Vrijwillige donaties t.b.v. XPdite.net

Hoii,

Ik vind dit forum echt SUPER :up: en vind echt bijna al mijn antwoorden hier!
En ik leer heel veel van alle ervaringen die anderen hebben, dus bij deze [sup]iedereen bedankt [/sup]

En ik wil natuurlijk ook iets doneren om de site te behouden dusse........Lost kun je mij er ook een sturen?

Liefs Eutrice
 
Lost,

Na ondertussen een ruim half jaar ´lid´ te zijn en ondertussen zowel kennis als kennissen (nou ja vrienden, maar klinkt leuk na ´kennis´) opgedaan te hebben, wil ik ook een donatie doen.

Stuur ook mij een PM met de gegevens!

M.vr.gr.

Perthpete
 
[quote author=landmiles link=topic=989.msg45684#msg45684 date=1138631905]Weet jij, Lost, wat zo'n kroontje kost?  :p
[/quote]

Tsja, dat ligt er aan of je een plastic kroontje wilt of een gouden ingelegd met diamanten :p.

Zonder gekheid, de hoogte van je donatie mag je zelf bepalen. Alle donaties (hoe klein ook) zijn van harte welkom! :up:

Ik heb jou en perthpete beiden een pm gestuurd.
 
Donatie is overgemaakt... (brons, zilver, goud, diamant,... het maakt allemaal niet uit. Een kroon is een kroon ;-)
M.vr.gr.
Perthpete
 
Hey lost,

Kun je mijn ook een PM sturen voor de donatie,
zit er al een tijdje op het form en het is helemaal top :up: :up:

Groeten,
Arnold
 
Hey Lost,
Wil ook graag een bijdrage leveren aan het forum.
Kun je mij s.v.p. details sturen voor donatie?
Dank, Margot
 
He die Lost,

Ik heb afgelopen weken weer een tig aantal borrels met mensen in Perth gedronken er er was steeds 1 stoel leeg aan tafel; zelfs vanavond weer een borrel net als vrijdag met een lege stoel en een biertje dat maar niet gedronken werd.

Kom je naar Perth toe of moet ik het biertje opsturen.

Cheers Jan Martijn
 
Hup, biertje in een waterdichte envelop (de plakrand niet dicht likken want dan slaat het biertje dood) en opsturen maar.  :cheers:

Ik heb je een PM gestuurd! :up:
 
kun je ons ook een PM sturen!!
We hebben zoveel voordeel gehad van dit geweldige forum het word wel een keer tijd dat het beloond mag worden!!!

groetjes,

Albert en Jacquelien
 
Helaas :p. Zeker niet nu volgende maand de hosting etc. weer betaald moet worden.
 
dan wordt het nu tijd om ook een bijdrage te leveren!

Stuur je een PM-metje??

groetjes Teuni
 
Back
Top