijk wil ik gewoon véééél nieuwe dingen kopen ginder!  :lol: )

Francine, heb net eens gekeken op de site van Malaysia Airlines en het entertainment gedeelte ziet er ook heel uitgebreid uit!  :up: (bij Cathay trouwens ook)

Demy, voor je het weet, loop jij ook rond als een kip zonder kop!  :smile:

Pauline, see you soon!

groetjes,
An
 
Ja An, we hebben ook even op de site van Malaysian gekeken; dat komt helemaal goed met onze vliegreis!!
Demy; ik vond tot nu toe het wachten ook een van de allermoeilijkste fases! Sterkte!
Groetjes allemaal!
Francine
 
Hallo iedereen die nu nog aan het inpakken is en binnenkort gaan vertrekken........heel veel succes met alles en alvast veel plezier met het maken van jullie nieuwe start in Melbourne. :up:

Demy, wij zullen inderdaad nog even geduld moeten hebben.........wij zijn toch niet de enige die achterblijven????


Groetjes Mariette (flevoland)
 
Ja, dat wachten was toch wel het ergste. Want je kan niet echt iets doen.
Nu heb je zo veel te doen, maar je waarvoor en dat is heerlijk. Over een week zitten we in de lucht.
Dan kunnen we even niks meer doen. Nou ja even. :wink:
Nou An dan hebben jullie echt veel afscheid moeten nemen, want als ik zo in de garage kijk denk ik
een 40 ft was beter geweest. Ik denk nu dat we ter plekke afscheid moeten nemen, omdat
we veel te veel hebben, denk ik.
Morgen zullen we het zien.
Francine, hoe was het met jullie container ? Hoe lang hadden jullie de tijd voor het beladen ?

Groetjes,
Inge
 
Bedankt allemaal. Ik zal gewoon 'geduldig' blijven wachten. Ik heb geen andere keuze. We zullen uiteindelijk toch ook wel mogen.
Het lijkt me inderdaad zwaar om afscheid te nemen. Dat je elke keer 'een laatste keer...' krijgt.
Wij gaan gewoon in maart. Visum of niet. Dan gaan we wel op een toeristenvisum. Dus dat houd me dan op de been en intussen hou ik mezelf bezich met uitzoeken en huis verkopen enz.

Groeten Demy
 
He dames!
veel plezier met de reis, wij vonden het ook wel heerlijk, 24 uur niks doen...
En, Francine, leuk om te horen dat jullie (toch) ook gaan reizen!! Het is echt zo'n leuke manier om de kinderen te laten wennen aan het land.

groeten Aukje

(Maar, komen we nog wel in Melbourne terecht, als iedereen gelijk weer weggaat?)
 
Back
Top