vriendinnenclubje in Sydney?

Wow Bien!! Dat ziet er heerlijk uit. Ben zo'n enorme fan van die Amerikaanse bruiloft taarten, mjam!!

En wat betreft Manly, jahaaaa dat zouden wij ook wel willen ware het niet dat je zo 800 dollar per week kwijt bent voor een drie-kamer woning... tja... da hebbuh we nie, sak ma zegguh.
 
800 dollar, goed te doen toch? :shock: Niet normaal meer he, onbetaalbaar. En het hele proces van emigreren kost ook niet niets.
 
[quote author=Dijnnas link=topic=6766.msg90944#msg90944 date=1180009069]
ik zou ook wel heeeeel graag in Manly wonen, maar dat zal wel behoorlijk duur zijn.
[/quote]
Ik heb een collega die is in Manly geboren, maar z'n pa en moe vonden het nodig om terug naar Nederland te gaan. :?
Nu woont hij in Castricum "of all places", ik heb hem mijn medeleven al eens betuigd, de stumpert :p

Bart
 
Dijnnas, de verkleedkisten gaan inderdaad mee. Je weet maar nooit, misschien is er in Sydney ook wel vraag naar. Ben nog maar net begonnen, maar hier in Nederland is het een hype.

Kathleen, wij komen ongeveer dezelfde tijd aan he, tenminste ik hoop op september, maar het hangt allemaal af van het visa natuurlijk. Moeilijk he om te beslissen waar te gaan wonen. Word maar veel rondrijden in het begin om te kijken wat het leukst lijkt!
 
Bart, betuig mijn medeleven ook maar aan je collega. Erger kan toch bijna niet?

Klinkt goed Bien, die verkleedkisten. Ik ga er van uit dat er in Australie vraag naar is, verkleden is toch leuk voor ieder kind!
 
Ik hoop het, mijn meiden vinden het in ieder geval geweldig en ondanks dat het echte prinsesjes zijn, als ze zich gaan verkleden kiezen ze toch altijd voor de piraten. Moet binnenkort maar eens gaan uitzoeken hoe het zit met iets voor jezelf beginnen in Australia.

He meiden we moeten nog wel een naam voor ons clubje verzinnen he!!
 
Een naam voor het clubje...... Momenteel heb ik weinig inspiratie. Misschien dat jullie inspiratie opdoen in Sydney?
 
Phoe, moet ik dan met inspiratie komen in deze hectische tijden. Heel simpel dan DuDu's (DUtch Down Under) Maar kom op, jullie kunnen vast iets beters verzinnen!! :wink:
 
Bien: Ik heb je site doorgestuurd naar wat vrienden met kids. Misschien krijg je nog wel een paar megaorders zodat je straks een huisje in Manly kunt betrekken  :grin:

Over de naam ga ik nadenken. Mijn brein staat momenteel op de 'slow' stand maar ik zal eens kijken of ik hem vandaag geactiveerd kan krijgen  :roll:
Eerste wat me te binnen schoot was de HTM-club (Hollandse Top Meiden), jaja een beetje gejat van de Hollandse Top Models..

He jullie hebben lekker weer in Nederland! Hier overdag ook lekker maar 'savonds stervenskoud voor Australische begrippen. Ik moet zelfs een jas dragen en dat is toch helemaal niet a la Australie, zeg nou zelf!
 
Jaha, die is leuk HTM!!!

Het is hier inderdaad lekker weer, maar dat is van het weekend alweer over, dus genieten voor zolang het kan.
 
Oei, nu moet ik nog met een naam op de proppen komen.... Jullie zijn niet te overtreffen ben ik bang.
Ik zal er over nadenken, het is nog vroeg. I'll be back.

En ja, vandaag zien we de zon nog eventjes, morgen is het over. regen, regen, regen  :oops:
 
...of wat dachten jullie van "the lucky us" of wel de bofkonten. Dat is toch gewoon een nederlands woord? Bij ons wel.  Nou we komen nog wel op een goeie.
groetjes
 
Ja, goeie! Of the lucky... en dan het aantal meiden die in het groepje zitten.
En ja hoor, bofkont is een goed Nederlands woord, ook hier in Gelderland  :grin:
 
Hoi vriendinnen, even goed nieuws met jullie delen. Afgelopen weekend, hebben we allemaal onze medicals gehad en die waren goed. En maandag hebben we bericht gekregen vanuit Australie dat ons sponsored visa goedgekeurd is, nu alleen nog wachten tot ze ook de uitslagen van de medicals hebben.

Heb gisteren gelijk een 'Australie' taartje gemaakt, de vlag van Australie en Sydney Opera house erop gemaakt.
 
Hey super Bien. Gefeliciteerd!!!!!!! Je weet dat je bij goed nieuws moet trakteren he?  :grin:

Wat is nu de volgende stap??

Groetjes
Maxx
 
Hoi Bien,

Wat goed, gefeliciteerd, weer een stapje dichterbij.
Jou weekend kan vast niet meer stuk.

groetjes Marga
 
Super! Komt het ineens dichtbij. Kan nog steeds niet geloven dat wij in minder dan 4 maanden op het vliegtuig zitten... slik!!!!
 
Volgende stap? Als we horen dat het visa helemaal goedgekeurd is, dus ook met de medicals, dan gaan we ons klaarmaken voor vertrek. Mijn vriend verwacht dat het 4 weken duurt voordat we wat horen, hopelijk voor eind juni zodat ie op tijd zijn baan op kan zeggen en dan gaan we begin augustus vliegen.

Ben nu druk bezig om al van alles te verkopen en het huis in orde te maken, moet nog veel verven en kamers opnieuw inrichten. We gaan het huis nl verhuren, verkopen is geen optie, de hypotheek is hoger dan de uiteindelijke verkoopprijs.

Hopelijk gaat alles volgens plan en vier ik mijn verjaardag in Sydney (2 september)!!!
 
Back
Top