Hoi Maxx,
Ik heb je pm ontvangen. Het bedijf waar mijn man (misschien) gaat werken ligt in Mt. Druitt, nog geeg 10 km van jouw man zijn werk. Wat voor bedrijf heeft hij?
Ik heb op googlemaps.com even gekeken waar jullie ongeveer komen te wonen.
Lekker ruim opgezet met veel land eromheen. Woon je nu ook op het platteland of in de stad?
Ik vertel je liever in een persoonlijke mail hoe of wat. Want je weet maar nooit, omdat onze plannen nog in een beginstadium zitten. We willen het nog een beetje stil houden tot dat we zekerheid hebben.
M'n familie in Australie weten er al wel van net als onze ouders.
In Tasmanie wonen ook nog een aantal neven nichten en een tante van mij. Verder heb ik dan nog familie in Melboune. NT en in Queensland. Een buurjongen van vroeger komt binnenkort met zijn Australische vrouw in Broome te wonen, haar geboortestad. En al woon je dan soms duizenden km's van elkaar vandaan, gevoelsmatig heb je dan toch veel bekenden om je heen. Gek he?
Maargoed, als het allemaal meezit dan komen we in juli 2 weken naar Sydney om wat dingen te bespreken.
Ik kijk daar nu al naar uit al moeten we onze kids wel even missen. Het is voor een goed doel.
See ya, Marga