vriendinnenclubje in Melbourne

he aukje, leuk idee, sinterklaasparty! vinden de kids vast geweldig!! We'll keep it in mind!!
Die eerste date zal eerder eind augustus lukken denk ik, die eerste week dat wij aankomen zijn we, denk ik, wel druk bezig... Maar het komt wel!
greetz
Pauline

p.s. het wordt steeds gezellliger.... :grin:
 
Hi in de aanmaak koffieclubje

Mochten jullie zover zijn om Sinterklaas te vieren, december 2007.  Moeten jullie maar even kontakt met me opnemen.  Ik kan je doorverwijzen naar iemand met een sinterklaas en zwarte pieten pak.  Want Sinterklaas komt ook in Australia bij kinderen op visite (of clubjes) die hij nog steeds Nederlands hoort praten.  Mijn dochter (10) was afgelopen jaar hardstikke boos dat hij niet was geweest.  Dus ik haar uitgelegd dat als Sinterklaas geen kinderen hoort die Nederlands praat, hoe weet hij dan dat het Nederlandse kindjes zijn?!  Nu doet ze haar best weer.

Veel succes allemaal met de verhuizing.

Sidonia
 
Hai,
Count me in! We zijn 'er' nog niet maar ik ga er van uit dat we met sinterklaas al in Melbourne zitten..ons huis hebben we al verkocht per 16-11 namelijk! Dus lijkt me leuk, zeker voor onze oudste want die is dan ruim 2,5 en dan begint het pas leuk te worden. Vorig jaar snapte ze er nog geen bal van
Dus zodra ik meer weet, meld ik me!
groetjes Marieke
 
Hallo,

Ik moet afhaken, we gaan nu toch naar Sydney, daar is de zaak van mijn man.  We komen nog wel in december om kerst te vieren en het hondje op te halen uit quarrantine.  Veel plezier met sinterklaas.

groetjes,
Sigrid
 
Hallo allemaal,

wij zouden ook graag sinterklaas vieren en een paar kinderen leren kennen.
Wij komen in November naar Melbourne en onze kinderen zouden het leuk vinden om Kids van hun
leeftijd te leren kennen. Ze zijn 6 en 8 jaar oud. De jongste is Maarten en de oudste is Sanne, die op het
moment moeite heeft met het afscheid nemen. Heeft er misschien iemand zin om met Sanne te schrijven ?

Tot snel,
Inge
 
hoi inge,

mijn dochter naomi is 9 en ik denk dat ze het heel erg leuk vind.

als je wilt heb ik wel een mail account. dan kunnen ze wat mailen.

toevallig had ze het vanavond wat moeilijk. ze begon in een keer over dat ze het moeilijk vond om haar vriendinnen achter te laten en moest heel erg huilen. ik zei het is ook moeilijk om mensen achter te laten, maar ik weet zeker dat je weer leuke vriendinnen vindt.

groetjes lisette
 
Ik vind zo'n clubje een heel leuk idee :up: Het lijkt me erg gezellig om met andere mede Australiegangers ervaringen uit te wisselen. Wij wonen hier nu alweer bijna 2 jaar, dus we zitten wellicht alweer in een ander stadium dan de mensen die hier pas zijn komen wonen danwel nog moeten komen, maar des te leuker zal het zijn  :grin: Boek ons maar in!!
 
he leuk joke, wij zitten ondertussen in Kilsyth, vlak bij Lilydale. We hebben het nog te druk gehad met regelen, maar vanaf nu zit ik te wachten op de container, die ondertussen al in Melbourne staat!!! Nu nog op papieren wachten en betalen, en dan hopen we gauw onze spullen te krijgen!
Waar zitten jullie?

groetjes Pauline
 
@ Pauline

ik zou graag willen weten hoe lang je op je container moet wachten, tewijl hij al in
Melbourne is. Op de boot is hij 28 dagen maar dan ????

groetjes Inge
 
28 dagen? wow! Die van ons is 21 augustus uit Rotterdam vertrokken en dus 9 oktober in Melbourne aangekomen... dat is zo'n 6 weken geweest... ik dacht ook dat het 4 weken zou duren, maar dat is dus tegengevallen. Nu heb ik van te voren ook gehoord dat het bij de douane zo'n 2 weken duurt, maar ja, ik hou er al rekening mee, dat dat ook langer kan duren. Het moet door de douane ingeklaard worden, ze checken de paklijst, schijnen ook door de dozen te gaan en dan hoop ik maar dat ze niks bijzonders vinden.
We zullen wel zien.... ik laat het weten zodra ik meer weet!
groetjes Pauline
 
pauline: welk verhuisbedrijf hebben jullie gebruikt. wij hebben gisteren de offerte van de haan gehad. ik had er nog 3 aangevraagd, maar niets van gehoord. dus dat vind ik al een slecht teken. maar de prijs van de haan was toch wel schrikken. ook omdat we op de grootste container uitkwamen. nu gaan we toch maar eens kijken wat we hier achter laten. die man van de haan gaf ook aan dat alles bij elkaar wel 8-10 weken kon duren.
 
Hi lisette

wij zijn met online shipping in zee gegaan. Duidelijk goedkoper en volgens het forum ook goed.
Wij moeten voor een 20 ft container ca. 4500 Aus $ betalen en dan word het in Melbourne ook naar
ons huis gebracht allen event, douane kosten zitten er niet bij omdat die niet te kalkuleren zijn.
Maar wel de haven kosten in Melb. Ik vind voor die prijs is het goed te doen.

Groetjes Inge
 
dank je wel inge.

heb gelijk even een e-mail gestuurd voor een offerte aanvraag.

ben je al zenuwachtig. het is bijna zover. ik wel. moet nog zoveel doen, maar kan nog niet veel omdat je nog op van alles wacht.

groetjes lisette

p.s. trouwens de meiden hebben lekker gemaild he.
 
Hoi Lisette

ja , dat ken ik dan is het of je in de startblokken staat en wacht op het startschot.
En dan moet alles snel gaan. Gisteravond hadden we een echte surpriseparty van onze vrienden echt fantastisch.
We wisten echt van niks en zo`n beetje alle mensen om ons heen hebben niks laten merken.
Dat is echt perfekt, omdat in die korte tijd die je nog blijft erg lastig is om nog een afscheidsfeestje te organiseren.
Zelfs familie en vrienden uit Nederland waren gekomen, echt te gek.
En vanmorgen waren er ook kijkers voor ons huis, Krijgen we het toch nog verkocht voor 5-11 ?
Allemaal erg spannend.
CU Inge

PS ja leuk he van onze "grote" meiden. Sanne verheugt zich er elke keer op om in de email te kijken.
 
hoi lisette, sorry, ben even niet op xpdite geweest. Wij zijn met topmovers in zee gegaan en dat kostte ons zo'n 4500 (ik weet het nu niet meer precies) Dat is van deur tot deur except natuurlijk douane kosten. Die zijn 440 dollar is ons al verteld. Het gaat niet zo snel hier, dus ik weet niet wanneer de spullen komen. Het is al in Melbourne...
Maar ik ben erg tevreden over topmovers, kan het je aanraden

groetjes Pauline
 
ja , dat ken ik dan is het of je in de startblokken staat en wacht op het startschot.
Of net alsof je in een pretpark uren voor de achtbaan hebt staan aanschuiven, je hebt mensen voor je zien instappen en mensen na jou die nog wat moeten wachten, en eindelijk zit je dan in het bakje klaar, het treintje gaat omhoog en dan  ...  wiiiiiieeeeeee  :lol:

Enjoy the ride!
 
Ohhhhh, ik ben jaloers.

Ik wil ook zo graag met jullie mee. :cry: Nog een jaartje geduld. Veel succes lieve mensen met de laatste loodjes en geniet strakjes lekker in Melbourne. Als jullie weten hoe alles werkt en waar al het leuks te beleven is dan kom ik :grin:

Groetjes Mariette
 
Back
Top