Vrijwillige donaties t.b.v. XPdite.net

was mij indeed ook nog niet opgevallen en mijn contributie voor dit jaar wil ik toch graag kwijt  :p ik ga gelijk ff schuiven..


:computer:

done!

Lost,

misschien goed om aan te geven wat het nu precies kost om dit forum te hosten. Dan weet een ieder ook vast een reeel bedrag te bedenken.. Persoonlijk vind ik dat jij er niet bij in hoeft te schieten want we hebben een hoop aan dit "clubhuisje" en aan de andere kant: Als jij er een dikke hottub aan over houdt: [size=12pt]WIL IK ER OOK IN!!!! [/size]  :bath:  :wink:
 
ik wil ook graag een donatie doen , zo stuur mij de gegevens hoe en waarop ik mijn bijdrage kan storten , Ivan
 
Ik ben nog niet zo heel lang op dit forum aktief, maar moet zeggen dat ik al heel wat bruikbare tips heb ontvangen..... Dit scheelt mij een hoop tijd en tijd is geld dus kom maar op met zo'n PM dan zal ik wat van die gewonnen tijd doneren!

Groetjes Chantal
 
Als je mij even een PM stuurt dan zal ik deze of volgende maand ook eens een bijdrage storten. Dankzij deze site ligt mijn visum aanvraag, vandaag alweer 2 maanden in australie (nog maar 6 of 7 te gaan  :grin:).
 
Hoi

Ik wil ook graag mijn bijdrage leveren, nu ik hier lekker warm in Perth zit.
Kan je mij mailen waar ik het geld moet opstorten

Groet Erna
 
Lost,
ik zou graag een donatie willen geven, hoe werkt dit? en wat is een pm? hoor graag iets van je,
gr Patrick
 
Zo even dit topic weer aanhalen!

Aangezien 30 april snel nadert en ik me voor kan stellen dat je dan met zo'n geweldige oer Nederlandse kroon gezien wilt worden........Denk ik dat er maar 1 conclusie getrokken kan worden en dat is een kleine bijdrage leveren aan dit forum.

:up:
 
Hey Louw,

Stuur mij nog eens een PMtje, straks komt er niets meer van, kan ik nu nog ff snel doneren voor we weggaan :up:

Mariette
 
Aangezien het alweer 2 jaar geleden is sinds mijn laatste donatie. Vindt ik het wel weer is tijd voor een kleinen bijdrage. Stuur maar ff de (ozzie) bank gegevens door, dan gaat het helemaal goed komen.

Cheers Barry.
 
hoi hoi,
aangezien ik niets anders doe dan forummen de laatste tijd, doe ik mee.
stuur me maar een pm, dan komt het wel goed!

aukje
 
Mariette, Barry, Aukje en Bart (hopelijk heb ik niemand gemist),

Ik heb jullie een PM gestuurd! :up:
 
Ja, ik wil ook wel zo'n kroontje  :wink: - stuur je me een PM?

Het is een geweldig nuttig en ook leuk forum!

groetjes
Sunburnt
 
Back
Top